Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #1 Skrevet 3. oktober 2009 Håper noen kan hjelpe meg Prøver å bestille fra feelunique, alt går greit til dette bankID-greiene kommer. Fyller inn det, og får opp bankID sist brukt og ok-knapp, men hver gang jeg trykker den får jeg feilmelding. Har prøvd å bestille mange ganger i løpet av de siste dagene, i tilfelle det bare var tekniske problemer akkurat da, men det samme skjer hver gang. Noen som har en løsning? Hvordan får dere til å bestille? Skjønner ikke hva jeg gjør feil, handlet masse på nett andre steder uten problemer... håper noen har lure råd
Virvel Skrevet 3. oktober 2009 #2 Skrevet 3. oktober 2009 Aldri opplevd noe sånt med Feel Unique... Har du prøvd med en annen nettleser?
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg opplevde det samme i går. Sendte de en mail, og de fjernet hele bank-id tingen...De hadde visst hatt masse tull med det og fått en del henvendelser. Gikk fort å få det bort
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Ts her igjen Nei, bruker ikke en spesiell nettleser, vanlig internet explorer. Sendte de en mail i morges, men har ikke hørt noe enda. Hørte du fra de samme dag?
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Ts her igjen Nei, bruker ikke en spesiell nettleser, vanlig internet explorer. Sendte de en mail i morges, men har ikke hørt noe enda. Hørte du fra de samme dag? fikk svar dagen etter, men jeg sendte mail sent på kvelden da...
Virvel Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Ts her igjen Nei, bruker ikke en spesiell nettleser, vanlig internet explorer. Sendte de en mail i morges, men har ikke hørt noe enda. Hørte du fra de samme dag? Nei, jeg mente om du hadde prøvd flere nettlesere, ikke bare den du vanligvis bruker. Det er det første jeg gjør hvis det er noe tull med en nettside, og ganske ofte fungerer det i Opera hvis det ikke fungerte i IE, eller omvendt.
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #7 Skrevet 27. november 2009 Sliter med det samme her også i kveld Gikk det i orden til slutt, TS?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå