siebaeo Skrevet 11. desember 2012 #3901 Del Skrevet 11. desember 2012 Ååå, så gøy!! Gratulerer med lita jente i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. desember 2012 #3902 Del Skrevet 11. desember 2012 Så moro at dere fikk et så tydelig svar!! Gratulerer så mye!! Jenter er stas!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 11. desember 2012 #3903 Del Skrevet 11. desember 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 11. desember 2012 #3904 Del Skrevet 11. desember 2012 Så utrolig gøy gratulerer så mye jeg håper på gutt neste gang, men blir selvfølgelig glad for jente. Å, så gøy å se babyen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 11. desember 2012 #3905 Del Skrevet 11. desember 2012 Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 11. desember 2012 #3906 Del Skrevet 11. desember 2012 Åh, så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 12. desember 2012 #3907 Del Skrevet 12. desember 2012 Så koselig å få tatt en titt på den lille i magen, og at dere fikk vite at det blir ei lita tulle! Gleder meg sånn til vi også skal ha vår neste titt inni der... helt magisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #3908 Del Skrevet 12. desember 2012 Tusen takk alle sammen Det er helt fantastisk og ikke minst at alt er bra og hun ser frisk og rask ut Jeg har allerede planer etter jobb om å ta meg en tur på hennes og se hva jeg kan finne.. Må handle julegave til mannen snart også og han skal få Hamilton 2 DVD'en av Lilletassen og lillesøster. Ah tenk, en lillesøster! Min vidunderlige familie! Jeg har nesten ikke sovet i natt fordi jeg har drømt så mye om det og det var så godt å se den lille som lå og koste seg godt mot morkaken Akkurat som sin storebror! Nå spekulerer vi i navn, men vi så Nobel konserten i går kveld, så vi har ikke snakket særlig om det. I helgen satt vi opp liste for navn vi likte både for gutter og jenter (hver for oss) og sammenlignet. Vi hadde neeeesten et guttenavn klart, men jentenavn er vi mer ulike på. Men vi skal nok komme til en løsning. Med Lilletassen var det så greit, for da hadde jeg navnet klart i flere år før jeg traff mannen Ah for en lykke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #3909 Del Skrevet 12. desember 2012 Idyllen "brast" og 40 minutter etter jeg skrev dette innlegget ringte bhagen og sa at Lilletassen hadde nesten 39 i feber og at vi måtte hente han. Fikk ikke tak i mannen, så det endte med at jeg måtte dra fra jobb. Da vi kom hjem fra bhagen var han i strålende form og til slutt måtte vi ut å kjøre for at han skulle sovne fordi han var så gira.. Typisk! Det er jo bra at han er bedre, men det er jo typisk at han ikke har feber eller er slapp når han kommer hjem. Og jeg som styra så mye for å rekke hjem raskt (tok meg nesten 1 time fordi jeg misset banen osv osv). Grrrr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 12. desember 2012 #3910 Del Skrevet 12. desember 2012 God bedring til Lilletassen! Her har vi også vært hjemme pga. feber i to dager nå, og man skulle virkelig ikke tro Murmel har over 39 i feber sånn som han løper rundt her og herjer verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 12. desember 2012 #3911 Del Skrevet 12. desember 2012 KJedelig tassen er syk. Er nok derfor de sier at de skal ha en feberfri dag før de drar i bhg, for det kan komme og gå litt hos de unge........noen er verre på en viss tid på dagen og andre en hel annen tid på dagen. god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 12. desember 2012 #3912 Del Skrevet 12. desember 2012 Kjedelig da, men ha han hjemme til fredag nå da, han smitter jo andre hvis han ikke blir frisk, og da går det bare på rundgang på avdelingen. Du har jo goe tid til å kjøpe babyklær, du får google på nettet å sikle litt der ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #3913 Del Skrevet 12. desember 2012 Ja, tror vi holder han hjemme i morgen, men de sier det er helt ok at han kommer dagen etter så lenge han ikke har feber, så her praktiserer de tydeligvis ikke med en feberfri dag som jeg trodde i utgangspunktet. Kjipt å gå glipp av vår første Luciadag i barnehagen, men sånn er det dessverre.. Han herjer og løper vilt rundt her, men er litt mer kosete enn vanlig. Kysser på meg og koser meg på armen Etter mannen kom hjem var jeg så frossen, så jeg tok et bad. Det var fryktelig varmt og etter en halvtimes tid fikk jeg skikkelig vondt i hodet og fant ut at jeg måtte stå opp. Jeg kjente meg svimmel og ropte på mannen og da jeg støttet meg til mannen for å reise meg opp så kjente jeg at jeg ble kvalm og var på vei til å besvime. Jeg kastet opp og måtte legge meg rett ned. Sik lå jeg i over en time med håndkle halvveis på og ikke fikk jeg tørket meg eller noen ting. Utrolig guffent! Vet ikke hva som kan ha skjedd, men kanskje overoppheting? Er bedre nå da, bare ekstremt trøtt etter lite søvn i natt. Gleder meg til senga nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 12. desember 2012 #3914 Del Skrevet 12. desember 2012 Blodtrykksfall er ganske vanlig ved raske temperaturendringer i kroppen din, spesielt når du er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #3915 Del Skrevet 12. desember 2012 Da var det sikkert det, for jeg har generelt lavt blodtrykk.. Takk for tips Marmot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 12. desember 2012 #3916 Del Skrevet 12. desember 2012 Blodtrykksfall som Marmot sier er det mest sannsynlig. Det er fryktelig ubehagelig, og enkelte kvinner kan oppleve det i graviditet. Gjelder å ikke reise seg for fort, og tror nok lange varme bad er kanskje ikke så heldig om man sliter med det desverre..........så ville ihvertfall hatt noen hjelpe meg ut om jeg var deg neste gang. alle de bhg her i kommunen praktiserer 1 feberfri dag om det er feber og 48timer etter siste oppkast/diare bleie.......ellers blir det bare en epidemi og barna blir gang på gang syke......ikke koselig de smitter andre heller for så kommer det bare tilbake på seg senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 12. desember 2012 #3917 Del Skrevet 12. desember 2012 Ja, tror vi holder han hjemme i morgen, men de sier det er helt ok at han kommer dagen etter så lenge han ikke har feber, så her praktiserer de tydeligvis ikke med en feberfri dag som jeg trodde i utgangspunktet. Kjipt å gå glipp av vår første Luciadag i barnehagen, men sånn er det dessverre.. Han herjer og løper vilt rundt her, men er litt mer kosete enn vanlig. Kysser på meg og koser meg på armen Etter mannen kom hjem var jeg så frossen, så jeg tok et bad. Det var fryktelig varmt og etter en halvtimes tid fikk jeg skikkelig vondt i hodet og fant ut at jeg måtte stå opp. Jeg kjente meg svimmel og ropte på mannen og da jeg støttet meg til mannen for å reise meg opp så kjente jeg at jeg ble kvalm og var på vei til å besvime. Jeg kastet opp og måtte legge meg rett ned. Sik lå jeg i over en time med håndkle halvveis på og ikke fikk jeg tørket meg eller noen ting. Utrolig guffent! Vet ikke hva som kan ha skjedd, men kanskje overoppheting? Er bedre nå da, bare ekstremt trøtt etter lite søvn i natt. Gleder meg til senga nå! Jeg fikk STRENG beskjed av legen på sykehuset at jeg ikke fikk lov å dusje med varmt vann, men måtte ha det så kaldt at det var litt ubehagelig. Legen forklarte det slik at blodet strømmer ut i huden for den blir alt for varm, det gjør at man får for lite blod til organer og hodet som gjør at man blir svimmel og dårlig. Det blir som feber, at man blir kjempevarm i huden men så begynner du å fryse etterpå ellernosånt. Jeg forklarer sikkert litt dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 13. desember 2012 #3918 Del Skrevet 13. desember 2012 Gratulerer så mye med jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 13. desember 2012 Forfatter #3919 Del Skrevet 13. desember 2012 Tusen takk Pyntestøv Er enig med deg Neytiri, så vi holder han hjemme i dag. Mannen er hjemme med Lilletassen, men han hadde ikke feber i går ettermiddag. Det er så typisk, for han hadde ikke feber mandag ettermiddag etter at vi hentet han i bhagen og heller ingenting tirsdag, så derfor gikk han i bhagen. Han sikler mye, så det er nok tenner på gang også (han er litt sent ute med noen av tennene stakkars). Takk for tips airam90! Det er nok blodtrykksfall og det var skikkelig ubehagelig.. Lå på sofaen til Lilletassen la seg og da la jeg meg også, så nå har jeg fått sove litt i natt heldigvis. Det er jo ikke lett å dusje i kaldt vann på denne tiden av året heller, så æsj.. Vi får lov til å være med på lysfesten i ettermiddag dersom han er feberfri i dag og den varer en times tid, så det har jeg lyst å være med på. Mannen ringte nettopp og jeg hørte tassen hyle og leke i bakgrunnen, uten feber, så han koser seg nok hjemme med pappan sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 13. desember 2012 Forfatter #3920 Del Skrevet 13. desember 2012 Vi trenger forresten nytt febertermometer.. Noen som har et godt å anbefale (uten å ta i baken..)? Vi har denne fra før, men er så usikker på om den faktisk viser den korrekte tempen. http://www.babyshop.no/termometer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå