Gå til innhold

Dines hverdag med to små

Dine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hva, ingen oppdatering!? Jeg sneglet meg gjennom de siste postene for å bevare spenningen, og trodde jeg skulle få svaret lenger ned :snurt::ler: Håper alt er bra med dere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gysla mas her!

Håper alt gikk bra:) Tenker kanskje det blir en gutt til jeg...

Endret av Luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Så morsomt med så mange som synes dette her er spennende... Heldigvis fikk mannen vært med og Lilletassen er i fin form, så vi kom oss til ultralyd og hun var like imøtekommende og dyktig som forrige gang. Alt så bra ut og den er nesten 11 cm nå. Hun estimerte meg til å være litt kortere på vei enn han som tok forrige UL, men termin er rundt 1.-3.juni. Jeg beholder tickeren nå, men så endrer jeg heller etter ordinær UL.

Vi fikk vite kjønnet og hun sjekket tre ganger fra siden, under og over og alt, så hun var ganske så sikker i sin sak. Det er en jente :hjerte: Hun ser helt nydelig ut og nå som jordmor var skråsikker så velger vi å stole på det og glede oss over lillesøster som kommer i juni :nigo:

Dette er jo helt fantastisk og jeg er overlykkelig over at alt ser fint og bra ut og at jeg er så heldig og får en av hver! Gleder meg til ordinær UL og få det bekreftet, men hun viste oss de kvinnelige kjønnsorganene og hun virket så utrolig bestemt på hva hun så, så nå er jeg spent på å se hvor lenge jeg klarer å gå før jeg kjøper inn noe rosa :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Så morsomt med så mange som synes dette her er spennende... Heldigvis fikk mannen vært med og Lilletassen er i fin form, så vi kom oss til ultralyd og hun var like imøtekommende og dyktig som forrige gang. Alt så bra ut og den er nesten 11 cm nå. Hun estimerte meg til å være litt kortere på vei enn han som tok forrige UL, men termin er rundt 1.-3.juni. Jeg beholder tickeren nå, men så endrer jeg heller etter ordinær UL.

Vi fikk vite kjønnet og hun sjekket tre ganger fra siden, under og over og alt, så hun var ganske så sikker i sin sak. Det er en jente :hjerte: Hun ser helt nydelig ut og nå som jordmor var skråsikker så velger vi å stole på det og glede oss over lillesøster som kommer i juni :nigo:

Dette er jo helt fantastisk og jeg er overlykkelig over at alt ser fint og bra ut og at jeg er så heldig og får en av hver! Gleder meg til ordinær UL og få det bekreftet, men hun viste oss de kvinnelige kjønnsorganene og hun virket så utrolig bestemt på hva hun så, så nå er jeg spent på å se hvor lenge jeg klarer å gå før jeg kjøper inn noe rosa :fnise:

Jippi, tenkte kanskje du ikke ville oppdatere med en gang, for jeg vet du så gjerne vil ha en av hver, men magefølelsen har fra du ble dårlig dag 1 vært jente! FANTASTISK!! Gratulerer igjen!

Lover deg at det blir rart å kjøpe rosa, jeg klarte det først etter .5 mnd, det ble lilla:)

Ha en flott kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har hele tiden hatt magefølelse på jente, men så har jeg liksom tenkt at jeg er guttemamma og at vi får en gutt til. Merket at så fort jeg så babyen var det ikke så viktig lenger og jeg hadde faktisk gått derfra glad uten å få vite kjønn, det var bare så godt å se babyen igjen. Og nå kan vi jo kalle henne for HENNE, ikke bare den eller h*n.. Føles rart, men også fantastisk! Og alt ser fint og bra ut, så det er en god følelse.

Vet ikke om jeg klarer å holde meg særlig lenge fra å kjøpe noe jenteklær, men må vel kanskje ta en tur innom en butikk i morgen etter jobb tenker jeg.... :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har hele tiden hatt magefølelse på jente, men så har jeg liksom tenkt at jeg er guttemamma og at vi får en gutt til. Merket at så fort jeg så babyen var det ikke så viktig lenger og jeg hadde faktisk gått derfra glad uten å få vite kjønn, det var bare så godt å se babyen igjen. Og nå kan vi jo kalle henne for HENNE, ikke bare den eller h*n.. Føles rart, men også fantastisk! Og alt ser fint og bra ut, så det er en god følelse.

Vet ikke om jeg klarer å holde meg særlig lenge fra å kjøpe noe jenteklær, men må vel kanskje ta en tur innom en butikk i morgen etter jobb tenker jeg.... :danser:

Hehehe, ja det er deilig følelse uansett !!!

Ja, du må jo go mad på shopping, jeg og ville det, men klarte det ikke, hehe, så ble klær til T hver gang jeg prøvde, men jeg er nok mye mer guttemamma ja :)

Nyyyt kvelden, happy for you :)

Fikk du googlet det jeg sendte deg tidligere i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner at det skal mye til for at dagen min blir ødelagt nå :rodmer:

Jeg prøvde å google det, men fikk ikke åpnet selve siden.. Det var på jobb tidligere i dag, så kan prøve igjen nå.. Hva het siden igjen..? :klo: *Er ikke helt til stede nå* :fnise:

Vi har kjøpt Brannmann Sam på DVD for noen uker siden og der er det bonusmateriell i form av de 10 beste introene til barnas favoritter. Nå har vi hørt på Thomas toget introen ca.13 ganger på rad... :idea:

Er til å bli sprø av! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen, tusen takk :danser: Det er jo selvfølgelig en liten mulighet for at hun tok feil og at det faktisk er gutt, men jeg velger å tro på henne på lik linje som jeg trodde på hun som var skråsikker på at hun så en gutt da vi hadde ultralyd med Lilletassen. Hun gikk detaljert inn på underlivet fra flere vinkler og var aldri i det minste tvil, så her skryter vi nå av at vi venter jente og at det kommer en lillesøster :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så gøy :strix: en av hver, det er jo perfekt :hoppe:

Jeg har masse jentetøy her, så nå lar jeg det ligge til du får sett på det vi har :)

Ble glad nå :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...