siebaeo Skrevet 25. april 2013 #4381 Del Skrevet 25. april 2013 Hva med mesi (??) vaskeservietter? Husker ikke hva de heter Olje, salve og gulpekluter. Bæresjal? Ammeutstyr..? Kommer ikke på mer. Hva med indisk gryte? (uten løk kanskje..) Kjøttboller og tomatsaus. Da kan man koke opp pasta og vips, deilig middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 26. april 2013 Forfatter #4382 Del Skrevet 26. april 2013 Nei, vi leser faktisk ikke aviser... Tar oss ikke råd til å få de levert på døren fordi vi aldri rekker å lese allikevel, men jeg gjorde det før Tassen kom (ah, those days..) Takk for linken forresten! Leste gjennom nå. Vi har noen engangsservietter som man bare fukter med vann (kjøpt på apoteket) og så har vi våtservietter. Olje, salver og gulpekluter + ammeutstyr har vi igjen fra forrige gang og Ergobaby er kjøpt inn Så jeg tror vi kanskje har det meste egentlig.. Takk for tips til middag! Indisk gryte er utrolig godt.. Husker Tassen reagerte veldig på hva jeg spiste, så derfor tenkte jeg uten løk ja. Mmmm, det hørtes skikkelig digg ut! Har laget en thaigryte som jeg fant oppskriften på matprat, men det var med løk og løken utgjorde mye synes jeg.. (ikke at jeg har smakt uten løk, men..) Den er hvertfall helt utrolig god!!! Nå har nettopp en eiendomsfullmektig vært her og gitt meg sånn ca hva hun tror leiligheten vil bli taksert til. Jeg vet hun selvfølgelig ikke kan love noe, men hun ga hvertfall en foreløpig estimering på 525 000 over hva vi kjøpte den for Så det vil si at vi kanskje ikke trenger altfor mye i lån (dersom vi faktisk får denne summen selvfølgelig og det er jo ikke gitt) for å kjøpe rekkehus Vi har en til som kommer på tirsdag og det blir spennende å se hva de sier ift hva hun her sa. Og så er det jo til syvende og sist opp til takstmann, men jeg håper ikke det pleier å variere så altfor mye fra hva de estimerer? I såfall er vi jo tilbake på scratch.. Og så er det det om vi tør å kjøpe før vi selger da.. Samtidig som hva gjør vi hvis vi får solgt men ikke finner sted å bo? Tror ikke vi har noen i familien som er villige til å ta oss inn til vi finner noe eller har plassen... - Hva ville dere gjort i så tilfelle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 26. april 2013 #4383 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Det var en fin prisoppgang! Vi fikk vite at leiligheten vår var verdt 250 000 mer enn det vi kjøpte den for, 4 år tidligere.... Hvilket firma var det? Vi kommer nok til å ta ny verdivurdering etter at badet er pusset opp i desember. Jeg ville helt klart kjøpt før jeg solgte! I vårt tilfelle går det månedsvis mellom hver gang vi finner et hus vi kunne tenke oss, og leiligheter som vår ligger ute på finn i et par uker før de blir solgt. Anbefaler deg å følge med på finn der dere vil kjøpe, og der dere bor nå Endret 26. april 2013 av Pupsilure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 26. april 2013 Forfatter #4384 Del Skrevet 26. april 2013 Anbefaler deg å følge med på finn der dere vil kjøpe, og der dere bor nå Det er akkurat det vi gjør Eller jeg da.. Leilighetene rundt her vi bor blir solgt rimelig kjapt og jeg vet jo at mamma godt kunne tenke seg å kjøpe leiligheten vår faktisk.. Men hun skal jo selge og kjøpe NÅ og det har jo ikke vi muligheten til enda.. Eller..? Nå begynner jeg å få blod på tann gitt... Yikes! Må snakke med mannen om det i kveld kjenner jeg. Vi brukte Aktiv Eiendom nå og så er det Eiendomsmegler1 som kommer tirsdag. Hva brukte dere sist? Det hun antydet nå er jo ikke bestemt selvfølgelig, men dersom vi faktisk skulle fått denne prisen som hun antydet, så holder det nok med 500 000 ekstra i lån for oss.. Og det skal vi vel få til vel?? Har sett et rekkehus som jeg liker kjempe godt (på finn.no), men jeg har jo ikke sett det med egne øyne enda. Visning mandag, men vi får ikke gått fordi det er dugnad og mannen må være med fordi han er i styret.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 26. april 2013 #4385 Del Skrevet 26. april 2013 Man blir veldig gira når man begynner å tenke sånn! jeg drømmer så mye om å flytte til et nytt og fint hus vi brukte obos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 26. april 2013 Forfatter #4386 Del Skrevet 26. april 2013 Jeg også.. Merker jeg blir skikkelig gira på å finne et nytt sted! Og det omtrent 5 uker før termin Jeg må først og fremst vente til jeg får snakket med mannen om det. Ringte han i stad og han tok den ikke. Da han ringte tilbake 20 min etterpå var han superstressa fordi han hadde fått det for seg at fødselen hadde startet Jeg pleier jo ikke å ringe han på jobb (mobilen da) sånn uten videre egentlig, men jeg ville jo fortelle hva hun megleren sa. Han ble litt svett et øyeblikk.. Og plutselig begynte jeg å tenke på den dagen det skjer.. Tenk om jeg er alene hjemme og må ringe mannen for at han må komme hjem Gleder meg! Og håper det skjer sånn at Tassen ikke får det med seg (at det gjør vondt) og vi fint klarer å få svigermor hit uten for mye stress. - Snakk om avsporing fra huskjøp gitt! Når vi først er inne på temaet så har jeg fått modningsakupunkturtime 2.mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 26. april 2013 #4387 Del Skrevet 26. april 2013 Jeg har fått forbud mot å ringe gubben med mindre det er fødsel på gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 26. april 2013 #4388 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Stakkars mannen din Spennende da det er jo fort sånn at noe man er inne på en tanke og begynner å gjøre research, så er det kort vei til handling. Kjære og jeg ble enige om å flytte sammen i rekkehus om et år på sommeren og vips hadde vi kjøpt hus i oktober det kan fort gå unna når man er i siget ja! Endret 26. april 2013 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. april 2013 #4389 Del Skrevet 27. april 2013 Jeg så du skrev tidligere en gang at du skal bruke Bugabooen til lillesøster. Hva gjør dere med tassen? Bruker han fortsatt vogn? Skal du bare ha et søskenbrett, eller har du en dobbeltvogn i tillegg? Jeg er så i tvil om hva vi trenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 29. april 2013 Forfatter #4390 Del Skrevet 29. april 2013 Nå har jeg også fått forbud mot å ringe hvis det ikke er fødsel på gang Får heller sende sms Vi skal bruke Bugabooen til babyen ja og så har vi nettopp kjøpt Chicco reisetrille til Tassen. Han sitter ikke mye i vogn lenger, men hvis vi skal gå lange turer må vi ha vogn. Foreløpig ser vi det over sommeren og om vi trenger søskenbrett. Søskenvogn er ikke et behov hos oss hvertfall, for han vil aller helst ikke sitte i vognen og jeg tror heller ikke det skjer når babyen kommer. Mulig jeg får en overraskelse, men det tar vi da Han er veldig selvstendig og vil ikke sitte stille lenge av gangen, så tror vi har funnet riktig løsning. Men jeg vet at flere kjøper søskenvogn når de får såpass tette som oss. Skal holde deg oppdatert i løpet av sommeren hvordan det går for 35 uker og 2 dager i dag Kjenner forresten at magen har sunket (eller det er lettere å puste nå enn for et par uker siden) Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 30. april 2013 Forfatter #4391 Del Skrevet 30. april 2013 Buhu, ser at "drømmehuset" vårt har blitt solgt etter kun 1 visning i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 30. april 2013 #4392 Del Skrevet 30. april 2013 Aww, så kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 30. april 2013 Forfatter #4393 Del Skrevet 30. april 2013 Ja, kjedelig.. Men vi hadde jo ikke kunnet kjøpe nå uansett.. Men det gikk til prisantydning da, så det er håp Hadde Eiendomsmegler1 på besøk i stad for gratis verdivurdering, men de nevnte ingenting om hva de trodde.. Håper jeg får tilbakemelding i løpet av uken, for da kan jeg måle de to vi har hatt mot hverandre og se om det spriker mye. Fikset litt på rommet til Tassen i stad, hang opp stickers med biler, så er spent på hva han sier når jeg nå skal hente i barnehagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 30. april 2013 Forfatter #4394 Del Skrevet 30. april 2013 Kanskje jeg skal begynne med tippeliste for fødsel? Noen som har lyst å gjette? Termin er 3.juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 30. april 2013 #4395 Del Skrevet 30. april 2013 Tippeliste, gøy! Jeg er en sucker for tallet 29, så da tipper jeg 29. mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 30. april 2013 #4396 Del Skrevet 30. april 2013 1. juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 30. april 2013 Forfatter #4397 Del Skrevet 30. april 2013 Morsomt at vi er i gang Både mannen og jeg tror 4.juni, men det er sikkert fordi Tassen kom 1 dag etter termin. Skal lage liste i morgen, men husker ikke hvordan jeg kan linke til akkurat dét innlegget i signaturen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 30. april 2013 #4398 Del Skrevet 30. april 2013 Ser du de tallene som står øverst til høyre i innlegget ditt? #4397? Trykk på det, så blir linken i adressefeltet direkte til det innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 30. april 2013 #4399 Del Skrevet 30. april 2013 6 juni, dagen vi giftet oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 1. mai 2013 #4400 Del Skrevet 1. mai 2013 Jeg tipper 30. mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå