Gå til innhold

Dines hverdag med to små

Dine

Anbefalte innlegg

Enig med dere, nå føler jeg at det holder! Noen ganger syns jeg skikkelig synd på meg selv og tenker "hvorfor meg", men så må jeg tenke på langt verre ting for at det går over. Fikk vite for noen uker siden at et bekjent vennepars datter på 3.5 år har fått kreft og da er dette ingenting i forhold..

Tenkte også på omgangssyken, men mannen ble ikke syk i det hele tatt og jeg hadde ikke vært flink nk til å spise og ta det med ro. Jeg har ikke sittet i bil så lenge siden i sommer, så det var nok blanding av alt.

Hadde ikke med meg veske, men der har jeg selvfølelig alltid vann og knekkebrød.. Typisk at jeg glemte det!

Satser på at svigermor får passet den 16. og at det blir bedre da :Nikke:

I morgen tidlig reiser mannen på tur. Kjenner det i grunn er et litt dårlig tidspunkt, men jeg vil ikke avlyse for han nå. Det går sikkert helt fint og nå har Tassen vært veldig trassete de siste dagene, men jeg får heldigvis dagene å slape av på :) Planleggingsdag på mandag og da har jeg alliert meg med tanten min som vi skal spise lunch med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huffda, kjipt av hotellferien endte slik den gjorde, men det er jo lærdom det også - mat i veksa. Alltid :) Så til helgen kan dere kanskje lage deres egen hotellfrokost? En real brunj med egg, bacon, omelett, masse godt pålegg og frisk frukt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et godt forslag Pyntestøv :Nikke: Nå har mannen reist og skal få hotellfrokost i mange dager, ikke misunnelig i det heeeeele tatt :sjenert:

Nå skal jeg nyte noen timer hjemme etter en natt hvor jeg har drømt om 4 edderkopper... Fysj! De var store.. Synes de er så ekle og de klatret oppover veggen og lagde masse spindelvev og greier.. Sikkert derfor jeg føler meg litt ekstra sliten, det og at Lilletassen ropte i søvne i natt (i vår seng, han ligger mellom oss): "gi meg plass!" :fnise: Han har gooood plass og den som trenger mer plass er mer, ettersom enten rumpa eller magen min ender utenfor sengekanten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små barn i senga er ikke greia nei :fnise:

Jeg kan lage hotellunsj til oss på lørdag jeg :tommel: For vi har vel fortsatt en avtale? Om formen din er ok, da.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et godt forslag Pyntestøv :Nikke: Nå har mannen reist og skal få hotellfrokost i mange dager, ikke misunnelig i det heeeeele tatt :sjenert:

Nå skal jeg nyte noen timer hjemme etter en natt hvor jeg har drømt om 4 edderkopper... Fysj! De var store.. Synes de er så ekle og de klatret oppover veggen og lagde masse spindelvev og greier.. Sikkert derfor jeg føler meg litt ekstra sliten, det og at Lilletassen ropte i søvne i natt (i vår seng, han ligger mellom oss): "gi meg plass!" :fnise: Han har gooood plass og den som trenger mer plass er mer, ettersom enten rumpa eller magen min ender utenfor sengekanten :fnise:

Skjønner at jeg og kjæresten MÅ kjøpe oss større seng. Vi har bare 150-160 nå (husker ikke helt) og det er knapt nok plass til oss. Jeg kommer ikke til å samsove med baby (jeg er alt for nervøs til det), men når han blir større vil han nok sove i senga vår tid til annen. Da må vi bare kjøpe en 200-seng, det er sikkert og visst. Hvor stor er deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hotelllunch høres helt supert ut ;) Har veldig lyst å treffe dere lørdag ja, så vi satser på vi får det til :) Evt kan vi alle ta med litt hver, så blir det litt lettere for meg hvis formen ikke spiller på lag.. :sjenert:

Vår seng er180 bred og 200 lang hvis jeg ikke husker feil. Er god nok lass til oss alle tre, men han koser sånn om natten (luksusproblem egentlig) at jeg kommer på kanten uansett.. Men det går greit altså. Litt mer skeptisk til når babyen kommer, men vi kommer til. Kjøpe større seng til Tassen og forhåpentligvis har fått han over der innen hn kommer.

Nå har jeg tittet litt på Ellos og jaggu meg finner jeg ikke litt babytøy på salg.. Så da blir det handlings der nå..

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg handlet for ca 550 kr hos ellos.no. Fikk endel omslagsbodyer, to par tights, pysj til Tassen, genser til fadderbarnet mitt i bursdagsgave.. Tja, tror det var det.

*var ikke lenge mannen var bortreist nei...* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar gjerne med noe, jeg. Hvem flere kommer?

Vi har 150seng og det funker ikke med alle tre samtidig, nei. Så skal jeg sove med tulla der pga sykdom ellernoe, så må jeg kaste ut kjære :fnise: Ønsker oss 180seng!

Må jo passe på å shoppe når mannen er vekke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja. Heldigvis har jeg en mann som er mer forståelsesfull enn jeg kan be om, så jeg vet at jeg ikke får skjenn når han kommer tilbake ;)

Tror det bare blir oss og Pupsilure. Tenker at vi kan gjøre det forholdsvist enkelt, men flott om vi deler litt på det :) Hva tenker du Pupsilure?

Vet noen hvor jeg kan få bestilt navnelapper til å sy på ullgensere, strikket tøy osv? Har noe hjemmestrikket tøy som jeg gjerne skulle merket. Har ikke fått brukt mye av det pga dette og det er så synd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know how u feel, var ikke en dag i min graviditet som ikke inneholdt oppkast og fikk enda mer problemer utom det.......ikke sammenlign deg med andre, du har fullt lov å klage på de plagene du har.....men forstår det med venners barn som har kreft, uff foreldrers mareritt :(

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer. Tar selvfølgelig med mat, ikke noe stress :nigo: skjønner at du trenger minst mulig å styre med, sånn som formen er :klem: blir hyggelig da! :) Hvilket tidspunkt, og hva skal jeg ta med av mat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres supert ut med alt dere nevner :Nikke: Jeg kan ordne rundstykker og litt enkelt pålegg.

Kaffe og te har vi selvsagt også :kaffekopp: *krysser fingrene for at formen holder!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, tenkte på det.. Hva om vi satser på rundt kl.10-10.30? Må ta et lite forbehold om formen, men krysser fingrene for at det går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal sove lenge på lørdag, men tror vi skal rekke det til 10.30 likevel. Håper formen er ok på lørdag nå da, Dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...