Dine Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #3981 Del Skrevet 2. januar 2013 Tusen takk for kjempe koselige vursdagshilsener! Tassen har kost seg i bhagen med sjokoladekake og alt, men fy så stygg den var Orket ikke stå og lage skikkelig greier, så det ble pose fra Toro og jeg skulle forsøke meg på Mikke Mus med muffins som ører.. De ble litt små, så barna trodde det var en bamse Med litt sjokoladeglasur og melismunn og melisøyne pluss litt seigmenn, så var det ingenting igjen da vi hentet han. Så tydeligvis funket det Nå skal vi straks ha besteforeldre på middag, så en liten feiring blir det før skikkelig feiring til helgen og så barnebursdag litt senere i januar. Ellers har jeg bedt om 100% sykmld, fordi jeg klarer rett og slett ikke å balansere det å være så svimmel med privatliv og jobb. Skal til legen fredag og ta litt prøver, så da får jeg vite hvor lang sykemld er også. Hun var så sint hun kontordamen i stad.. Og så har vi vært på UL i dag oh alt står bra til Termin er beregnet til 3.juni og det ble bekreftet at det er en liten jente her inne Så nå skal vi se på klærne til Tassen og legge litt ut for salg, for skjorter og sånn kan hun jo ikke akkurat bruke.. Og de er fine også, nesten ikke brukt, så det er jo litt synd, men sånn er det. Så i dag er jeg visst 18+4, så jeg får ordne tickern i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. januar 2013 #3982 Del Skrevet 2. januar 2013 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 2. januar 2013 #3983 Del Skrevet 2. januar 2013 Huff, føler sånn med deg! Jeg har også bedt om 100% sykemelding, fikk 1 måned og får nok mer om jeg ikke blir bedre. Var på UL idag og fikk termin 7 juni som før, fortsatt gutt! Hvor lenge blir du sykemeldt om gangen? Jeg har fått en måned om gangen nå, ifølge min mor var det lenge. Masse god bedring!!! Det er ikke kjekt å være så svimmel, alt krever jo så mye - tilog med en dusj! Drit i hva jobben mener, det er din helse du må tenke på. Så få de bare surmule så mye de vil Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 2. januar 2013 #3984 Del Skrevet 2. januar 2013 Skjønner godt at du ba om full sykmelding Herlig med ny UL da Jeg har lagt av alt jentetøyet til du kommer og kan se om du vil arve noe. Det er endel fint og nesten ubrukt, men mest i litt større størrelser tror jeg. Kos dere med bursdagsfeiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #3985 Del Skrevet 2. januar 2013 Stod alt bra til med gutten din da airam? Gutter er veldig stas assa, så bare å glede deg Vet ikke hvor lang sykmld er, turte ikke spørre hun sinte kontordama, så får se med legen når jeg er der fredag.. Jeg kjenner at det ikke mommer til å gå over, fordi det har holdt på i flere uker og jeg klarer ikke og orker rett og slett ikke å jobbe, så jeg håper jeg får for en stund.. Supert Pusla, jeg tar veldig gjerne en titt Bare si fra hva du vil ha for det, for nå tør vi handle garderobe til Minitassen ettersom vi har hørt fra to ulike hold at det er jente og de har vist oss understellet annersagt... Middagen hikk kjempe bra og Tassen fikk fotballdrakt av bestefar (med laget han holder med selvfølgelig, hehe) og bok, ski, skistøvler og doring av bestemoren og mannen hennes. Og penger av bestefaren sin også forresten, veldig fine gaver Nå prøver vi å få han til å sove etter to runder med kake i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 2. januar 2013 #3986 Del Skrevet 2. januar 2013 Fine gaver Skal da ikke ha noe for de klærne du evt vil ha, det er arv det bare gøy at noen kjente evt. kan få glede av noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #3987 Del Skrevet 2. januar 2013 Det er da altfor snilt!! Tenk godt på det, så betaler jeg gjerne altså Evt kan du se gjennom bryllupsboksen min og se om du vil ha noe der Er litt av hvert vi har igjen fra bryllupet eller ikke brukte, så du må veldig gjerne ta en titt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 2. januar 2013 #3988 Del Skrevet 2. januar 2013 Vi kan ta et byttetreff da vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #3989 Del Skrevet 2. januar 2013 Det gjør vi Spørs om ikke jeg kommer hjem med mer enn deg altså Vet ikke hva vi har lenger, men du kan ta en titt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 2. januar 2013 #3990 Del Skrevet 2. januar 2013 Gratulerer med En liten jente i magen!! Så gøy!! Hvis jeg ikke får en jente til selv, kan du gjerne se gjennom våre gamle bokser med babyklær også! Og gratulerer med dagen til Lilletassen!! Jeg må ha med kake i bhg selv snart, men lurer veldig på hva jeg skal ta med. Det er en med cøliaki og en melkeallergiker på avdelingen, så kake er litt vanskelig.. Gele går kanskje an? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 2. januar 2013 #3991 Del Skrevet 2. januar 2013 Denne er gluten- og melkefri, cypress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. januar 2013 #3992 Del Skrevet 2. januar 2013 Er den litt sånn svampete. Marmot? Noen kollegaer bakte på jobben for noen måneder siden, og kaken var liksom litt svampete, men sinnsykt god!! De sa at det var en ferdigpose som var glutenfri, og jeg har lett etter den siden... Syntes den var så god. Fikk vite at pakka var rød, men fikk det ikke til å stemme med de røde pakkene jeg fant Men kanskje det er den da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 2. januar 2013 #3993 Del Skrevet 2. januar 2013 Jeg vet ikke, jeg har ikke bakt den. Men jeg har kjøpt en sånn for å bake til juletrefesten snart, jeg gidder ikke styre med noe annet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 3. januar 2013 Forfatter #3994 Del Skrevet 3. januar 2013 Tusen takk Cypress Jeg skal gå gjennom klærne til Lilletassen snart og se hva vi kan beholde og hva vi kan selge. Det er jo så mye fint og nesten ubrukt! Tenker kanskje legge det ut på finn.no, er ikke det lurt..? Det er vel lenge til du finner ut kjønn Cypress? Eller tenker du kanskje å jukse med UL før ordinær, sånn som vi gjorde..? I natt har vi sovet lite og Tassen var skikkelig trassete i dag tidlig, så jeg fikk ikke levert før 10.30.. Ikke det at det er så farlig, men jeg vil ikke at han skal komme for sent heller ift leken og de andre barna. De jeg kjenner som jobber i barnehage sier det er viktig at de ikke kommer for sent i bhagen, men heller blir hentet tidlig, fordi det ofte kan være vanskelig å komme inn i leken når de andre barna har lekt en stund.. Men det går jo sikkert greit. Brakk meg flere ganger i dag tidlig også og merker jeg er nervøs for legetimen i morgen. Hver gang har blodtrykket og blodprosenten vært OK, så de vet ikke hvorfor jeg får blodtrykksfall og er svimmel og uggen veldig ofte. Så da er jeg "redd" jeg må jobbe igjen og det vet jeg ikke funker. Men legen kan vel ikke tvinge meg..? Vet ikke hvordan sånne ting fungerer egentlig.. I dag skal jeg bare slappe av mest mulig og hente meg inn før jeg må styrte til legen kl.9 i morgen tidlig etter å ha levert Tassen i bhagen. Jeg merker sånne ting stresser meg altfor mye, for jeg vet at det kommer til å bli skikkelig slitsomt. Det er en skikkelig bratt bakke som sikkert er totalt isete nå og dårlig med parkeringsplasser der, så det gjør meg stressa... Må lære meg å slappe av mer merker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 3. januar 2013 Forfatter #3995 Del Skrevet 3. januar 2013 Setter igang med de gamle klærne til Tassen etter middag, så kan se om ikke vi kan bytte litt dersom det blir gutt på dere Cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 3. januar 2013 #3996 Del Skrevet 3. januar 2013 Tusen takk Cypress Jeg skal gå gjennom klærne til Lilletassen snart og se hva vi kan beholde og hva vi kan selge. Det er jo så mye fint og nesten ubrukt! Tenker kanskje legge det ut på finn.no, er ikke det lurt..? Det er vel lenge til du finner ut kjønn Cypress? Eller tenker du kanskje å jukse med UL før ordinær, sånn som vi gjorde..? I natt har vi sovet lite og Tassen var skikkelig trassete i dag tidlig, så jeg fikk ikke levert før 10.30.. Ikke det at det er så farlig, men jeg vil ikke at han skal komme for sent heller ift leken og de andre barna. De jeg kjenner som jobber i barnehage sier det er viktig at de ikke kommer for sent i bhagen, men heller blir hentet tidlig, fordi det ofte kan være vanskelig å komme inn i leken når de andre barna har lekt en stund.. Men det går jo sikkert greit. Brakk meg flere ganger i dag tidlig også og merker jeg er nervøs for legetimen i morgen. Hver gang har blodtrykket og blodprosenten vært OK, så de vet ikke hvorfor jeg får blodtrykksfall og er svimmel og uggen veldig ofte. Så da er jeg "redd" jeg må jobbe igjen og det vet jeg ikke funker. Men legen kan vel ikke tvinge meg..? Vet ikke hvordan sånne ting fungerer egentlig.. I dag skal jeg bare slappe av mest mulig og hente meg inn før jeg må styrte til legen kl.9 i morgen tidlig etter å ha levert Tassen i bhagen. Jeg merker sånne ting stresser meg altfor mye, for jeg vet at det kommer til å bli skikkelig slitsomt. Det er en skikkelig bratt bakke som sikkert er totalt isete nå og dårlig med parkeringsplasser der, så det gjør meg stressa... Må lære meg å slappe av mer merker jeg Jeg er også i veldig dårlig form uten at de helt vet grunnen. Noen ganger er blodtrykket fint og andre lavt. Men legen min sykmeldte meg uten at jeg spurte engang. Men nå har jeg et medfødt problem som gjør at jeg blir fulgt opp ekstra, så da er det jo kanskje en grunn. Men jeg syns du bør fortelle at du er så dårlig at du ikke orker å jobbe. Det kommer litt ann på legen din, men det går nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 3. januar 2013 Forfatter #3997 Del Skrevet 3. januar 2013 Tusen takk Dyregod Jeg merker jeg er kjempe stressa over legetimen imorgen tidlig, men jeg får bare si dt som det er og at jeg rett og slett ikke orker å jobbe.. Og håpe at hun forstår det. Gleder meg til etter jeghar vært der og fått det overstått! Nå har vi tittet gjennom klærne til Tassen og av alt som ikke passer er det kun skjortene vi har bestemt oss for at ikke kan brukes + noen veldig guttete gensere. Så må vi ta neste økt og se hva vi faktisk har og hva vi må kjøpe inn. Mn har jo lyst på noen jenteklær, for det har vi jo ingentng av og det er jo stas å ha typiske jenteklær som kjoler osv når man først har jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 3. januar 2013 #3998 Del Skrevet 3. januar 2013 Lykke til med legebesøk i morgen jeg kan også være litt engstelig når det er snakk om sykmelding, redd for at legen ikke skal tro på det. Men dette går helt sikkert fint, legen din forstår sikkert at du ikke kan jobbe når du forteller hvordan du har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. januar 2013 #3999 Del Skrevet 3. januar 2013 Takk for tipset Marmot!! Det kaken har jeg jo sett i butikken mange ganger, men ante ikke at den var uten gluten og melk! Den står jo med vanlige varer!?! Selger sikkert bedre der da... Skjønner godt du har lyst på kjoler Dine! Du får sikkert mange i gaver også, alle syns jo det er så moro å kjøpe! Jeg fikk i hvert fall en hel haug! Jeg husker den sommeren da A var et halvt år, da telte jeg 18 (!!) kjoler i passende størrelse!! Det var jo helt sinnsykt! Alt for mange selvfølgelig, og veldig upraktisk egentlig, for SÅ varmt var det faktisk ikke her hjemme i hvert fall! Måtte passe på å bruke kjole hver dag da vi var på ferie i Spania! Vi har pakket alt det som er for smått til A bort i kjelleren til svigermor, men skal gå gjennom det ved første anledning (og i hvert fall før sommeren...) Blir nok en ekstra ultralyd her også ja... Klarer ikke la være! Hadde ikke du (og pupsilure) et tips om et sted som ikke er Volvat og tar 1000 kr for det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 3. januar 2013 #4000 Del Skrevet 3. januar 2013 Cypress: Dr. Heggelund på Åråsen. Jeg betalte 500 første gang og deretter 100 kr hver gang. Uten henvisning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå