Dine Skrevet 21. november 2010 Forfatter #981 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Nå virker det som forkjølelsen kanskje slipper taket littegrann.. Fredag kveld var såpass ille at jeg måtte ta meg en paracet og Otrivin nesespray for tett og rennende nese (1 spray i hvert nesehull, for å si det rett ut ) Det hjalp veldig og jeg fikk puste og sov godt med hodet på to puter i hele 3 timer før jeg måtte opp for tissepause. Gjentok samme prosedyre i går kveld, minus paraceten, med i løpet av dagen hadde jeg tatt 4 x 1000mg C vitaminer.. *Note to self, lage c vitamin når jeg har postet dette innlegget* Måtte sove midt på dagen i går også, fordi jeg var så sliten. Føler meg helt tett i pappen og i dag begynte jeg å blø skikkelig neseblod da jeg pusset nesen. Da kanskje jeg skal prøve meg på litt Solvipec hostesaft, siden det visstnok er helt greit å ta.. Har fått litt grumsete host i dag, men stort sett er det tørrhoste jeg har fortsatt.. Huffameg - denne forkjølelsen kan du få gratis av meg! Har blitt skikkelig hoven og øm der jeg tok influensavaksinen. Men så lenge den holder meg unna den verste influensaen, så er det helt i orden. Edit: Har også fått hevelser i både hender og føtter, men særlig fingrene ser jeg en liten tendens til pølsefingre... Gifte - og forlovelsesringen strammer veldig for tiden... Lilletassen har vært forholdsvis rolig denne helgen, men istad presset han godt nedover så det stakk skikkelig. Er spent på om jordmor sier han er godt festet til uken, legen sa jo fredag at han var nesten helt festet, men jeg vet ikke helt hvor lang tid sånne ting tar jeg..? Endret 21. november 2010 av Dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. november 2010 #982 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg har hatt så mye tanker rundt denne influensavaksinen.... jeg klarer ikke bestemme meg. Ser det er flere av dere her på KG som har tatt den. Hadde du noe baktanker ved det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. november 2010 #983 Del Skrevet 21. november 2010 Uff,kjedelig å være SÅ forkjøla Håper det slipper snart :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. november 2010 Forfatter #984 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg har hatt så mye tanker rundt denne influensavaksinen.... jeg klarer ikke bestemme meg. Ser det er flere av dere her på KG som har tatt den. Hadde du noe baktanker ved det? Jeg tenkte en stund på det, men så er jo den utprøvd på gravide i lang tid (jeg tok vanlig influensavaksine, ikke svineinfluensavaksinen), så jeg føler det er helt greit at jeg tok den. Bedre å ta den enn at jeg skulle bli skikkelig dårlig av influensa. Mener jeg leste et sted at i verste fall kan influensa hos gravide føre til hjernhinnebetennelse og skader hos fosteret og da tenkte jeg at jeg heller tar den enn å "risikere" det. Selv om det sikkert går bra, så har jeg hvertfall tatt den nå. Og som sagt, den er såpass testet ut på gravide i flere år og det har ikke vist til noen skader hos fosteret såvidt jeg har lest meg opp til Håper forkjølelsen slipper snart jeg også - for jeg har så lyst å gjøre ting igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. november 2010 Forfatter #985 Del Skrevet 21. november 2010 Har helt glemt å legge ut magebildet som ble tatt 34+1 (torsdag). Helt utrolig å tenke på at Lilletassen ligger inni her og bare godgjør seg til den store dagen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. november 2010 #986 Del Skrevet 21. november 2010 så flott mage!! skikkelig rart å tenke på at det er en sprell levende baby inni der, et helt nytt menneske :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. november 2010 Forfatter #987 Del Skrevet 21. november 2010 tusen takk Det er virkelig helt utrolig ja! Drømte i natt at vi hadde født, men da hadde legen tatt litt feil og vi fikk med oss to guttebabyer hjem, hehe. Og mannen var så nervøs i situasjonen at han like så godt satt han ene oppi tripptrappen bare noen dager gammel! Tror nok det går bedre i virkeligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 21. november 2010 #988 Del Skrevet 21. november 2010 Fine magen :rødme: Vi får håpe at dere bare får med dere èn hjem Jeg drømmer nesten hver natt nå at lillesnuppa er født.. Men jeg har fortsatt ikke "sett" henne som baby, for hver gang kommer hun ut som en 2-åring eller noe sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. november 2010 Forfatter #989 Del Skrevet 21. november 2010 Satser på at det bare blir én ja Jeg kan aldri huske hvordan Lilletassen ser ut etter at jeg har våknet, for jeg vet ikke om jeg ser ansiktet hans i drømmen.... Men spennende blir det - for nå er det forhåpentligvis ikke lenge igjen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 21. november 2010 #990 Del Skrevet 21. november 2010 Så flott mage! Lilletassen koser seg nok der. Og du skal se hvor rart det blir å tenke på at han har ligget inni der når han har kommet ut.. Du, ang bh. Hvis du synes det er vondt å ha på vanlig bh går det an å anskaffe seg en spileløs ammebh. Jeg har et par fra Bravada som jeg kjøpte på Barnas hus. Eller var det der..? Den som ligger bl a på Ullevål.. :klø: Du kjenner sikkert til dem? De er i S, M, L osv og dekker en rekke størrelser. Jeg har str M nå og det funker greit. Tyter en del på toppen når jeg har melkespreng, men den er så elastisk at det går bra. Jeg skulle nok egentlig hatt L, men da tror jeg den hadde blitt veldig vid under puppene. De er i alle fall veldig behagelige. Og da har du et spenn å gå på når melka kommer. Den er super å sove med også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. november 2010 Forfatter #991 Del Skrevet 21. november 2010 Tusen takk Siebaeo Får satse på han koser seg der inne, men ikke like mye som Bolla, for jeg kjenner tålmodigheten min blir testet betraktelig bare jeg tenker på det.... Har faktisk tre av de bhene selv jeg... :gjeiper: Brukte small frem til jeg ble gravid, brukte det faktisk som sportsbh fordi jeg synes de var så deilige og fine å bruke under lett trening. Så har jeg to stk i M, men de synes jeg faktisk strammer for mye rett under bysten. Det gir seg nok når jeg ikke har mage lenger, så kanskje jeg bør vente med å kjøpe til jeg har født og fått melk..? Den jeg har i 90C er fin rundt, for de er litt små i størrelsen tror jeg, og den skal jo bare brukes til å sove med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 21. november 2010 #992 Del Skrevet 21. november 2010 Aha, burde egentlig tenkt meg det Hvilken type er det du har? Den jeg har heter The Body Silk Seamless nursing bra. M går fra 70F (DDD) til 90C. Jeg har egentlig 70H så den er tøøøyelig Kan jo være like greit å vente til like før i alle fall. Evt kjøpe en til å ha med på sykehuset som du bare beholder lappene på og har lang byttetid: På change var de helt kule ang det for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. november 2010 Forfatter #993 Del Skrevet 21. november 2010 Har akkurat samme type Og så har jeg en med spiler, men den husker jeg ikke helt hva heter - for der har jeg kastet emballasjen.. :klø: Rart den er så stram på meg da.. Men kan nok være pga magen tenker jeg.. Blir sikkert bedre tider når jeg har poppa - så synker vel magen litt ned kan jeg tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. november 2010 Forfatter #994 Del Skrevet 21. november 2010 Har forresten akkurat kjøpt sånne fra Ebay - som jeg tenkte å smelte sjokolade, rosiner og peanøtter oppi og gi i cellofanposer i julegave til tanter og onkler og besteforeldre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. november 2010 #995 Del Skrevet 21. november 2010 De var fine, Dine Det blir en koselig gave Gøy med ting som er hjemmelaget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. november 2010 Forfatter #996 Del Skrevet 21. november 2010 Ja, tenkte jeg skulle prøve meg på det blant annet (og noen kjeks og diverse oppskrifter jeg har funnet på nettet som virker overkommelige for meg å lage) Håper de blir fornøyde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. november 2010 #997 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg har masse kule pepperkakeformer, hvis du vil låne noen Kunne godt tenkt meg å bruke dem til noe, men syns aldri pepperkakene blir noe særlig gode Men kan vel kanskje brukes til kjeks også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. november 2010 #998 Del Skrevet 21. november 2010 Fine babyhuset :rødme: Takk for tankene rundt vaksinen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 22. november 2010 #999 Del Skrevet 22. november 2010 Så fin mage :rødme: Synes ikke du ser stor ut i det hele tatt. Du snakker jo stadig om at du har lagt på deg så mye. Magen din ser ihvertfall fast og hard ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 23. november 2010 Forfatter #1000 Del Skrevet 23. november 2010 Så fin mage :rødme: Synes ikke du ser stor ut i det hele tatt. Du snakker jo stadig om at du har lagt på deg så mye. Magen din ser ihvertfall fast og hard ut Tusen takk Becky - veldig koselig å høre. Og det kommer på et veldig gunstig tidspunkt også. I går kveld spiste vi fisk til middag (har fått skikkelig dilla på fisk nå for tiden) og så ble det to boller med vanlijeis og sjokoladesaus til.. Så et par timer etterpå, rett før sengetid, hadde jeg lyst på et par brødskiver og sa dette til mannen. Da sa han at kanskje det ikke var så lurt å spise såpass oppi sengetid, at det kunne påvirke søvnen.. Og jeg begynte å gråte såpass mye at jeg holdt på i rundt 30 minutter fordi jeg følte at han henviste til at jeg har lagt på meg.. Det skal også nevnes at han hadde sagt at jeg hadde skikkelig appetitt på ettermiddagen og at det sikkert lå og ulmet i bakhodet da han sa dette. Han beklaget veldig og sa at han skjønte det kunne misforståes, men at han absolutt ikke mente det sånn. Allikvel så klarte jeg ikke å stoppe gråten og pusset nesen såååå mange ganger at jeg er helt sår og lyserød på nesen i dag. Kjenner det skikkelig på øynene i dag også - de føles skikkelig trange, sånn som når man har grått mye. Sånn er det noen ganger og jeg hadde kanskje ikke tydd så lett til tårene hadde jeg ikke vært gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå