Gå til innhold

Hvor ofter er dere på byen?

Sommersol

Anbefalte innlegg

mye voksne folk her ass! ;)

Er det noe galt i "å hyle og skrike noe banalt til ei eller anna full bimbo for å overdøve den sinnssykt høye musikken?" også nå da? :regn:

Jeg har barn annenhver helg og er vel kanskje ikke ute hver gang jeg er alene heller, men jeg synes stort sett det er gøy jeg. Det klart det går for mye penger, og det er klart jeg blir ordentlig råtten dagen etter, og det har vel hendt at jeg har gjort et og annet jeg har angret litt på,

Ut med gode kompiser og drikke altfor mye og kanskje komme i snakk med en altfor pen dame eller to. Det har jeg tenkt å holde på med en stund. :ler:

Akkurat der er det jeg også føler at jeg er. Når jeg leste svara her nå, lurte jeg på om jeg var den eneste i verden, men det var jeg heldigvis ikke.

Jeg synes av og til det er deiligt befriende og bare slå ut håret, snakke med folk jeg ikke hadde snakket med til vanlig, og lukke øynene når jeg drar visaen på den drinken som går utover både budsjettet og dagen derpå :)

Men ikke for ofte, da mister det glansen, men føler kanskje det begynner å bli litt ofte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg leste svara her nå, lurte jeg på om jeg var den eneste i verden, men det var jeg heldigvis ikke.

Er det deg jeg ser når jeg er ute altså! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det deg jeg ser når jeg er ute altså! :)

Hehe, nei det kan nok ikke være det, for jeg bor på en annen kant av landet. Så da finnes det jo faktisk ei til da. Du burde prøve å snakke med henne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Alhelí

Altfor sjelden. Jeg skulle gjerne vært på byen langt oftere. Men er man alene med to barn på så godt som heltid, begrenser mulighetene seg. Det kan vel bli noe sånt som én gang annenhver måned, tenker jeg, om jeg er heldig.

Hadde jeg ikke hatt barn, hadde jeg kanskje vært på byen...la oss si 2-3 ganger i måneden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke ute så ofte på byen lengre nei. Er ikke veldig glad i det. Men kan like å sitte på en pub i ny og ne og ta noen øl eller vin i godt selskap. Det eneste som er gøy med å gå på nattklubb er å shake litt på rompa! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ute ca. en gang i uka. Ikke nødvendigvis på utested, siden utvalget er begrenset her jeg bor. Er bare 18... Men det blir jo en del privatfester, og vors hvor planen er å dra ut, men man ikke kommer seg lenger enn til senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor sjelden. Jeg skulle gjerne vært på byen langt oftere. Men er man alene med to barn på så godt som heltid, begrenser mulighetene seg. Det kan vel bli noe sånt som én gang annenhver måned, tenker jeg, om jeg er heldig.

Hadde jeg ikke hatt barn, hadde jeg kanskje vært på byen...la oss si 2-3 ganger i måneden?

Elsker å danse men har kun en helg barnefri i mnd nu så det bi kanskje 1 gang i mnd dansing.God musikk og dans gir meg mye glede og energi, føler meg i livet og sexy.

Har aldri vært ute å danse å tatt med noen hjem å ha sex med selvom det er mange menn der kun ute etter dette når de er ute på byen,hvordan er det mulig å ha en ortnlig forhold,romantikk og kjærlighet når det er mange som vil og går for ONS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i tredveåra, alene med barn og skulle egentlig ønske jeg kunne gå ut litt oftere. Er vel ute en lørdag 3. hver mnd. Problemet mitt er at jeg har så få venner som vil gå ut, de er etablert med mann og barn og vil heller ha kosekvelder hjemme. Hygger meg med det også jeg - men som singel har man jo litt lyst ut og treffe andre mennesker også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var singel gikk jeg vel ut 1-2 ganger i uka det første året som student i ny by. Mye festing og dansing med venner, men var også bare 20 da.. Før det var det varierte det en del, f.eks siste året på vgs ble det mye, mens lite på folkehøgskolen.

Har hatt type i 2 år, og går ut ca 1 gang i uka (mer eller mindre alt ettersom, og med og uten mannfolket), men stort sett på en annen måte. Mer pub og roligere steder, jente- eller vennefest, quiz, stand-up og konserter. God måte å treffe venner på i en travel hverdag, og trenger ikke bli full hver gang.

Litt dyrt ja.. men for oss er det verdt det. Mange måter å gjøre det billigere på.. Studentsteder, ha et minivors først, drikke lite på byen osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Så dere andre single både med og uten barn, hvor ofte er dere på byen?

Nokså sjelden.

Det vil si, jeg er en del ute og spiser, og av og til kan vi finne på å ta et glass vin etter jobb en torsdag.

I løpet av sommeren og når det er ferietid kan vi i større grad "gå ut" på byen - og på byferier er man jo automatisk ute på byen ved at en gjerne spiser og drikker litt vin ute - eventuelt oppsøker konserter, jazzklubber, stand up, og annet byen har å by på.

"Ut på byen" innebærer jo mer enn bare discotek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ute relativt ofte, i det siste har det vært hver helg.. men nå pleier ikke jeg og mine venner å gå på typiske dansesteder og slikt, går mer i pubturer. Er ute for å være sosial og å ha det morro, bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_gjest_*

Jeg er 25 år og har samboer, men liker fortsatt å gå ut på byen. Kanskje annenhver helg ca. Er ikke ute for å sjekke, men liker å være sosial, være med venner og danse. Viktig å ikke gro fast i sofan sammen med typen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i tredveåra, alene med barn og skulle egentlig ønske jeg kunne gå ut litt oftere. Er vel ute en lørdag 3. hver mnd. Problemet mitt er at jeg har så få venner som vil gå ut, de er etablert med mann og barn og vil heller ha kosekvelder hjemme. Hygger meg med det også jeg - men som singel har man jo litt lyst ut og treffe andre mennesker også :jepp:

samme her, hvilke by?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag, Onsdag, Torsdag, (av og til Fredag, ofte bare fredagspils med venner) og Lørdag.

Endret av investor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Annonse
Så dere andre single både med og uten barn, hvor ofte er dere på byen?

Var på byen daglig før jeg fikk barn, så hadde jeg ungen 100% i mange år, og nå er han ungdom, men jeg klarer ikke en gang å huske sist jeg var ute... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...