Pupsilure Skrevet 8. mars 2014 #5241 Del Skrevet 8. mars 2014 Håper du har koset deg hjemme alene! Alenetid er godt, det trenger man Jeg har liksom ikke så mye å skrive lenger jeg. Har ikke lyst til å slutte helt, men glemmer det, og har ikke noe fornuftig å si men kanskje vi kan møtes igjen snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 8. mars 2014 Forfatter #5242 Del Skrevet 8. mars 2014 Håper du har koset deg hjemme alene! Alenetid er godt, det trenger man Jeg har liksom ikke så mye å skrive lenger jeg. Har ikke lyst til å slutte helt, men glemmer det, og har ikke noe fornuftig å si men kanskje vi kan møtes igjen snart? Det hadde vært veldig hyggelig! Si fra hvis du har en fridag eller noe. Hadde vært hyggelig å se deg igjen snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 8. mars 2014 #5243 Del Skrevet 8. mars 2014 Kos deg med alenetid Hørtes magisk ut. Jeg har ikke vært helt alene i huset en kveld og natt siden tulla ble født, og tror jeg ville gått rundt meg selv hvis det skulle skje en dag! Har ikke så mye å melde lenger jeg heller egentlig, tror dagboka mi bare får stå der urørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 16. mai 2014 Forfatter #5244 Del Skrevet 16. mai 2014 Vil bare ønske alle som er innom en riktig god 17. mai i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. mai 2014 #5245 Del Skrevet 17. mai 2014 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 17. mai 2014 #5246 Del Skrevet 17. mai 2014 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 8. juni 2014 Forfatter #5247 Del Skrevet 8. juni 2014 Uh-oh..! Jeg har i flere dager nå gått og hatt lyst på barn nummer tre... 😳 Just throwing it out there Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 9. juni 2014 #5248 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Uh-oh..! Jeg har i flere dager nå gått og hatt lyst på barn nummer tre... 😳 Just throwing it out thereÅå så koselig da Tre barn har jeg lyst på, men prøver med to først Så, hva sier mannen din da? Hyggelig å "se" deg her igjen forresten. Det hadde vært hyggelig om vi kunne møtes i juli? Vi har hatt så mye opppussing her hjemme så har ikke vært mye tid til overs. Så skal jeg jobbe to uker fra neste uke, men så har jeg en måned hjemme Endret 9. juni 2014 av Dyregod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 9. juni 2014 Forfatter #5249 Del Skrevet 9. juni 2014 Åå så koselig da Tre barn har jeg lyst på, men prøver med to først Så, hva sier mannen din da? Hyggelig å "se" deg her igjen forresten. Det hadde vært hyggelig om vi kunne møtes i juli? Vi har hatt så mye opppussing her hjemme så har ikke vært mye tid til overs. Så skal jeg jobbe to uker fra neste uke, men så har jeg en måned hjemme Han synes jeg er litt tullerusk som vil ha en til når det er krevende nok med to. Men vi får se etterhvert så klart, man må jo klare de to man har nå først Men jeg har ikke vært så klar for en nummer tre som jeg er nå, og det skremmer meg litt Nå er jo ikke forholdene lagt tilrette for det, først må jeg få jobb og være der en stund først og så har vi ikke fire soverom her vi bor heller. Og vi har jo ikke bodd her mer enn 10 måneders tid, så vi kan ikke akkurat flytte nå Men det er jo lov å tenke tanken og så får vi kjenne en stund på det før vi evt setter i gang. Jeg blir veldig gjerne med og treffes i juli Vi er stort sett kun hjemme i sommer mtp dagens jobbsituasjon, så bare si fra når du har anledning Jentene synes sikkert det er hyggelig å treffes også, for er din som min, så er hun veldig sosial Tenk at de fyller 1 år denne uken! Det har gått så fort, samtidig som det kjennes ut som en stund siden de kom til verden. Hvordan går det med husjakten forresten? Sett noe mer interessant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 9. juni 2014 #5250 Del Skrevet 9. juni 2014 Han synes jeg er litt tullerusk som vil ha en til når det er krevende nok med to. Men vi får se etterhvert så klart, man må jo klare de to man har nå først Men jeg har ikke vært så klar for en nummer tre som jeg er nå, og det skremmer meg litt Nå er jo ikke forholdene lagt tilrette for det, først må jeg få jobb og være der en stund først og så har vi ikke fire soverom her vi bor heller. Og vi har jo ikke bodd her mer enn 10 måneders tid, så vi kan ikke akkurat flytte nå Men det er jo lov å tenke tanken og så får vi kjenne en stund på det før vi evt setter i gang. Jeg blir veldig gjerne med og treffes i juli Vi er stort sett kun hjemme i sommer mtp dagens jobbsituasjon, så bare si fra når du har anledning Jentene synes sikkert det er hyggelig å treffes også, for er din som min, så er hun veldig sosial Tenk at de fyller 1 år denne uken! Det har gått så fort, samtidig som det kjennes ut som en stund siden de kom til verden. Hvordan går det med husjakten forresten? Sett noe mer interessant? Det er lov å drømme litt, dere har god tid til å legge forholdene til rette hvis ønske om nr 3 er der. Jeg gleder meg til å prøve på nr 2! Jenta mi er veldig sosial hun også. Bare hun hører noen hoste et sted hun ikke ser, begynner hun å vinke Det er helt utrolig at de snart fyller ett år, ja! Jeg begynner nesten å gråte av tanken Men det er jo helt fantastisk å følge henne i utviklingen. Ella har nettopp begynt å tørre å slippe taket så vi venter på de første skrittene Med husjakten går det så som så, vi har tapt en budrunde på et helt fantastisk hus.Men det bble for dyrt. Men vi har jo god tid. Vi pusser opp det siste nå i tilfelle vi finner noe, så vi får mest mulig for leiligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 9. juni 2014 Forfatter #5251 Del Skrevet 9. juni 2014 Det er lov å drømme litt, dere har god tid til å legge forholdene til rette hvis ønske om nr 3 er der. Jeg gleder meg til å prøve på nr 2! Jenta mi er veldig sosial hun også. Bare hun hører noen hoste et sted hun ikke ser, begynner hun å vinke Det er helt utrolig at de snart fyller ett år, ja! Jeg begynner nesten å gråte av tanken Men det er jo helt fantastisk å følge henne i utviklingen. Ella har nettopp begynt å tørre å slippe taket så vi venter på de første skrittene Med husjakten går det så som så, vi har tapt en budrunde på et helt fantastisk hus.Men det bble for dyrt. Men vi har jo god tid. Vi pusser opp det siste nå i tilfelle vi finner noe, så vi får mest mulig for leiligheten Jada, det har du rett i. Vi har jo god tid og vi er allerede så heldige å ha to friske barn og vi er jo utrolig glad for det! Har dere tenkt noe på når dere ønsker å prøve på nummer to? Hehe, sånn kan det være her også. Lillesøster er utrolig glad i andre, men er fryktelig skeptisk til menn Hun liker best å være på armen min når vi hilser på andre (naturlig nok), men jeg tror hun kommer til å trives i barnehagen. Gleder meg til det, samtidig som det blir fryktelig rart å levere henne fra meg og ikke skulle være sammen hele dagen. Snufs! Kjedelig å tape budrunde! Var det i området her? Det dukker helt sikkert opp et finere og bedre hus til dere! Det er kjedelig så klart, men det blir spennende når dere finner noe dere virkelig liker og vinner budrunden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 9. juni 2014 #5252 Del Skrevet 9. juni 2014 Hei Dine! Hyggelig å "se" deg igjen så spennende at du har lyst på nr 3 da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 10. juni 2014 Forfatter #5253 Del Skrevet 10. juni 2014 Hei Dine! Hyggelig å "se" deg igjen så spennende at du har lyst på nr 3 da Hei Tusle! Så hyggelig at du er innom Og gratulerer med svangerskapet, ser ut som du er rundt 5 uker på vei i følge tickeren? Så spennende!! Hvordan føler du deg så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 11. juni 2014 #5254 Del Skrevet 11. juni 2014 Takk seks uker på fredag. Formen er ganske redusert, men jeg var veldig dårlig i forrige svangerskap også, så intet nytt under solen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå