Dine Skrevet 14. mars 2013 Forfatter #4261 Del Skrevet 14. mars 2013 Sjekket ut Lalandia og dt koster nesten 20,000 for ti dager ca.. Altfor dyrt dessverre..! Men feriehus i høst trenger ikke være så dyrt ser jeg.. Alt fra 4,500-9000 for ti dager. Ikke at vi må være borte i ti dager, men vi planlegger endel utflukter og så skal vi ha det avslappende og da er det greit å sette av litt tid. Blir ikke noe ferie på oss ellers i år, så da er det høydepunktet Jeg synes også dyreparker osv er utrolig stas, så hadde nok nesten hatt årskort hadde jeg bodd i Kr.Sand! Pyntestøv: Nei, jeg ammet for harde livet og hadde masse melk, men kroppen holdt på alt gitt... Hehe Men det kommer nok tidsnok av igjen, så stresser ikke mye rundt det helt ærlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 15. mars 2013 Forfatter #4262 Del Skrevet 15. mars 2013 I dag har jeg vært 2 timer (!!!) på IKEA. Fikk byttet noen varer, spist lunch og handlet inn småting som vi ikke tar oss tid til når vi har med oss Tassen. Veldig deilig å tusle sånn for seg selv. Og bekkenet og ryggen er fin for tiden, så da benytter jeg meg likesågodt av anledningen til å gjøre det Handlet dette: - Stempelpenner - Tegne - og malepapir i ulike farger (finner ikke link) - Kjøkkenhåndkle (fikk plutselig for meg at jeg vil ha inn litt rosa her) - Grytelapp - Puter (tenker å bruke disse i stuen, veldig greit etterhvert med litt støtte i ryggen ift amming) - Putetrekk (ser mye finere ut i virkeligheten syns jeg) - Dessertgaffel x4 (Tassen bruker disse til middag) Sånn hvis noen var veldig nysgjerrig på hva jeg handlet liksom La meg tidlig i går, men satt og tittet på feriehus i Danmark i et par timer.. Synes det er så gøy å planlegge ferier og kanskje særlig nå som jeg har gått hjemme så lenge. Neste helg har vi derimot barnevakt og skal ta oss en liten tur til Køben mannen og jeg. Svogeren min bor der, så han og samboeren blir med oss tilbake. Gleder meg, for sist jeg var i Køben var jeg også gravid og da husker jeg at jeg ikke kunne finne noe "gravid-vennlig" og endte opp med å surmule fordi jeg måtte spise rundstykke med smør... Det skal sies at det var lange køer på de fleste stedene og vi måtte rekke båten tilbake så vi hadde ikke særlig god tid. - Noe vi absolutt bør kjøpe med når vi først er der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 15. mars 2013 #4263 Del Skrevet 15. mars 2013 Så mye fint! ....vi skal garantert ha årskort i dyreparken ja..superkoselig å bare rusle rundt der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 15. mars 2013 Forfatter #4264 Del Skrevet 15. mars 2013 Ja, det er jo det Om ikke annet for å ta en kaffe og bare titte selv mens babyen sover og når de blir større får de masse glede av det tror jeg Nå har vi handlet masse deilig mat og hele grønnsakshylla er full I kveld blir det sushi og jaggu fant jeg ikke en bok med masse kjøretøy i og man kan klistre klistremerker som følger med inn i oppmerkede ruter. Det skal Tassen få i påsken når vi skal på hytta + at jeg holder på å ordne et påskeegg til han. Det skal bestå av noe godt (kjeks, rosiner feks), en liten bok og Rorri Racerbil klistremerker. Og den store boken Blir nok bra! Og mamma og pappa skal kose seg med mye deilig mat og sjokolade.... Riktig god helg til alle som er innom!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 17. mars 2013 Forfatter #4265 Del Skrevet 17. mars 2013 For en super dag vi har hatt! Tassen og jeg har vært ute i nesten 4 timer og kjørt buss, trikk og enda mer buss. Så har vi spist litt mat, sett på båter og måkene, lekt på lekeplassen og bare vært sammen vi to. Vi har fått skikkelig kvalitetstid og pappa har fått noen timer på egenhånd. Utrolig deilig at formen er såpass god om dagen, selv om jeg kjenner det godt i ryggen nå ja.. Herlig å kunne få sånn kvalitetstid hvor han er 150 % i fokus uten at det er for mye om og men. Herlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 17. mars 2013 #4266 Del Skrevet 17. mars 2013 Hørtes fantastisk ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. mars 2013 Forfatter #4267 Del Skrevet 21. mars 2013 Ja, det var fantastisk Pusla. Deilig å ha en så kvalitetsdag sammen og at jeg har overskudd til det De siste dagene har gått så fort og jaggu meg er det ikke torsdag i dag. I dag har jeg vært på påskefrokost i barnehagen og det var veldig hyggelig. Det var flest mammaer der og jeg snakket med to mammaer hvis barn leker mye med Tassen. Spesielt hun ene har alltid virket så uinteressert i å bli kjent med meg føler jeg, men det tror jeg bare er personligheten, for nå var hun veldig imøtekommende. De er litt eldre enn meg, men i og med at vi har barn på samme alder og på samme avdeling, så har man plutselig noe til felles allikevel. I dag er det fysio og pakking på oss alle tre. Tassen skal være hos bestemoren sin i helgen og mannen og jeg skal bort en liten tur. Gleder meg til å få han litt på tomannshånd og ikke minst at Tassen får kost seg sammen med bestemor som han setter så høyt. Vinn-vinn situasjon Ellers har vi fått utrolig mye fine klær av søte Tulla og Pusla. Helt utrolig å tenke på at min lille jente skal inn i de nydelige klærne om ikke altfor lenge Det var med en t-shirt med biler på og den insisterte Tassen selvfølgelig på at han skulle få (selv om den gikk litt opp på magen ) , så den endte han faktisk opp med å sove med Han nektet å ta den av og ville kun legge seg med bilene, så da fikk han jo lov da Hva gjør vel en litt liten t-shirt når man skal sove Så tusen, tusen takk Pusla - det er fantastisk å vite at vi har så mye fint liggende. Plan for i dag : Fikse litt hjemme Fysio Levere bok på bilblioteket Pakke Ps. Lagde hjemmelaget gulrotsuppe fra matprat i går og den var god Hadde hvitløksbrød ved siden av. Lagde til 4 pers og vi har en middag til vi, så den er fryst ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 21. mars 2013 #4268 Del Skrevet 21. mars 2013 Åh, så koselig med litt alenetid og kjærestekos. Velfortjent! Kos deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 21. mars 2013 #4269 Del Skrevet 21. mars 2013 Så fint at Tassen fant noe han likte den t-skjorta må ha vært litt trang ja! Og bare hyggelig at noen andre får glede av klærne, gleder meg til å se vesla deres God helg, kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. mars 2013 #4270 Del Skrevet 25. mars 2013 Oi, ser at du allerede er over 30 uker på vei!! Tiden går så fort!!!! Har du fortsatt mye plager eller? Du regner ikke med å skulle ut i jobb igjen før du begynner permisjonen regner jeg med? Syns synd på deg sånn sett altså, det må jo bli veldig kjedelig i lengden å gå hjemme. Men helsa må jo gå først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #4271 Del Skrevet 25. mars 2013 Deilig med kjærestetid, men selv om atmosfæren var upåklagelig, så var ikke selve lugaren eller båten det helt store.. Hørte på krangling og slåsskamp (!!) begge kveldene og nettene, så har sovet veldig lite. Men vi koste oss på tur Ja tenk, nå er jeg såvidt passert 30 uker.. Tiden flyr! Og nå er det bare ca 10 uker igjen til prinsessa kommer Heldigvis er formen mye bedre nå enn for to måneder siden, selv om det er flere kilo pluss og magen har blitt større. Men absolutt ALT er bedre enn kvalmen og når blodtrykksfallene, bekkenet og søvnen har blitt bedre, så skal jeg ikke klage på de mer normale plagene Jeg får ikke lov av legen å jobbe før permisjonen, men det har jeg kjent på kroppen er helt ok. Det kan jo være kjedelig selvfølgelig, men jeg får det faktisk ikke til, så da har vi det alle mye bedre ved at jeg er sykmeldt og jeg har mer overskudd til guttene mine her hjemme På onsdag reiser vi på påskeferie på hytta til svigers som vi skal få låne. Gleder meg til å komme bort litt og forhåpentligvis kose oss litt bare oss tre. Og så er det jo ikke å komme bort i fra at det blir endel påskekos som jeg også ser frem til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 25. mars 2013 #4272 Del Skrevet 25. mars 2013 Kos dere messe på påskeferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 25. mars 2013 #4273 Del Skrevet 25. mars 2013 Svangerskapet ditt har gått kjempefort, synes jeg. Bare ti uker igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 25. mars 2013 #4274 Del Skrevet 25. mars 2013 Kos dere masse på påskeferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 25. mars 2013 #4275 Del Skrevet 25. mars 2013 Kos dere masse på ferie! Og så godt at du er i bedre form! Ikke noe er bedre enn det God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 27. mars 2013 Forfatter #4276 Del Skrevet 27. mars 2013 Ja, det har på mange måter gått veldig fort.. Samtidig som jeg ikke helt husker hvordan det er å være i fin form, som vanlig, men det kommer forhåpentligvis til høsten Altfor dårlig til å oppdaterre her inne for tiden, så er bare innom en liten tur for å ønske dere alle riktig god påske og så kommer jeg forhåpentligvis sterkere tilbake over påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 27. mars 2013 #4277 Del Skrevet 27. mars 2013 God påske, Dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 2. april 2013 Forfatter #4278 Del Skrevet 2. april 2013 Vi har hatt en fantastisk flott påske! Det har vært deilig vær hver eneste dag og vi har kost oss masse sammen. Vi har stort sett kun vært oss tre, men Tassen har fått masse oppmerksomhet og formen har vært fin, så påsken kunne virkelig ikke vært bedre Vi har bestilt ferihuset i Danmark nå, så ferien vår i år blir til høsten. Gleder meg kjenner jeg, men først og fremst er det kun to måneder til lillesøster kommer og i dag har jeg hatt mange kynnere med ca.20-30 min mellomrom. Får kynnere av ingenting i dag synes jeg I dag tar jeg det stille og rolig etter påsken og i morgen er det litt flere planer. Mannen har bursdag snart og jeg må finne ut hva han skal få, så det må handles inn også. Til helgen drar vi på tur med et vennepar og deres to barn, så da skjer det noe da også. Det er så deilig med vår og (når vi har det, akkurat nå er det overskyet her). Alt hjelper sånn på når det er lysere tider! Håper dere alle har hatt en like flott påske som meg og at det blir en like fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 2. april 2013 Forfatter #4279 Del Skrevet 2. april 2013 Nå har jeg nettopp vært på tlf med Føden på sykehuset etter kynnere med ca 10 min mellomrom. De er ikke direkte vonde, så jeg er ikke veldig engstelig, men blir de sterkere og forsvinner ikke når jeg nå ligger, så skal jeg ta kontakt igjen. Vi skal se an de neste to timene hvordan de er og så vil de undersøke dersom ikke det roer seg. Håper det roer seg når jeg nå skal ligge stille de neste par timene, så slipper jg å dra inn til undersøkelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 2. april 2013 #4280 Del Skrevet 2. april 2013 Huff da, håper alt er i orden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå