Gå til innhold

Dines hverdag med to små

Dine

Anbefalte innlegg

Gleder meg veldig til i morgen kjenner jeg... Håper bare hun ser kjønnet!

I dag tidlig fikk jeg min første kynner i dette svangerskapet, husker jeg hadde mye av det sist også. Men jeg kan ikke huske at de kom så tidlig.. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er det jeg lurte på også.. Synes det var så tidlig.. Husker det kom forholdsvist tidlig sist også, men ikke før uke 20 kanskje.. Hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk kynnere rundt uke 14, tror det er ganske normalt. Husker jeg googlet endel ang det. Spennende med ul i morgen da! Krysser fingrene for at dere får vite kjønn! Jeg gjetter :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Pupsilure :) Jeg er skikkelig spent, men tør nesten ikke tenke på det.. Timen er i morgen kl.13:40, så jeg oppdaterer så fort jeg kan ;)

Gleder meg til å fortelle Lilletassen det, han har allerede gitt babyen et navn (jentenavn) og da jeg nevnte det for svigerfamilien i går (selv om det selvfølgelig kan være gutt), så er det faktisk slektsnavn på svigermors side.. Og det er et navn vi har tygd på tidligere, så dette blir skikkelig spennende!!

*Kiler i magen*

Vi kjørte forresten foran deg på lørdag, ved senter G. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Det er morsomt. Og utrolig spesielt fordi han for første gang har vist interesse for babyen. Blir deilig å kunne fortelle han om det er gutt eller jente (forhåpentligvis...)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, MEGA skuffa! Det er jo derfor vi går... Må ta med meg noe søtt å drikke på, cola feks, så håper jeg hun kan se det. Må være ærlig med henne og si det er derfor vi kommer, og til nesten 1300 kr bør hun forsøke litt hardt også synes jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drakk cola før ordinær UL og det var skikkelig aktivitet, men det hjalp jo lite siden hun satt på beina sine :lol: Men jm var ikke så opptatt av å se etter heller, tror jeg. Håper virkelig det går bra i morra da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er klart.. *Må godsnakke med h*n etter jobb skjønner jeg* :fnise:

Slutter nå kl.13 og da skal jeg innom TGR for jeg så noen skikkelig store biler i vinduet på vei til jobb og det hadde Lilletassen syns vært utrolig kult! Så må se nærmere på de og se om han ikke skal få noe.... :sjenert:

(Dumt å handle gaver til han rett oppi jul og bursdag, men shit au!) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg må justere på tankene mine litt - for i motsetning til med Lilletassen, så kan jeg ikke forestille meg at vi ikke skal få vite kjønn i morgen.. På ordinær UL med han så trodde jeg at vi ikke kom til å få vite kjønn og være "uheldige" på den måten. Nå så må jeg innstille meg mer på det, for denne gangen er det dessverre "selvfølge" at vi skal få vite det i morgen. For en tullete tanke! Det er på mange måter dumt at samfunnet har gitt oss tilgang på så mange ting, for jo mer vi kjenner til, jo mer vil vi ha. Også kjønnet på barna våre før de kommer ut :sjenert: Og jeg innrømmer det - jeg er dessverre en av de som er aaaaltfor nysgjerrig til å ikke vite det dersom jeg kan, nå som jeg vet muligheten er der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har det blitt! Mamma var ikke på ul engang, tror jeg. Vi er av den gamle skolen vi da, så vi synes det var stas å ikke vite. Men jeg forstår innmari godt at dere er nysgjerrige, der er gøy da :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er rart hvordan fokuset er blitt veldig på det man kan få vite. Det første spørsmålet vi får når vi sier vi skal ha barn er hvilket kjønn det blir :sjenert: En ting er at foreldrene er nysgjerrig på kjønn, den er jo grei, men at alle andre skal ha så fokus på det syns jeg er litt rart. Vi er veldig spent på kjønn vi og, vil selvfølgelig få vite det og helst så tidlig som mulig :fnise: Men klart vi blir glade i barnet uansett kjønn, det er ikke det som betyr noe, men det er det å få vite det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er selvfølgelig helt rktig. At barna er friske og at alt står bra til er jo det viktige her, men når man først har mulighet til å vite kjønn, så er jo det skikkelig spennende. Er jo ikke så rart at det har litt fokus på det, for man finner omtrent ikke noe babytøy som ikke er rosa eller blått..

Nå måtte vi hente Lilletassen tidligere i bhagen pga 38 i feber. Han er slapp og sliten, men håper han blir bedre til i morgen. Dersom han ikke kan gå i bhagen må mannen bli hjemme og da må jeg gå alene til ultralyden.. Det viktige her er jo selvfølgelig at Lilletassen blir frisk, for det er ikke noe moro at han hoster og ikke vil spise noen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! :) Hvor er det du tar ul? Kjenner at jeg har litt lyst til å få det bekreftet før familien får vite det i jula.. :sjenert: (kvalme burde kanskje være nok bekreftelse..;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hellau! Du, denne :

http://www.sjarmtrollparty.no/#!vrebkerogspill/c1bfy

Der noe jeg ville vurdert til dere hvis du synes det blir enda tøffere fremover. Jeg har kjøpt den, men bruker den nok mer når babyen har komt.., men istedenfor at du skal slite deg helt ut..

Kos dere på ul i morgen, og goe bedring til mini!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) Jeg gleder meg, men jeg er jo ikke sikker på om mannen får blitt med enda. Håper Lilletassen ikke blir dårlig, for han hadde ikke feber i dag tidlig og vi spøkte og koste oss før jeg leverte han i barnehagen. Utrolig deilig med en sånn morgen :nigo:

Jeg kan sende deg PM med hvor vi skal Siebaeo, for vi var superfornøyde da vi var der i uke 10 med Lilletassen. Håper jeg blir like fornøyd nå :)

Jeg får ikke åpnet linken Luremegpå... :klo: Har prøvd å korte ned og bare bruke sjarmtrollparty.no, men det funker ikke hos meg.. Hva er det for noe? Kanskje jeg kan google det.. Tar i mot alle tips :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) Jeg gleder meg, men jeg er jo ikke sikker på om mannen får blitt med enda. Håper Lilletassen ikke blir dårlig, for han hadde ikke feber i dag tidlig og vi spøkte og koste oss før jeg leverte han i barnehagen. Utrolig deilig med en sånn morgen :nigo:

Jeg kan sende deg PM med hvor vi skal Siebaeo, for vi var superfornøyde da vi var der i uke 10 med Lilletassen. Håper jeg blir like fornøyd nå :)

Jeg får ikke åpnet linken Luremegpå... :klo: Har prøvd å korte ned og bare bruke sjarmtrollparty.no, men det funker ikke hos meg.. Hva er det for noe? Kanskje jeg kan google det.. Tar i mot alle tips :Nikke:

Google stjernedrysskalender :)

Kjekt me ul,men fint at du har innstilling til at man kanskje ikke kan se kjønnet :)

Enjoy!

Endret av Luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...