Gå til innhold

Dines hverdag med to små

Dine

Anbefalte innlegg

Ja, den boken var fin den :) Men veldig lettlest da, for det gikk bare noen timer så vips var jeg ferdig.. Men deilig å trekke for gardiner og rullgardin på soverommet, ha et leselys og en kopp te og sitte under dynen.. Deilig :Nikke: Og så har jeg fått unna enda en bok - det er så mange jeg vil lese nå før Lilletassen kommer, men det er jo begrenset med hvor fort jeg kan lese :fnise:

I dag skal jeg ta turen ut og dra på et senter og titte litt. Skal spise lunch med kusinen min hvis hun får tid, eller så har jeg faktisk planer om å sette meg ned på café alene og bare nyte en lett lunch og en kopp kaffe :shoppe: Gleder meg - men skulle ønske det ikke blåste så kraftig ute.. Her gjelder det å pakke seg inn og ikke fryse ute, men så blir man jo sååå varm når man er inne og går..

I går fikk jeg skikkelig heteslag etter middag - måtte ta en dusj og da synes jeg 38grader (som vi vanligvis har i dusjen) var kaldt!! Vet ikke hva det kom av jeg, men det hjalp litt hvertfall.

Og så tror jeg at jeg hadde en veldig ubehagelig kynner i natt, for jeg våknet av det, og det har jeg ikke pleid tidligere.. Sikkert de bringebærbladkapslene som slår til..

Ha en flott dag alle sammen - endelig FREDAG :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du lå på mine innlegg ;)

Jeg elsker vinteren og snøen. Men er enig i det der at når man går til handlesenteret er det iskaldt og når man kommer inn holder man på å renne bort siden man har altfor mye klær på. De skulle hatt garderobe på de store sentrene der man kunne henge av seg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garderobe hadde ikke vært dumt nei.. Bortsett fra at jeg tror jeg ville gått og bekymret meg for om noen hadde stukket avgårde med jakken min... :sjenert:

Shoppingturen var vellykket, men gud så upraktisk det er å gå med veske, en stooor boblejakke på armen (for jeg kunne ikke ha den på inne) og stor mage er blant smale reoler og masse duppeditter her og der.. Ble liksom mye mer slitsomt bare det, så ble ikke til at jeg tittet så altfor lenge.

Fikk kjøpt meg en ullsinglet på Cubus etter råd fra Siebaeo, to bher til 199 (Cubus) og de ble i størrelse 85D. Aldri behøvd D i hele mitt liv, men etter å ha gått med altfor små bher en stund nå, så måtte jeg bare innse at jeg må bruke litt penger på det. Og 199 for to er ikke akkurat noe å grine over heller :fnise:

Fikk også tak i noen julegaver, spist lunch med kusinen min og tatt en liten tur i matbutikken med mannen. Så nå har vi papaya (kostet 95kr :hakeslepp: ) og bringebærmoussekake til kos i kveld.. :wow:

I morgen skal vi forsøke oss på et julemarked i nabolaget her og forhåpentligvis ta oss en gåtur dersom det ikke blåser altfor mye.. :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gled deg til du får baby i vogn, for da kan du legge fra deg alt du vil på vognen :jepp: jakker, skjerf, poser :tommelsmil: Syns det går veldig greit å ha med vogna inn i butikker også, kommer meg lett frem mellom hyller :nigo: Men hadde nok ikke gjort det med f.eks. en Simo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med hilsen fra sagaøya Neytiri - håper dere koser dere like mye fortsatt :klem:

Ja, der sier du noe Pupsilure - vognen kan jo fint brukes til oppbevaring av slike ting :fnise: GENIALT!

Gleder meg til det ja, for det var slitsomt.. Men gikk jo greit da. Var på det senteret T - hvis du skjønner hvor jeg mener? :sjenert:

I dag har jeg fått kost meg med mannen hele dagen og i kveld skal vi kose oss enda mer med fotballkamp :filer: Neida, jeg synes faktisk det har blitt gøy jeg også - og så setter mannen så stor pris på at jeg deltar med en munkholm og heier jeg også :rødme:

Vi har vært på julemarked i dag og der fikk jeg prøvd en kjempe deilig håndskrubb som gjorde at hendene ble skikkelig deilig og myke etterpå. Kostet 250kr for en krukke, så tenkte jeg kanskje skulle se etter det på Ebay om kanskje ikke det er rimeligere der..

Så gikk vi en tur og besøkte Bestemoren min, var der halvannen time og så tok vi en bitteliten tur til butikken og deretter hjem. Så latet vi som vi var på café og spiste ostebagels og drakk Nespresso kaffe til :ler:

Så støvsugde mannen og jeg vasket gulvene i hele leiligheten. Deilig! Og så litt :humpe: før jeg skal starte på middagen nå... :kokk: Ikke en dum dag altså!

I morgen er det familieselskap fra formiddagen av, så en begivenhetsrik helg - kjempe herlig ettersom jeg føler meg helt frisk fra forkjølelsen også :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: 35 uker :strix:

Høres ut som en kjempe flott dag, og har troen på at dere får en kjempe flott kveld sammen også :klemmer:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som at dere har hatt en kjempefin dag sammen :rødme:

Kan jeg spørre om hvor dere har vært på julemarked? (for du bor i/rundt Oslo sant?) Har så lyst til å gå på julemarked, men vet ikke helt hvor jeg skal gå.. :fnise:

Og ikke minst: :strix: :strix: for 35 uker!!! Du tar meg snart igjen :fnise:

Det er helt vanvittig å tenke på at snart har vi de herlige knøttene våre her Dine :rødme:

Ha en kjempefin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 uker :danser:

Jeg lurer også på hvor julemarkedet var :jepp:

Har vært på senter T noen ganger, men liker M bedre som ligger rett i nærheten. Der er jeg ca en gang i uken :fnise: Syns det er gøy å dra på nye sentre, er så forferdelig lei av S nå :dåne:

Så bra at du føler deg frisk igjen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det er så gøy når dere forkorter senternavnene, jeg prøver alltid å gjette hvilke det er dere mener. Tror jeg skjønner hva både S, M og T er. Jeg er jo tross alt vokst opp i det området selv og handlet på alle tre stedene mange ganger!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, visste du ikke? Jeg var sikker på at jeg hadde fortalt det en gang.. Neida, jeg er fra H, rett ved siden av S (felles idrettslag f.eks.), for å fortsette forkortelsene.. :ler: Skjønner?? Jeg snakker nok bare litt "penere" enn jeg er vandt til fra oppveksten, men det er en yrkesskade. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg skjønner godt hva H ved siden av S er :fnise:

Utrolig morsomt med disse forkortelsene ja.. Nå måtte jeg begynne å tenke hva senter M er, for det er jeg ikke helt sikker på om jeg skjønner.. Senter T var helt greit, men tror nok ikke jeg kommer til å dra dit på en stund.. Enig i at senter S er litt utgått nå, skulle gjerne likt å ta meg en tur et annet sted :)

Det var et veldig lokalt julemarked og det var over for i år.. Men kan PM dere Jesse og Pupsilure :)

Nå driver Lilletassen og romsterer fælt inni her.. Og da særlig med føttene oppi ribbenet og gjerne laaangt ut på høyre siden til jeg nesten tror at jeg skal sprekke... Drikker iskaffe, så kanskje det er derfor han blir litt turbo.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe koselig bok :) Har ikke lest gjennom hele - bare tittet gjennom og jeg endte opp med å kjøpe den til mannen da vi fant ut at vi ventet vår Lilletass :hjerte: Virker som en kjempefin bok å ha fremover.. Eller vet du - det er faktisk ikke riktig det jeg sier.. Den jeg kjøpte er "Pappa kan alt".. Herlighet, som jeg surrer :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempe koselig bok :) Har ikke lest gjennom hele - bare tittet gjennom og jeg endte opp med å kjøpe den til mannen da vi fant ut at vi ventet vår Lilletass :hjerte: Virker som en kjempefin bok å ha fremover.. Eller vet du - det er faktisk ikke riktig det jeg sier.. Den jeg kjøpte er "Pappa kan alt".. Herlighet, som jeg surrer :gjeiper:

:ler:

Kanskje jeg kjøper den etterhvert, også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte også hvor H er :jepp:

Hvis du ikke har vært på M har du gått glipp av noe :jepp: Kjempefint senter :nigo: Og veldig bra ammerom der. En dag var jeg og venninnen min på ammerommet nesten hele besøket :ler: Sånn er det når man har to babyer med seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...