Dine Skrevet 27. november 2013 Forfatter #5161 Del Skrevet 27. november 2013 Takk Dyregod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 27. november 2013 #5162 Del Skrevet 27. november 2013 Er fristet til å lage med litt selv nå jeg Jeg skal jo egentlig ikke spise sånt på hverdager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 27. november 2013 Forfatter #5163 Del Skrevet 27. november 2013 Koselig å se deg her Becky! Noen av dere som husker hvordan man begynner med grøt? Hun er straks 6 mnd og jeg har de to siste dagene nå gitt henne smaksprøver på grøt. Dvs en fingernegl str smaksprøve, kanskje litt mer. Hun er veldig interessert og gaper og tar tak i skjeen. Spiser med stor iver Nå må jeg amme hver time etter hun har lagt seg og ofte blir det annenhver time midt på natten. Nå er det lenge siden hun sov i egen seng pga dette. Tenker kanskje det hjelper med grøt Husker bare ikke hvor fort jeg skal gå frem og hvor mye jeg skal øke med.. Selv med kun 2.5 år mellom de har jeg glemt mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 27. november 2013 #5164 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Helsesøster sa til meg at man kan øke med en teskje om dagen, sånn ca. Helt til du kommer opp i en porsjon. Jeg har gitt grøt i en måned, men er ikke helt oppe i en porsjon enda. Men det er nok pga snuppa mi ikke er så interessert. Sikkert lurt med grøt om hun virker sulten De sier jo nå at de gjerne skal få grøt før 6 måneder. Skjønner godt at du glemmer på 2, 5 år for jeg glemmer etter noen uker Endret 27. november 2013 av Dyregod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 28. november 2013 #5165 Del Skrevet 28. november 2013 Husker ikke helt jeg heller, men jeg husker at grøt på kvelden ble litt heavy for tulla i starten. Derfor tror jeg at vi ga grøt tidligere på dagen, og så ga vi vel etterhvert avokadmos på kvelden. Men gradvis, ja, og sikkert fint å gå på kvelden med tanke på søvn dersom hun ikke reagerer på det. Tror det med en teskje økning per dag var det jeg også gjorde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #5166 Del Skrevet 1. desember 2013 I natt har vi hatt barnevakt for Tassen og det var lurt, for lillesøster har skravla absolutt hele natten! Vi skal i familieselskap nå snart og vi har kanskje sovet 2 timer. Mannen var på julebord i går, så det var deilig å bare være oss jentene, men slitsomt å ikke få sove. Zzzzz Har ikke kommet noe lenger mtp grøten. Gir litt og litt, men det er fortsatt smaksprøver. Og så prøver jeg å få det til på dagtid, rett etter amming, men fortsatt mens hun er våken. Er ikke bare-bare det heller Men det skal forsåvidt bli godt når hun spiser mer fast føde, mtp at hun ikke tar flaske heller. Veiedag i dag og minus 1,4 kg denne uken. Så totalt nå siden jeg begynte 10.nov har jeg gått ned 4,5 kg Veldig fornøyd med det! Har trent én gang denne uken og gått en lang tur i raskt tempo, men ellers har det vært nok med sykt barn hjemme i flere dager. Han er heldigvis frisk nå, men lillesøster hadde bittelitt feber på fredag, men er frisk nå. Vi var forresten hos fotograf med henne for noen uker siden og det var veldig gøy. Ble utrolig flotte bilder!!! Gleder meg til vi får de opp og kan vise de frem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 1. desember 2013 #5167 Del Skrevet 1. desember 2013 Grattis med vektnedgang kjedelig med lite søvn. Håper dere får sovet mer til natten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #5168 Del Skrevet 1. desember 2013 Tusen takk Becky Det håper jeg også! Nå sovnet de begge to på vei hjem fra selskapet (fra 17-17:45), så blir spennende å se. Tassen sover fortsatt ikke, men vi skal ikke i barnehagen før sent i morgen pga foreldresamtale kl 10:30. Har spist aaaltfor lite i dag faktisk, for selv om jeg hadde gitt meg full frihet til å spise det jeg ville i dag i selskapet, så rakk jeg kun to horn med røkelaks på. Er ikke barebare å ha med to små i selskap Og kakene hadde de ikke begynt på engang da vi dro kl 17. Og det begynte kl 13.. Men fant ut det i stad at det blir jo lettere og lettere for hvert år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 8. desember 2013 Forfatter #5169 Del Skrevet 8. desember 2013 Nå har jeg gått ned totalt 6,1 kg siden jeg begynte på 4 uker siden :D Er veldig fornøyd Deilig å se resultater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 8. desember 2013 #5170 Del Skrevet 8. desember 2013 Så flink du er! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 8. desember 2013 #5171 Del Skrevet 8. desember 2013 Wow! Så bra! Du er utrolig flink!! gleder meg til å se deg igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 8. desember 2013 #5172 Del Skrevet 8. desember 2013 Utrolig godt jobba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 8. desember 2013 #5173 Del Skrevet 8. desember 2013 Veldig bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 8. desember 2013 #5174 Del Skrevet 8. desember 2013 Himla bra jobba! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 8. desember 2013 #5175 Del Skrevet 8. desember 2013 Fytti katta så flink du er!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 11. desember 2013 Forfatter #5176 Del Skrevet 11. desember 2013 Tusen takk dere Koselig med litt heiarop underveis Nå surrer lillesøster veeeeldig om nettene. Forrige kvelden var hun våken fra 19:30 - 00:20...! La henne 18:45 som vanlig. I natt var hun våken fra ca 2-4:30 og Tassen var klar for å stå opp 5:15. Zzzzz Føler meg som en vandrende zombi! Tung i hodet og kroppen, så orker ingenting egentlig. Var hos legen i morges for å ta litt blodprøver, for har vært endel svimmel også. Tror det kommer av veldig lite søvn, færre kalorier og mye stress. Vi er på tredje uke med sykdom nå, så nå kjenner jeg at jeg begynner å bli skikkelig utladet. Hun tar ikke flaske enda og vi har ikke gitt en grøtporsjon enda heller, men imorgen er hun 6 mnd og forhåpentligvis sover hun litt bedre ganske snart, for mannen får ikke gjort så mye når hun ammes så ofte som annenhver time fortsatt.. *trøtttrøtteretrøttest* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 18. desember 2013 #5177 Del Skrevet 18. desember 2013 Hei Har ikke lest så mye, men ønsker deg en god jul, og søvn er vel oppskrytt vel? Hehe Lykke til med grøt, og søvn fremover:) Knib Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 18. desember 2013 #5178 Del Skrevet 18. desember 2013 Hvordan går søvnen om dagen? Her har Ella surra veldig i det siste hun også. Får håpe det er en fase God jul til deg og dine Håper vi får til å treffes før permisjon er over. Vi tenker på å kjøpe hus etter hvert og da blir det nok i området der du bor Så da er det hyggelig å kjenne noen derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 23. desember 2013 Forfatter #5179 Del Skrevet 23. desember 2013 Søvnen går opp og ned.. Forrige natten sov hun omtrent fire timer, nå ligger hun plutselig i egen seng for første gang på uker.. Foreløpig hvertfall Regner med at hun 99,9 % sikkert kommer over i min seng etterpå Stakkars mannen har ikke fått sove der inne på like mange uker.. Men så sover han bedre på hennes rom når hun tuller sånn. Vi er oppe i nesten to halve porsjoner grøt på dagtid. Først rundt 12-13 og så i 16-17 tiden. Hun får vann og har smakt MME, men ammes ganske masse fortsatt. Husker ikke hvordan jeg kan begynne med middag og andre ting jeg.. Hvordan begynte du med det Dyregod? Vi treffes veldig gjerne på nyåret hvis dere har tid Kjempe koselig at dere tenker å flytte hitover! Her erdxet veldig koselig altså Vil bare ønske dere alle en riktig god jul! Vi feirer i nytt hus (og hjemme!) for aller første gang etter vi har blitt voksne, så det er spennende. Får pappa og kona på hit, så greit å øve seg litt før vi evt blir mange God juuuuuuul :julenisse: Ps: Kan skryte av minus 8 kg så langt Men tviler på det blir særlig mer i julen, for det går betraktelig tregere nå ettersom det har vært to bursdager og flere selskaper allerede. Og i januar blir det tre selskap for Tassen som blir tre år.. Men motivasjonen er på topp og jeg ser veldig frem til å rette skikkelig fokus igjen på både kosthold og trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 23. desember 2013 #5180 Del Skrevet 23. desember 2013 Ella begynte å tulle med søvnen samtidig som jeg begynte å ligge å amme (har først i det siste fått det til) fant jeg ut, så etter at jeg har begynt å sitte å amme når hun skal ha mat har søvnen blitt mye bedre igjen. Så et lite tips fra meg Ikke sikkert det funker for deg da. Middagsmat gir jeg på ettermiddagen, mest som smaksprøver enda egentlig. Hovedmåltidet er grøt på kvelden. Jeg gir bare ulike middagsglass fra butikken nå som hun bare smaker. Har hørt de er vel så bra så Hun er litt treig med maten da, ikke så kjempeinteressert. Tror jeg skal prøve med brødskive snart, legen sa det bare er å gjøre nå. Du er flink som går ned i vekt og er flink med kosthold Jeg tenkte å begynne å trene igjen på nyåret, håper jeg klarer å gjøre det selv om jeg begynner å jobbe. Kos dere masse i jula! Så koselig å feire hjemme da. Jeg håper vi får til noe treff i januar :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå