Dine Skrevet 1. april 2011 Forfatter #1941 Del Skrevet 1. april 2011 Nei, vi har ikke bestemt oss for hvor vi skal dra, så kom gjerne med tips Det bør jo være et sted som er barnevennlig da, selv om tassen kommer til å ligge i vognen når vi er ute og farter. Vi skal kjøre dit, for nå som vi styrer med navneendringen på oss alle tre, så gidder vi ikke fikse pass til han før det er i orden. Ser for meg at det ville vært koselig med et hotell med basseng, slik at vi kan prøve det ut med tassen.. Men da må det jo være varmt nok så klart Mannen har veldig lyst til Stockholm, men jeg synes det blir veldig langt når det er bare han som kjører og når det er kun for en helg. Han tar seg fri fredagen, så tenker fre-søn. Noen som har noen gode ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. april 2011 #1942 Del Skrevet 1. april 2011 Gol kanskje? http://golinfo.no/no/html/barnas_gol/tropicana_badeland/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 1. april 2011 #1943 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg har hatt mange trivelige helgeturer til Lillehammer. Høres kanskje kjipt ut, men det er flotte turmuligheter i fjellet der + at det er et koselig sentrum å tusle i og å spise. Basseng vet jeg ikke, men det finnes vel hotell der med basseng, tror jeg; mener at Radisson-hotellet har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 2. april 2011 Forfatter #1944 Del Skrevet 2. april 2011 Ja, vi skal faktisk til Lillehammer på hyttetur med kusinen min og samboeren hennes i løpet av våren Så da dropper vi det nå. Gol blir litt for vinterland for oss dessverre, vi har lyst til å dra et sted, gjerne ved sjøen, hvor vi kan kose oss litt med våren og legge snøen bak oss Jeg er mentalt innstilt på våren nå, så bort med snøen I går kom mannen hjem med en nydelig rosa/lille orkidé Veldig koselig! Men jeg har litt problemer med vanning av planter, så jeg er litt i tvil om hvordan jeg skal behandle den.. Foreløpig har jeg vannet de orkideene jeg har hatt tidligere 1 gang i uken, latt vannet strømme gjennom og så satt den tilbake i potten. I dag skal vi være sammen med bestevenninnen min og familien hennes. Hun er jo og fått låne doppleren min, så kanskje hun hører noe snart Hun er 11 uker på vei nå, så blir moro når det kan annonseres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. april 2011 #1945 Del Skrevet 2. april 2011 Snille mannen Da gjør du det riktig med orkideen Egentlig syns jeg dere skal dra til gøteborg da. Veldig fin by, men det vet du vel Spennende å se om venninnen din hører noe da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 2. april 2011 Forfatter #1946 Del Skrevet 2. april 2011 hehe, ja kan jo tenke på Gøteborg Har lyst til det jeg også, så får se hva jeg får til Har bestilt flere ting via Groupon og Sweetdeal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. april 2011 #1947 Del Skrevet 2. april 2011 Du får godsnakke litt med mannen Minne han på at dere kan kjøpe godteri, kjøtt og colabokser når dere først er i sverige Jeg vurderer å kjøpe frisørtilbudet på sweetdeal i dag! 600 kr for klipp, farge, kur, hodebunnsmassasje og produkter for 500 kr Sinnsykt bra tilbud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 2. april 2011 Forfatter #1948 Del Skrevet 2. april 2011 Ja jeg får gjøre det Jeg kjøpte faktisk 3 sånne i går jeg... hehe Lurer på å gi en til kusinen min i bursdagsgave... Har lyst å bruke den ene kupongen før en stor familiefest i mai og evt før et bryllup i august.. Utrolig bra tilbud ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. april 2011 #1949 Del Skrevet 2. april 2011 Har du meldt dere på babysvømming eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 2. april 2011 Forfatter #1950 Del Skrevet 2. april 2011 Nå snudde nettopp Lilletassen seg fra mage til rygg igjen Han har jo gjort det 3 ganger på rad tidligere, for kanskje 1 måned siden, men nå gjorde han det igjen! Og i dag er han 3 måneder Han smilte og virket skikkelig stolt, så det var moro. Og mannen fikk se det live også, så han synes det var ekstra gøy Nei, vi har ikke meldt oss på enda.. Men jeg har lyst å gjøre det tror jeg, men tror jeg melder meg inn til sommeren/høsten. Siden jeg dusjer med han hver eneste kveld er det greit å ha den slyngen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. april 2011 #1951 Del Skrevet 2. april 2011 Så morsomt! Han er kjempeflink! Goffel klarte absolutt ikke det på den alderen. Langt ifra. Morsomt at mannen fikk se da. De går glipp av mye når de er på jobb. Hurra for 3 mnd Han er fortsatt bitteliten da, Dine! Fortsett å nyte tiden selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 2. april 2011 Forfatter #1952 Del Skrevet 2. april 2011 Ja, han er jo det Nyter veldig tiden nå, føler jeg er flink til det, så det er deilig Han er så god og fantastisk, så det er moro! Får forresten mannen med til Gøteborg.. Overraskende nok :gjeiper: Så nå ser jeg på hotell, mens mannen og lilletassen ligger i sengen og hører på fuglekvitter fra wakeup lighten vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 2. april 2011 #1953 Del Skrevet 2. april 2011 Gøteborg er fint og passe avstand for en helg Jeg er helt håpløs med planter, men orkideer får jeg til. Jeg har hatt noen av mine i over fire år, de kommer igjen og igjen med blomster. Jeg setter de i vann i kjøkkenvasken en gang i uka. Mange sier at det er helt feil, men det fungerer kjempebra her, så da fortsetter jeg med det Så flink tassen er som snur seg da! Og tenk at han er 3 mnd alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. april 2011 #1954 Del Skrevet 2. april 2011 Innom og oppdaterer meg Dagene flyr avgårde etter Mathilde kom til verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 2. april 2011 #1955 Del Skrevet 2. april 2011 Hurra for 3 mnd Han er fortsatt bitteliten da, Dine! Fortsett å nyte tiden selv Hurra for 3 mnd . Vi hadde beslk av en baby som er 5 uker eldre enn m, altså rundt 3 mnd. Jeg synes han var så enorm og ikke minst tung Han var normalt stor... Han var mindre enn M da han ble født, selv om hun ble født en uke før termin og han et par dager over. Utrolig hvor fort det går. Om 5 uker er hun nok større enn ham :dåne: Hva med tønsberg eller liknende? Eller er det bare snakk om Sverige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 2. april 2011 Forfatter #1956 Del Skrevet 2. april 2011 Jippi - nå har vi alle tre fått byttet etternavn til mannens nanv + mitt gamle pikenavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 2. april 2011 #1957 Del Skrevet 2. april 2011 Hei hei! Ah, skal dere på tur? Så kos da! Sjekk coop sine hjemesider også, de har jo sånn weekendtilbud hvis du har coop kort:) Fuglekvitter er så deilig nå..vårtegn og yes!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 2. april 2011 #1958 Del Skrevet 2. april 2011 Måtte sjekke ut dette sweetdeal greiene, hehe, stiligt da! Kanskje det er noen spennende tilbud på vestlandet også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 2. april 2011 #1959 Del Skrevet 2. april 2011 Så flink lille tassen er!! Min var langt fra det på den alderen ja! Gøteborg er en av mine favorittbyer, har vært der mange ganger på rundt årstiden nå og det er sååå deilig, i fjor var vi rett før påske og jeg gikk i åpna sko og bukser som nådde ikke lengre en knærne mine! Vi likte oss på SAS hotellet da, men er mange fine å velge mellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 3. april 2011 Forfatter #1960 Del Skrevet 3. april 2011 Hei på alle som har vært innom Nå har vi booket hotell i Gøteborg for neste helg Blir deilig å komme seg bort og langtidsvarselet viser strålende sol og flott vær I dag er det skikkelig tåkete ute (igjen!) så jeg lurer på hva vi skal gjøre i dag... Tassen har sovet 2 timer i vognen ute og ligger nå i babygymen og koser seg. Han er så flott, jeg er verdens herligste mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå