Sommersol Skrevet 3. oktober 2009 #1 Del Skrevet 3. oktober 2009 Kjenner at jeg er gørrlei livet på byen, men merker at jeg likevel altfor ofte ender der, de helgene jeg ikke har barna. Jeg er ikke på sjekkern, og vet egentlig ikke hva som trekker, og det irriterer meg at det trekker Liker ikke å være en sånn som er på byen annenhver helg liksom (er ikke det heller, men føles slik av og til) Så dere andre single både med og uten barn, hvor ofte er dere på byen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 3. oktober 2009 #2 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ca. aldri. De eneste gangene jeg går på byen er hvis det er i forbindelse med jobb slik at jeg må. Jeg kjeder vettet av meg hvis jeg skal henge på et eller annet utested. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. oktober 2009 #3 Del Skrevet 3. oktober 2009 Never ever. Waste of my time and money. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 3. oktober 2009 #4 Del Skrevet 3. oktober 2009 Nesten aldri, bortsett fra på pubquiz og en konsert i ny og ne. Derimot går jeg rett som det ut og tar noen øl med venner eller kollegaer etter jobben, spesielt om sommeren, og da er jeg som regel fornøyd når klokka er åtte og frisk og opplagt dagen etter. Jeg hadde en periode da sønnen min var liten og han var hos faren sin annen hver helg hvor jeg følte at jeg "måtte" ut ihvertfall én kveld i løpet av helga. Det gikk over etter noen år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #5 Del Skrevet 3. oktober 2009 Never ever. Waste of my time and money. En mann som aldri har det gøy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. oktober 2009 #6 Del Skrevet 3. oktober 2009 En mann som aldri har det gøy... Hva er gøy med å hyle og skrike noe banalt til ei eller anna full bimbo for å overdøve den sinnssykt høye musikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 3. oktober 2009 #7 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hva er gøy med å hyle og skrike noe banalt til ei eller anna full bimbo for å overdøve den sinnssykt høye musikken? Finnes det bare den typen utesteder der du bor, skjønner jeg at du ikke går ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #8 Del Skrevet 3. oktober 2009 Sjelden. Liker godt å gå på en pub e.l. og ta et par øl, men bråkete nattklubber føler jeg meg veldig utilpass på. Ikke hører jeg hva folk sier så det å snakke er nesten døfødt, og jeg er ikke så veldig glad i å danse heller. Så de få gangene jeg blir med ut på slike steder kjeder jeg meg veldig. Pub´er og sånn synes jeg er kjekt, men etter at jeg flyttet fra sentrum blir det sjelden til at jeg drar ut. Annenhver måned kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heart7086 Skrevet 3. oktober 2009 #9 Del Skrevet 3. oktober 2009 Verken jeg(24år) eller samboer(39) er ute stort oftere enn ca 1 gang i året. Det er ikke noe gøy ute uansett, det koster skjorta og man er i dårlig form dagen etter(kanskje spesielt for de som drikker, selv drikker jeg ikke, men har hodepine dagen etter gr. musikk og prat) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 3. oktober 2009 #10 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Nå har jeg riktignok kjæreste, men da jeg var singel var jeg aldri eller ihvertfall veldig sjeldent på byen. Samme nå forsåvidt, jeg har aldri vært noen stor fan av å dra på byen eller festing generelt. Mvh Yvonne Endret 3. oktober 2009 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pirana Skrevet 3. oktober 2009 #11 Del Skrevet 3. oktober 2009 Tja, to ganger i året omtrent. Ellers er det et julebord, og diverse kvelder i hotell baren i forbindelse med møter for jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 3. oktober 2009 #12 Del Skrevet 3. oktober 2009 Utrolig sjelden. Det går måneder mellom hver gang. Mange måneder når jeg tenker meg om. Jeg liker å gå ut å ta et glass øl eller vin, men den ut-og-drikke-seg-full-greia orker jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenneth199 Skrevet 4. oktober 2009 #13 Del Skrevet 4. oktober 2009 Kun ved spesielle anledninger når jeg føler at jeg blir tvunget med ut. bursdager, firma fester osv. Trives bedre i en privatfest med bekjente enn ute på byen med en kompis. Så ca annenhver måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebra Skrevet 4. oktober 2009 #14 Del Skrevet 4. oktober 2009 jeg er en av de som er ute mye på byen.nesten hver eneste helg. menjeg drar ikke ut for å sjekke opp folk ,jeg drar ut for å møte vennene mine, og ha det gøy med de.siden vi nesten aldri møtes over uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Jente22_* Skrevet 4. oktober 2009 #15 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg er ute ca 1 gang i uken. Av og til 2 ganger i uken. Jeg synes det er kjempegøy ute, og aller mest gøy på vors. På byen er jeg med venninner (alle forsvinner litt fra hverandre utover natta), og vi danser og har det kult. Men veeeldig deilig å ta en festfri helg i ny og ne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kio Skrevet 4. oktober 2009 #16 Del Skrevet 4. oktober 2009 Myte trivligere med en tv-kveld og litt god mat, eller en gåtur i helgene enn å gå på byen, spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 4. oktober 2009 #17 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jente på 23 her, student. Går ut ca. 1 gang i uka, og gjør det fordi jeg synes det er kjempegøy Treffer alltid noen kjente, får nye kjente og danser og prater sammen med venner. Liker veldig godt å dra ut Tror mange av dere som skriver at dere ikke liker å dra på byen har et litt misforstått bilde av det hele, og muligens drar på helt feil plasser. Det finnes mange utesteder der man bare kan sitte og kose seg med et glass øl med god (lav) musikk med venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 4. oktober 2009 #18 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Meget sjelden. Nesten aldri i helger, kun hvis det er noe arr. med jobben. Går ofte ut og spiser og tar et par glass rødvin med venninner midt i uka, og da hender det vi går på en pub etterpå. Går helt fint å sitte inne de helgene jeg ikke har barn her. Endret 4. oktober 2009 av Snipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m74 Skrevet 4. oktober 2009 #19 Del Skrevet 4. oktober 2009 mye voksne folk her ass! Er det noe galt i "å hyle og skrike noe banalt til ei eller anna full bimbo for å overdøve den sinnssykt høye musikken?" også nå da? Jeg har barn annenhver helg og er vel kanskje ikke ute hver gang jeg er alene heller, men jeg synes stort sett det er gøy jeg. Det klart det går for mye penger, og det er klart jeg blir ordentlig råtten dagen etter, og det har vel hendt at jeg har gjort et og annet jeg har angret litt på, Ut med gode kompiser og drikke altfor mye og kanskje komme i snakk med en altfor pen dame eller to. Det har jeg tenkt å holde på med en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 4. oktober 2009 #20 Del Skrevet 4. oktober 2009 m74: Sunn holdning, fortsett med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå