pusla Skrevet 5. desember 2012 #3841 Del Skrevet 5. desember 2012 Ja, jeg sa jo at det var lurt å ikke starte fullt opp godt at du har fått halv sykmelding nå og håper virkelig at sjefen din viser forståelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #3842 Del Skrevet 6. desember 2012 Ja, du gjorde jo det Pusla... Sjefen viste forståelse og det har ikke vært noe problem foreløpig. Deilig! Alle på jobben dro nettopp på jobbtur til Spania og jeg sitter her alene til kl.17... Skikkelig stusselig å se alle med kofferter, prate om den deilige maten, været osv og så blir jeg sittende liksom. Men jeg vet jo at jeg ikke hadde orket det og så merker jeg at jeg ikke vil reise fra Lilletassen etter USA turen jeg hadde. Så alt i alt er det jo forsåvidt bra, bare litt kjipt å føle seg utenfor sånn.. Men det går nok over ------- Vi har bestilt ultralydtime på tirsdag... Det er så mange her inne som har fått vite kjønn på babyen sin som er like langt eller kortere på vei enn meg, så i går bestemte jeg meg for at nå orker jeg ikke å vente lenger! Så da blir det ettermiddagen tirsdag og mannen får vært med. Vi skal et sted i sentrum vi var med Lilletassen i uke 10 og hun som jobber der er så behagelig. Det koster 1250 kr (I know!!), men dette er vårt siste barn og da slipper jeg å lure lenger. Så nå gleder jeg meg skikkelig til det! *Bare babyliten viser seg frem for oss da* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 6. desember 2012 #3843 Del Skrevet 6. desember 2012 Så gøy med ultralyd! Jeg syns også jeg leser om så veldig mange som har mange ultralyder Skulle vente til ordinær nå jeg, men jammen så prøver jeg meg likevel på å få en rett før jul..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #3844 Del Skrevet 6. desember 2012 Hehe, det er ikke så lett når man snakker med andre som er på ultralyder støtt og stadig syne jeg Jeg har nesten sommerfugler i magen av å tenke på at vi skal på tirsdag, men er litt redd for at h*n ligger sånn at vi ikke ser noe. For nesten 1300 kroner håper jeg virkelig at vi får det til altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 6. desember 2012 #3845 Del Skrevet 6. desember 2012 På ul i uke 13 så trodde gyn at han så kjønn på den ene her, så når du da er i uke 16 neste uke bør det jo være ganske greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #3846 Del Skrevet 6. desember 2012 Ja, det bør absolutt være synlig, men noen ganger ligger de sånn at man ikke får sett det.. Og det er det jeg er litt redd for, for det er rett og slett grunnen til at vi drar. Tror vi får vite det jeg Da blir det nok en liten ting vi må kjøpe, hvertfall hvis det er jente, for jenteklær har vi absolutt ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 6. desember 2012 #3847 Del Skrevet 6. desember 2012 Får dulte litt borti Ikke alltid det funker, men noen ganger! Ei venninne skal føde nå snart uten å fått vite kjønn fordi tassen rørte så mye på seg, mens hos meg så rørte de jo også mye på seg men de var så små at gyn flyttet rundt masse på ultingen og fikk bedre og bedre bilder av skrittet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #3848 Del Skrevet 6. desember 2012 Så morsomt. Og utrolig spennende for venninnen din da! Det var jo ikke vanlig for 10 år siden engang, at man ville vite kjønn.. Men nå når man har mulighet er det jo nesten ikke til å motstå! Har et vennepar som sa at når de venter nr.2 skal de vente til fødsel med å få vite kjønnet. Særlig..! Hehe For å si det sånn, de er 24 uker på vei og det blir jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 6. desember 2012 #3849 Del Skrevet 6. desember 2012 Om jeg noengang blir gravid igjen, skal jeg ikke vite kjønnet. Men det er jo fordi det var så fryktelig kjipt at de tok sånn feil sist, følte jo lenge at jeg hadde fått feil baby (og jeg skammer meg for å innrømme det, ja). Etter det føler jeg i mye større grad at det er helt fullstendig irrelevant hvilket kjønn det er, og at det ble for mye fokus på jenta vi ventet sist, i stedet for barnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #3850 Del Skrevet 6. desember 2012 Det har du rett i Marmot. Og jeg skjønner godt at du ble skuffet selvom du elsker Murmel, for man er jo innstilt på noe.. Men jeg har rett og slett ikke den viljestyrken og faller for markedets fristelser med tidligere ultralyder.. Vi kommer ikke til å si det til noen andre enn her inne, at vi skal på UL på tirsdag, og heller overraske dersom vi får se kjønnet. En halvtime igjen på jobb og så fri i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 6. desember 2012 #3851 Del Skrevet 6. desember 2012 Så spennende med ul på tirsdag! Jeg er klar for å gi bort masse jentetøy Vi visste jo ikke kjønnet og det var veldig spennende og helt naturlig for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 7. desember 2012 #3852 Del Skrevet 7. desember 2012 Drikk noe søtt før UL timen, så blir det nok liv i magen og du får se både det ene og det andre, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 7. desember 2012 Forfatter #3853 Del Skrevet 7. desember 2012 Gleder meg skikkelig!! Oppdaterer selvfølgelig når vi har vært der, men jeg skriver nok litt før den tid også I dag har jeg fri og natten har heldigvis gått bra. I dag morges hadde jeg skikkelig problemer med å få på han klær og bleie og vi begge ble skikkelig gærne og han løp rundt bleiefri etter å ha sparket og slått meg. Men det er en stund siden sist det var så ille, så jeg skal ikke klage. Deilig med fridag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 7. desember 2012 #3854 Del Skrevet 7. desember 2012 Sålenge man ikke må ut døra så får man bare tørke opp litt tiss tenker jeg hehe........kan tenke meg han syntes det var godt å løpe rundt uten en stor bleie på hihi........ kos deg med fridag, det har jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 7. desember 2012 #3855 Del Skrevet 7. desember 2012 Må jo skjønne at det er deilig å være naken! godt det ikke er sånn hver dag. Nyt fridagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 7. desember 2012 Forfatter #3856 Del Skrevet 7. desember 2012 Ja, tror han synes det var kjempe deilig -forståelig nok Men sånn kan vi jo ikke ha det hver dag når jeg skal på jobb.. Flaks for meg i dag da Etterpå skal mannen og jeg prøve oss på en liten cafetur før vi henter Lilletassen i bhagen. Synes det er så koselig å gå på cafe med mannen, for da får vi pratet endel og kommet oss ut litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 7. desember 2012 #3857 Del Skrevet 7. desember 2012 Så spennende at du har bestilt ul! Jeg fikk vite kjønnet i uke 16. Utrolig spent på om du får vite det, og hvilket kjønn den lille i magen har! Kollegaen min som er akkurat like langt på vei som deg skulle på 3D ul i dag. Men hun vil absolutt ikke vite kjønnet før fødselen da. Hun vil bare ha noen fine bilder hun kan overraske familien med på julaften, da de ikke vet det enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 8. desember 2012 #3858 Del Skrevet 8. desember 2012 Misunnelig på at dere som er likt med meg får vite kjønn en mnd før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 8. desember 2012 #3859 Del Skrevet 8. desember 2012 Uke 14-16 kan de se f.eks kromosomfeil, men fra uke 14 kan det og bekreftes kjønn, det fikk vi bekreftet av en veldig dyktig jm. Bra du jobber 50% Helsen først!! Fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 10. desember 2012 #3860 Del Skrevet 10. desember 2012 Ul i morgen, weeeee Du er SÅ heldig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå