Gå til innhold

Den lille dagboken

Gina_

Anbefalte innlegg

Fikk så lyst til å starte en dagbok her :fnise:

Jeg har nettopp flyttet til Oslo, og bor med kjæresten min. Vi studerer begge to, og trives så langt. Enda litt merkelig å faktisk være i store Oslo (som bare blir mindre og mindre ettersom vi utforsker), når vi kommer fra en annen landsdel.

Skriver mer senere, vi får besøk nå! Uansett, dagboken er herved åpnet :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei! Takk :)

Jeg studerer sosialantropologi. Har første eksamen om en uke til, så dagen skal brukes på å lese masse. Kanskje gå en tur i det fine været også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter og sliter med motivasjonen til eksamenslesning. Jeg har lest godt over 150 sider, men pensum er på over 800. Eksamen er neste mandag, og jeg skal helst ha litt fri i helga. Det betyr at jeg har over hundre sider å lese hver dag, og til nå har jeg lest 40 i dag. Syns det er vanskelig å sitte og lese i lange perioder om gangen.

Imorgen skal jeg sette meg på lesesal på skolen, og håpe at det hjelper. Prøver å lese en time, og så ta litt pause. Men pausene blir ofte lengre enn de skal være ;)

Har du noen gode lesetips til meg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ferdig med første eksamen! Det gikk sånn tålig vil jeg si. Kunne nok ha gjort det bedre, men ble for mye lesing til slutt. Uansett, finished :fnise:

I dag får vi besøk av min kjærestes fetter, han skal på konsert. Blir ikke så lenge her da, han skal vel bare overnatte. Men det er jo koselig å se noen kjente fjes!

Og så har jeg klart å ødelegge dusjen, mistet dusjhodet i gulvet så det spratt av ledningen. Ser ut til at vi må kjøpe hele settet nytt, sååå irriterende :kjefte: Typisk uheldige meg altså!

Men kjæresten er også litt klønete da. Vi byttet til vinterdekk i forgårs, og når han skulle etterstramme røk han en bolt! Masse styr, men den knukne bolten kom til slutt ut igjen. Kjøpte ny i dag, så nå håper jeg den passer. Ellers kommer vi jo ingen vei, jeg kjører ikke uten en manglende bolt på dekk nesten uten luft altså!

Uansett, det var dagens dose. Nå blir det litt løping rundt før vi får besøk, må handle inn mat og sånn. Skal slappe godt av i kveld, uten noe som helst eksamenslesning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Imorgen reiser vi til våre hjemsted, vi skal i gullbryllup til mine besteforeldre på lørdag :yvonne: Tenk å være gift så lenge!

Tror jeg må hinte litt til min kjære snart jeg :sjenert: Vi har jo snart vært sammen i 5 år! Ellers blir det vel jeg som frir tenker jeg, utålmodig som jeg er :fnise:

Ellers er det mer eksamenslesning på gang, neste er om under to uker... Huff og fy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...