Gjest ~Milla~ Skrevet 18. mars 2011 #1841 Del Skrevet 18. mars 2011 Her blir det også bryllupstitting. Det er liksom noe eget med disse kongelige bryllupene. Alle de kongelige... kjolene, blir liksom noe å drømme seg bort i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #1842 Del Skrevet 18. mars 2011 Ja, det er liksom det det er - noe eget og spesielt ved så store bryllup Gleder meg!! Må bare finne ut tidspunkt.. Så bra du har lyst å komme Pupsilure Haha, synes jeg ser for meg oss sitte i stuen med brudekjoler og babyer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 18. mars 2011 #1843 Del Skrevet 18. mars 2011 Kjenner jeg blir svett bare tanken på å amme i brudekjole, så gulper han sikkert litt og har vi ekstra flaks er det dagen for opp-etter-rygge-bæsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 18. mars 2011 #1844 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg elsker sånne bryllup, så jeg kommer nok til å se på. Så får jeg lov, kommer jeg gjerne og ser med dere Jeg har ikke brudekjole da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 19. mars 2011 Forfatter #1845 Del Skrevet 19. mars 2011 Veldig koselig du blir med Pusla Du er hjertelig velkommen! Blir stas å se bryllup - men må finne ut tidspunktet da.. Står liksom ingen steder.. Si fra hvis dere finner ut av det Nå skal jeg begynne å lage en pai til lunch - med kylling og bacon - NAM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 20. mars 2011 #1846 Del Skrevet 20. mars 2011 Både treff og bryllupstitting hørtes veldig hyggelig ut! Jeg vil gjerne være med, hvis det er greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 20. mars 2011 #1847 Del Skrevet 20. mars 2011 Har solgt brudekjolen min da, så jeg kommer i så fall i normale klær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 20. mars 2011 #1848 Del Skrevet 20. mars 2011 Så koselig med treff og tv titting. Hadde jeg kommet hadde jeg droppet brudekjolen min da den er veeeldig liten les:stdde om til dåpskjolen :gjeiper: Elsker kongelig bryllup jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #1849 Del Skrevet 21. mars 2011 Normale klær er helt fint! Spørs om jeg får plass i brudekjolen min uansett.. Og tanke på amming i brudekjolen høres veldig styrete ut, men kan jo vurdere å ha sløret på I dag skal jeg og en i barselgruppen gå tur til IKEA. Det tar vel 40-60 minutter fra her vi bor, så det blir godt med en god tur. I går lagde jeg kantarellsuppe (pose riktignok..), varmet opp foccacia som jeg hadde laget, kokte kaffe og så tok mannen og jeg oss en tur ut i går og spiste lunch i det fri Lilletassen sov i vognen sin og koste seg han, så vi var ute noen timer før jeg fikk litt mammatid og så No Reservations på DVD mens mannen tok seg av tassen vår. Printet ut noen bilder i går, så om jeg får tid skal jeg sette de inn i albumet som jeg lager til han Morsomt å scrappe og holde på når man har mulighet - det er bare dumt tiden flyr så altfor fort og man liksom ikke får anledning til å bruke ordentlig med tid på det.. Ha en flott mandag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 21. mars 2011 #1850 Del Skrevet 21. mars 2011 God morgen! Så flink du er til å lage album! Du har rett i at tiden flyr! Jeg har så vidt begynt å lage en fotobok.. utrolig kult at dere hadde med niste ut! Det har jeg tenkt på ofte men aldri gjort. Blir dyrt med all utespisinga.. Tenkte ta med et lite sitteunderlag som kan ligge under vogna hele tiden ha en nydelig søndag Dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 21. mars 2011 #1851 Del Skrevet 21. mars 2011 Hæ, er det ikke mandag i dag?!!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #1852 Del Skrevet 21. mars 2011 haha jo, var det jeg tenkte på også.. men tror det er siebaeo som er i feriemodus, så lenge leve søndagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 21. mars 2011 #1853 Del Skrevet 21. mars 2011 Hehe, bra, for ellers hadde jeg lurt fælt på hvor mannen min skulle i dag tidlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 21. mars 2011 #1854 Del Skrevet 21. mars 2011 Men man sier ikke nei til litt ekstra helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #1855 Del Skrevet 21. mars 2011 Det er sant.. Og jeg hadde lurt enda mer på hvorfor han ikke har kommet tilbake enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 21. mars 2011 #1856 Del Skrevet 21. mars 2011 Må bare si det; Lilletassen er så skjønn!! Veldig fine bryllupsbilder av dere også forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #1857 Del Skrevet 21. mars 2011 Tuuusen takk Er veldig fornøyd med han ja Lille J er nydelig hun også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. mars 2011 #1858 Del Skrevet 21. mars 2011 Har du hørt noe om barnehageplass enda eller? Det er vel kanskje for tidlig, siden du ikke søkte om plass i hovedopptaket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 21. mars 2011 #1859 Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg er i helgemodus her dag jeg! I Ammetåka er det faktisk lørdag eller søndag hver eneste dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. mars 2011 #1860 Del Skrevet 21. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå