Pupsilure Skrevet 15. mars 2011 #1821 Del Skrevet 15. mars 2011 Der var du tilbake igjen ja Førerkort høres bra ut Venninne mi begynte rett før jul, og nå har hun kun teorien og oppkjøringen igjen. Skal kjøre henne til Risløkka for å ta teorien i morgen Lykke til på mørkekjøringen! Håper det går bra med mannen og Lilletassen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #1822 Del Skrevet 15. mars 2011 Det har ikke vært prioritet her heller og det er først nå jeg virkelig trenger det. Har bodd på Grunerløkka og i utlandet, så da har jeg liksom ikke hatt behov for det. Det har selvfølgelig endel med det å gjøre at jeg er engstelig for å kjøre og ha ansvaret på den måten også, så det mest lettvinte har vært å ikke begynne så klart.. Men i dag er dagen jeg skal begynne i det små og så er det førstehjelpskurs neste uke og da har jeg lov til å begynne å øvelseskjøre Nå sover lilletassen i vognen på verandaen (får håpe det funker like godt som på soverommet) og så skal jeg prøve å få bestilt lokale i forbindelse med dåpen, så jeg får laget invitasjoner og sendt ut Har lyst å åpne en konto for han også, så folk som ønsker kan sette inn penger til han, men vet ikke helt hva jeg skal se etter.. Tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #1823 Del Skrevet 17. mars 2011 Ingen som har tips ift det å spare for de små? I går var vi på tur med Pupsilure og Goffel - kjempe koselig og nydelig vær! Deeeeilig sjokoladekake også.. I dag kommer sofaen vår!! Nå slipper jeg å sitte på klappstol fra IKEA for å amme.. Grr... Men fordelen ved å ikke ha sofa er jo det at jeg ikke har orket å være hjemme, så jeg har gått tur hver eneste dag og det er jo ikke dumt.. I går kveld dro mannen og jeg og handlet litt.. Var salg på senter M på en butikk der, hele 50%, så vi endte opp med 4 nye sofaputer. Vi handlet på 40% på KID også - to lakener, en gryteklut og en flott duk til spisebordet vårt. Etter de fæle dyra var her så skal vi freshe opp litt! Endelig skal det bli godt å være hjemme igjen - ikke grue seg til å være hjemme lenger.. Etterpå skal vi ut på tur med mamma og spise lunch på et lite senter i nærheten. Blir sikkert koselig (selv om vi ikke har det beste forholdet...) og Lilletassen kjøpte en liten gave til mormoren sin i går ettermiddag. Håper på etterpå også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 17. mars 2011 #1824 Del Skrevet 17. mars 2011 Vi sparer bare på vår egen konto. Har flere forskjellige kontoer i Skandiabanken, og en av dem er hans. Greit at den står i vårt navn og ikke hans pga overformynderiet Vi sparer 500 kr i mnd, og han har i tillegg fått litt penger til fødsel og festen hans. Tror han har 7-8000 allerede Noen fordeler med å ikke ha det så komfortabelt hjemme også ja Skal bli godt å få ny sofa i hus! Kos deg på cafe med moren din. Ser foreløpig grått ut ute, men kan jo snu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #1825 Del Skrevet 17. mars 2011 Har også flere kontoer i Skandiabanken (én hoved og flere underkontoer), og han har jo en egen der faktisk.. Tenker å spare de 970kr eller hva summen er og sette på hans egen konto når jeg får de pengene, og har også tenkt på det med overformynderiet. Samtidig er det jo noen som ønsker å sette inn direkte til han sånn at de vet helt sikkert at det er han som får det, men da får jeg kanskje bare forklare det for de. For det vil jo gå til han uansett, jeg tar jo ikke pengene hans liksom. Håper det snur ja, det hadde vært deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #1826 Del Skrevet 17. mars 2011 Noen som har lyst å være med på treff etter påske, onsdag 27.april? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. mars 2011 #1827 Del Skrevet 17. mars 2011 Kanskje jeg og lille M henger oss med på treff... får nesten se litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 17. mars 2011 #1828 Del Skrevet 17. mars 2011 Blir gjerne med på treff da Og så er alle velkommen til meg 28. mars også Uff, etter at vi snakket om ekser i går vet du, så drømte jeg at jeg hadde sex med en i natt. Og klarer ikke å stoppe å tenke på han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 17. mars 2011 #1829 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg er med på treff da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 17. mars 2011 #1830 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg er med på treff Og så godt at dere endelig får sofa igjen! Å sitte vondt når man ammer er ikke noe særlig, altså. Jeg fikk iallefall veldig fort vondt i skuldra og nakken om jeg ikke satt godt. Vi har Postbanken og de har noe som heter Barnas trygghetskonto. Der får vi barnetrygden rett inn også skal vi også spare til henne der, f.eks. vet jeg at noen vil sette inn penger der til dåpsdagen hennes. Når man setter barnetrygden inn der, får man også en ulykkesforsikring for barnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #1831 Del Skrevet 17. mars 2011 Så bra dere blir med på treff Da er det skrevet opp Foreslår Fridays på Aker Brygge, for det skal visstnok være veldig baby og vognvennlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 17. mars 2011 #1832 Del Skrevet 17. mars 2011 Mulig vi henger oss på treff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 17. mars 2011 Forfatter #1833 Del Skrevet 17. mars 2011 Det må dere bare gjøre Sofaen har fortsatt ikke kommet.. IKEA sier de kommer mellom 15-22 og det er jo en litt kjip tid da.. Typisk om de kommer midt oppi legginga til Lilletassen og så må vi jo sette den sammen også.. Har lyst å ha sofaen klar når jeg står opp i morgen tidlig I dag har jeg vært på café med mamma og gått en liten tur før og etter. Var veldig koselig faktisk, så fikk vi en orkidé som innvielse til den nye sofaen Hun oppførte seg bra ovenfor meg og Lilletassen (som sov bortimot hele tiden..), så dette kan gjentas. Var veldig spent, fordi hun ofte er spydig og omtrent drar han ut av armene mine, men denne gangen gikk det fint og det er det som teller. *Teller ned timene til vi har sofa i stuen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. mars 2011 #1834 Del Skrevet 17. mars 2011 Blir herlig med ny sofa Hvilken sofa har dere kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 17. mars 2011 #1835 Del Skrevet 17. mars 2011 Vi har valgt å spare til Murmel på en konto i mitt navn, fordi det fort kan bli en del penger der og jeg vil ikke at han som 18-åring plutselig skal få en haug med penger i hendene han kan rote bort på tøys. Er sikkert slemme-mamma som tenker sånn, men.. I tillegg vil det jo kunne gå utover stipendet hans om han har en formue når han skal studere og det vil jeg heller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #1836 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg tenker også på dette med Lånekassen og lån/stipend senere.. Så vil anta at vi kommer til å opprette en underkonto i banken min kanskje, så kan folk som ønsker heller sette direkte inn der. Nå er sofaen i hus og den kom i ren IKEA-style: altså i tusen biter omtrent. Tok flere timer å sette den opp i går kveld, men så ble vi jo avbrutt av Lilletassen som krevde oppmerksomhet og mat og diverse. Den ble kjempe fin og endelig går det an å føle seg litt hjemme igjen! I ettermiddag skal vi rydde, støvsuge og vaske gulvene, så ta på den nye spisestueduken og tenne litt stearinlys, så blir det nok så koselig så! Etterpå er det avgårde for å møte en kollega med den 3 år gamle sønnen hennes. Vi skal gå tur og spise lunch et eller annet sted vi finner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 18. mars 2011 #1837 Del Skrevet 18. mars 2011 Så fint at sofaen endelig er i hus Typisk IKEA ja Kos deg på tur og cafe i snøværet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. mars 2011 #1838 Del Skrevet 18. mars 2011 Kos dere på tur idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #1839 Del Skrevet 18. mars 2011 Det ble ikke til at vi gikk så veldig tur i dag nei.. Det snødde så masse og da fristet det heller å sitte på café Vi spiste på Peppes i Nydalen og så tittet vi på Storo senteret etterpå. Var veldig koselig, men nå så jeg hva jeg har å se frem til, for barnet hennes var høyt og lavt hele tiden Nå prøver jeg å finne ut klokkeslett det kongelige bryllupet mellom William og Kate sendes på TV, for det har jeg så lyst til å se Hadde kanskje tenkt å invitere noen venninner hjem hit for å se og kose oss litt, noen av dere som har lyst til det? Det er 29.april (på selve datoen vi fant ut i fjor at vi ventet barn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 18. mars 2011 #1840 Del Skrevet 18. mars 2011 Så koselig med kongelig bryllup Så det svenske bryllupet med noen venninner i fjor. Kommer gjerne Skal vi ta på oss brudekjolene våre eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå