Gjest ~Milla~ Skrevet 19. desember 2010 #1201 Del Skrevet 19. desember 2010 Koselige drømmer :rødme: Det blir nok flott å endelig å få se, kjenne og lukte på sin egen lille baby. Gleder meg enormt mye til mars kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 20. desember 2010 #1202 Del Skrevet 20. desember 2010 Hvordan står det til her?? Ingen nye tegn til slimproppen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #1203 Del Skrevet 20. desember 2010 cypress skrev (På 20.12.2010 den 9.30): Hvordan står det til her?? Ingen nye tegn til slimproppen?? Ingen tegn til den nei.. Ser etter den hver eneste gang jeg er på do, men nothing. Skal til jordmortime i morgen, så har lyst å spørre om hun kan sjekke om jeg har modnet noe.. Men så har jeg hørt at de ikke gjør det før etter termin og det er jo fortsatt litt under 2 uker til. Vanskelig det greiene der, for etter forrige tirsdag har det vært helt stille og føles ut som jeg har tatt noen skritt tilbake ift hvor nærme fødsel jeg er og ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 20. desember 2010 #1204 Del Skrevet 20. desember 2010 Hei, Dine! Flott mage! :rødme: Føler du deg klar til å ta imot vesleprinsen? Jeg mangler å kjøpe inn smokk til tåteflaske, en pakke MME ( just in case ) og bleier.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 20. desember 2010 #1205 Del Skrevet 20. desember 2010 Når har du time i morgen? Skal dit i morgen jeg også, fysioen til Goffern er jo på hs din Kan godt hende hun vil sjekke Skader ikke å spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #1206 Del Skrevet 20. desember 2010 Så moro Jeg har time kl.13. Når skal du dit? Kan jo spørre ja, skader jo ingenting det nei. I verste fall kanskje hun kan gjøre det etter termin, for jeg har ikke særlig lyst til at fastlegen skal drive på oppi der, uansett hvor flink han nå er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 20. desember 2010 #1207 Del Skrevet 20. desember 2010 Vi har time fra 11-12, så da sees vi ikke. Er litt spent, for vi har time hos hs på vår helsestasjon 10, og så på din kl 11. Han kan fort bli veldig urolig hvis han er våken for lenge, og det er en stor fordel at han er i godt humør hos fysioen, for hun holder på med masse øvelser, og stimulerer han med leker for å få han til å snu seg osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #1208 Del Skrevet 21. desember 2010 Dra meg baklengs inn i fuglekassa.... I går begynte jeg å få vondt i halsen, tett i bihulene og følte meg generelt veldig slapp hele dagen. Ikke enda en forkjølelse nå vel...? Stappet i meg c vitaminer og curamed sugetabletter - aldri i verden om jeg skal bli dårlig nå igjen! Og det rett oppi jul og termin - tenk så slitsomt å gjennomgå en fødsel med forkjølelse! Akkurat som det ikke er slitsomt nok.. Heldigvis føler jeg meg bedre i dag, jeg får bare være flink med c vitaminer, kle meg skikkelig og prøve å ta det med ro. Jeg skal treffe en venninne som bor i utlandet og som jeg ikke har sett på 6 måneder etterpå, så skal vi gå på et senter (må kjøpe gave til mannen, har gått litt i glemmeboken..) og spise lunch der. Blir sikkert veldig koselig - gleder meg til å se henne igjen Ellers har jeg støvsugd leiligheten og det var skikkelig slitsomt! Merket det utrolig godt i ryggen, for i natt hadde jeg skikkelig mensenmurringer nedentil og nederst i magen + litt vondt i korsryggen. Skal til jordmor etterpå, så har lyst å høre om hun kan sjekke om jeg har noen åpning eller er modnet eller hva de sjekker for å se om fødsel kan være nært forestående.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 21. desember 2010 #1209 Del Skrevet 21. desember 2010 Spennende hvis JM vil sjekke modning ha en fin dag Dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 21. desember 2010 #1210 Del Skrevet 21. desember 2010 *snike snike* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. desember 2010 #1211 Del Skrevet 21. desember 2010 Koselig med venninnebesøk Hva skal du kjøpe til mannen? Krysser fingrene for at jordmor sjekker modning, tenk om det har begynt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #1212 Del Skrevet 21. desember 2010 Hei Tusle og Veldig koselig med nytt ansikt! Da har jeg vært hos jordmor og hun sjekket meg faktisk om jeg var moden. Livmorhalsen var lukket, men muskulaturen var veldig myk (og den er visst vanligvis hard som brusk sa hun), så hun mente dette var kjempe bra. Skjønte ikke helt hva hun mente med den muskulaturen, men hun sa at de mensenmurringene og stikkingen jeg har kjent de siste ukene + slimproppepisoden har ført til denne utviklingen, som visstnok var veldig flott. Om noen skjønner seg på det med muskulaturen, så meld gjerne fra Ellers ligger han veldig godt nedi bekkenet og gjør seg klar til fødsel. Hun viste oss også en stilling i forbindelse med fødsel hvor mannen kan hjelpe til og det synes han var veldig fint, for da har han en konkret arbeidsoppgave under det hele. Han kjøpte forresten en camelbak flaske til meg (0.75L) etter stort ønske fra meg og tips av Siebaeo, så den skal bli god å ha under selve fødselen Endte med å kjøpe et kryssordblad og boxer til mannen, i og med at vi bare skulle ha et budsjett på 100 kr (oversteg til rundt 170), og heller legge noen tusenlapper i en reise eller opplevelse for oss alle tre neste år. Og lunchen med venninnen min var kjempe koselig - så alt i alt en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. desember 2010 #1213 Del Skrevet 21. desember 2010 Så bra med begynnene modning. Holder en knapp på datoen jeg har tippet jeg Noe spesielt med de drikkeflaskene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 22. desember 2010 #1214 Del Skrevet 22. desember 2010 Så bra at det var mykt da Selv om jeg ikke skjønte så mye av det jeg heller. Var det vondt å bli sjekket? Fint at du fant gave til mannen tilslutt da Jeg kjøpte to gensere til mannen min i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #1215 Del Skrevet 22. desember 2010 Ja, det er tydeligvis bra det er mykt.. Men men - alt virker som det skal sa hun og så mye som skjer for tiden, så håper jeg ikke han kommer før termin. Da får jo mannen også maksimalt med ferie (3+5dager i løpet av julen) og så får vi gjort det vi skal gjøre. Var ikke vondt nei, hun var veldig flink. Men hun sa også flere ganger hvor flink jeg var til å slappe av, for det gjør jo vondere jo mer man spenner seg. Men det gikk helt fint og jeg gruer meg absolutt ikke til neste gang I dag skal vi levere gaver til mannens familie, tenne lys på gravlunden for besteforeldrene hans og så har jeg ordnet alle gavene (de hjemmebakte også - ble myyye mer enn jeg hadde trodd, så er flere som får så jeg slipper å ha for mye her hjemme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. desember 2010 #1216 Del Skrevet 22. desember 2010 Innom for å ønske deg og dine en riktig god jul! Stor jule fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 23. desember 2010 #1217 Del Skrevet 23. desember 2010 Ønsker dere riktig God Jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 23. desember 2010 #1218 Del Skrevet 23. desember 2010 God jul Dine! Blir spennende juleferie for dere Gleder meg til å lese spennende nyheter her, samt selvsagt å se dere på tv med nyttårsbarnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 23. desember 2010 #1219 Del Skrevet 23. desember 2010 Tenk at det ikke er lenge igjen til tippedatoen min Tror du skal nyte siste tiden med mann og god selskap, sette opp beina og slappe av, for neste kapittel i livet blir stor God Jul fra meg og Bumba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 23. desember 2010 #1220 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg drømte her en natt at du hadde førdt babyen din. Jeg oppdaget det på underoverskriften til dagboken din. Jeg følte meg bare sååå utenfor som ikke hadde fått vært innom og lest ofte nok til å få med meg det. For øvrig så håper jeg ikke du føder på tippedagen min, nemlig i morgen. Blir uansett veldig spennende dette her . Snart har du gutten din :rødme: . Det må føles helt fantastisk! Samtidig som det nok er mange andre tanker som melder seg. Begynner samtidig muligheten til å ønske deg en riktig god jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå