Gjest Gjest_Lola_* Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Har akkurat kommet hjem etter å ha besøkt kjæresten min i utlandet. Første avstandsforhold, og jeg sliter så sinnsykt mye nå! Vi ser hverandre igjen om litt over 5 uker, men tiden går så sent! Jeg lurer på hva han syns og hva han tenker, men jeg vil ikke mase og skape unødvendig dramatikk. Vil helst ringe hele tiden. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å konsenterere meg på skole og jobb igjen. Alt ser ut til å stemme foreløpig, men jeg er så redd for at han skal ombestemme seg. Jeg syns det er forferdlig vansklig...Blir det bedre? Noen råd?
Gjest korean89 Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 hei! jeg vet hvordan du har det, jeg venter også på kjæresten min skal komme til meg, jeg må vente helt til desember en gang, så du har ingenting å klage på det kan være utrolig tøft den første tiden, jeg husker selv første gangen etter vi hadde vært sammen hvor fort tungt alt var, men det blir bedre:) ikke tenk på å ringe han hele tiden, viss han elsker deg så trenger han ikke bekreftelse på det hvert 5 sekund, bare stol på at han er den rette for deg, bruk tid sammen med venner, kansje en hobby som tar tid? konsentrer deg om andre ting, PS: Avstand kan være positivt for forholdet, mankjenner hvor man savner å lengter etter sin kjære, å når dere endelig får være sammen, tar dere vare på den dyrebare tiden:) bare slapp av dette går bra, jeg snakker av erfaring, prøv og ikke tenke så mye på det, så går tiden MYE fortere:D lykke til^^
Gjest Pippelipp Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 Kan dere skype? Det reddet oss da vi hadde avstandsforhold!
Gjest Gjest_Lola_* Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 Takk for svar! Hjelper veldig å høre at andre også har klart seg gjennom sånt. Jeg prøver så godt jeg kan å la vær å tenke så mye på det, og gjøre mine ting som jeg pleier. Jeg skulle bare ønske jeg fikk litt mer bekreftelse, selv om jeg vet at han er laidback og ikke akkurat en person som prater så mye om følelser. Jeg syns bare det virker som om det er så lett for han, mens jeg sitter her og savner han og tenker på han hele tiden. Takk for råd iallfall, jeg skal gjøre mitt beste! Vi skyper forresten ikke enda, men vi ringes nesten daglig. Han har alltid PC'en på kontoret ettersom han har IPhone. Han syns forresten det er en bra ting at det er distanse mellom oss akkurat nå ettersom han har mye å gjøre ifht jobb og ikke har mye fritid. Han er veldig opptatt av at jeg skal ha det fint og forsette å gjøre tingene mine. Det virker som om han syns det er ok at vi sees hver 6-8 uke nå det neste året...Rart? korean89: lykke til med ditt forhold og! Håper desember kommer fort for dere!
einna Skrevet 3. oktober 2009 #5 Skrevet 3. oktober 2009 Hei =) Er selv i avstandsforhold (selv om det "bare" er 4 mnd), og synes det er kjempetøft. Trodde nesten det skulle bli verre etterhvert, men det er faktisk blitt bedre (har gått ca 1,5 mnd nå), så det er sant som de sier Hvor lenge skal dere være fra hverandre? Har dere en dato å vente på? Det hjelper også å ha konkrete besøksdatoer å glede seg til. Ellers kan jeg anbefale å google avstandsforhold, kan finne masse forum med folk som har det som deg, solskinnshistorier og artikler om fordelene. Godt å vite at du ikke er alene =) Vi prøver å ha kontakt hver dag, en mld i ny og ne + skype. Skal flytte sammen etter jul, så vi prøver å snakke mye om hvor kjekt det blir, og fokusere på det positive! Et triks når du kjenner det negative, er å lage noe til han, da får du på en måte utløp for kjærligheten din uten å å faktisk ha kontakt med ham. Det hjelper iallefall for meg Ellers er jeg ikke urolig for forholdet, så har ikke så mye å hjelpe med der, men her er det også jeg som har reist til utlandet (København, utveksling), mens han venter hjemme Var faktisk mer urolig for hva jeg kunne finne på i fylla i savnet etter kjæresten, hihi Men det viste seg også å ikke være noe problem, er lixom i naturlig "jeg har type-modus", så det er sikkert han også! At han er laidback er nok bare en fordel Dessuten er det tydeligvis ikke så lenge siden dere begynte, så han har kanskje ikke fått en sjanse til å savne deg skikkelig ennå, mye nytt og mye som skjer sette det nok mer på avstand enn for deg som er blitt "forlatt". Prøv å forklare han hvordan det føles for deg, så forstår han kanskje litt bedre ditt behov for bekreftelse. ELlers sa korean89 mye fornuftig Lykke til =)
Gjest Gjest_Lola_* Skrevet 3. oktober 2009 #6 Skrevet 3. oktober 2009 Hei =) Er selv i avstandsforhold (selv om det "bare" er 4 mnd), og synes det er kjempetøft. Trodde nesten det skulle bli verre etterhvert, men det er faktisk blitt bedre (har gått ca 1,5 mnd nå), så det er sant som de sier Hvor lenge skal dere være fra hverandre? Har dere en dato å vente på? Det hjelper også å ha konkrete besøksdatoer å glede seg til. Ellers kan jeg anbefale å google avstandsforhold, kan finne masse forum med folk som har det som deg, solskinnshistorier og artikler om fordelene. Godt å vite at du ikke er alene =) Vi prøver å ha kontakt hver dag, en mld i ny og ne + skype. Skal flytte sammen etter jul, så vi prøver å snakke mye om hvor kjekt det blir, og fokusere på det positive! Et triks når du kjenner det negative, er å lage noe til han, da får du på en måte utløp for kjærligheten din uten å å faktisk ha kontakt med ham. Det hjelper iallefall for meg Ellers er jeg ikke urolig for forholdet, så har ikke så mye å hjelpe med der, men her er det også jeg som har reist til utlandet (København, utveksling), mens han venter hjemme Var faktisk mer urolig for hva jeg kunne finne på i fylla i savnet etter kjæresten, hihi Men det viste seg også å ikke være noe problem, er lixom i naturlig "jeg har type-modus", så det er sikkert han også! At han er laidback er nok bare en fordel Dessuten er det tydeligvis ikke så lenge siden dere begynte, så han har kanskje ikke fått en sjanse til å savne deg skikkelig ennå, mye nytt og mye som skjer sette det nok mer på avstand enn for deg som er blitt "forlatt". Prøv å forklare han hvordan det føles for deg, så forstår han kanskje litt bedre ditt behov for bekreftelse. ELlers sa korean89 mye fornuftig Lykke til =) Også til deg, tusen takk for svar! Det hjelper virklig å høre at man ikke er alene! Så flott at dere snart skal flytte sammen :-)! Mitt forhold er helt nytt, det er vel derfor jeg er så usikker og tvilende nå. Vi hadde det kjempefint sammen, men likevell er usikkerheten der nå som jeg er hjemme igjen og alt virker så lang borte. Vi ser hverandre igjen om litt over 5 uker...Iogmed at det er så nytt har vi ingen konkrete langsiktige planer, men jeg må iallfall bli ferdig med studiene mine (1,5 år til)...Hm, håper dette er verdt det... Ønsker dere iallfall lykke til videre dere også!
einna Skrevet 4. oktober 2009 #7 Skrevet 4. oktober 2009 Takker Siden det er helt nytt så kan jeg skjønne at du er usikker! Jeg har vært med "min" i nesten to år, så det hjelper på. Jeg føler med deg, da jeg var nyforelsket savnet jeg han dødsmye etter bare noen timer, hehe Men på den positive siden får dere ha nyforelsket-følelsen mye lenger :D Håper det blir verdt det. Du kan iallefall lære mye om deg selv som person uansett hva som skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå