pusla Skrevet 14. november 2012 #3701 Del Skrevet 14. november 2012 (hurra! Jeg skal snakke med andre mennesker enn mannen og Lilletassen ) Hehe, jeg skjønner hva du mener å gå på rimi på mandag var fantastisk Jeg skjønner godt bekymringene dine, jeg var selv veldig engstelig med tulla siden vi hadde mista rett før. Og tror mange tenker sånn når de har et friskt barn også, at hvordan skal man være så heldig å få et friskt barn til, liksom. Men det går jo veldig bra med de aller aller fleste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 15. november 2012 Forfatter #3702 Del Skrevet 15. november 2012 Fant hjerteslag i går og mannen fikk høre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 15. november 2012 #3703 Del Skrevet 15. november 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 15. november 2012 #3704 Del Skrevet 15. november 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 15. november 2012 #3705 Del Skrevet 15. november 2012 Åååhh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 15. november 2012 #3706 Del Skrevet 15. november 2012 Så heldig du er! Jeg tør nesten ikke prøve igjen, i redsel for å ikke finne. Godt jeg skal på UL om halvannen uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 15. november 2012 #3707 Del Skrevet 15. november 2012 Åh, jeg tror jeg må kjøpe meg sånn doppler Hvilken har du? Ser det er mange forskjellige varianter, er helt grønn på det. Haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 16. november 2012 Forfatter #3708 Del Skrevet 16. november 2012 Jeg har Angelsound doppler. Skal ikke teste igjen før jeg er hos jordmor, men nå er jeg sikker på at det går bra, så jeg tror jeg kommer til å ringe familien i dag og si det.. Hurra for Siebaeo som også er gravid Kjempe koselig at flere av oss får oppleve den deilige kvalmen Jeg gir gledelig over den til deg Siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 16. november 2012 #3709 Del Skrevet 16. november 2012 Ja, det var skikkelig gøy at du får selskap av siebaeo! Hvor lenge er du sykmeldt nå? Synes du der går bedre, eller er kvalmen fortsatt like ille? Fredags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 16. november 2012 Forfatter #3710 Del Skrevet 16. november 2012 Ja, det var moro Jeg er sykmeldt tom 2.desember. Føler meg generelt sett litt bedre, men i går var jeg veldig dårlig igjen. Kastet endel opp og brakk meg hele dagen.. Dagen før følte jeg meg nesten bra igjen, så det går veldig opp og ned.. Kjedelig, men jeg håper virkelig det går over snart og at jeg kan begynne å jobbe igjen den 3.desember og at ikke sykemeldinger blir forlenget.. Var hos kusinen min på kuleverksted i går og da måtte jeg ligge mye på sofaen og bare slappe av fordi jeg ikke var i form og det får jeg jo ikke gjort på jobben.. Det er julebord utenlands 6.-9.des som jeg har lyst å være med på, men det spørs om jeg får blitt med om jeg ikke blir bedre. Men en dag av gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 16. november 2012 #3711 Del Skrevet 16. november 2012 En dag av gangen D høres det jo ikke ut som du orker å komme hit en tur med det første da, jeg skal jo jobbe litt redusert ut november nå. Plutselig snur det og du kan bare kose deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 16. november 2012 Forfatter #3712 Del Skrevet 16. november 2012 Nei, foreløpig klarer jeg nok ikke det.. Men dersom jeg blir bedre tar jeg veldig gjerne en tur! V kan jo ta det litt på sparket og se an? Kaffe har jeg faktisk ikke drukket siden 23.september... Hadde jeg hatt smilefjesene på iPadden så hadde det vært et fjes med munn som faller ned Får bare brukt de jeg søker koden på.. Nå ringte akkurat den ene søsteren min og jeg fortalte henne det Hun ble Supergode, så nå får jeg vel ta runden og ringe en tante og besteforeldrene mine pluss den andre søsteren min, så er vi offisielt i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 16. november 2012 #3713 Del Skrevet 16. november 2012 Gøy å dele nyheten da! Vi tar det litt på sparket, det er jo fjorten dager til og jeg blir vel hjemme et par dager i uka. Hehe, kaffe ja der frister jo ikke så mye når man er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 16. november 2012 Forfatter #3714 Del Skrevet 16. november 2012 Har ønsker meg kaffe til jul, så forhåpentligvis er jeg klar for kaffe og skravling når denne kvalmen går over.. Sånn var det sist, når kvalmen gikk over så hadde jeg lyst på kaffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 16. november 2012 Forfatter #3715 Del Skrevet 16. november 2012 Nå er det offisielt og de fleste i familien har fått vite det Utrolig morsomt prikke minst deilig å kunne dele det medalje sammen! Jeg kommer ikke til å skrive m derpå Facebook helt enda, for jeg har ikke rukket å fortelle alle vennene våre enda, så det blir ikke offentlig der før de har fått vite det hvertfall Må kjøpe ny vinterdress til skatten vår, har dere noen tips? Er veldig glad i Reima tec, men de er så dyre + at Coop Obs friends vant Foreldre og Barn testen.. Der har de kun rosa igjen, så tror den utgår.. Forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 16. november 2012 #3716 Del Skrevet 16. november 2012 Vi har troll nå og den er super, men den er vel også dyr tror jeg - fant vår på salg da. Kjøpte faktisk en fra Ellos som reservedress her hjemme, den virker helt ok. Eneste er at overflaten er sånn glatt da, men det er jo kanskje bare en fordel med tanke på våt snø og sånt. Kan finne lenke til den seinere om du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 16. november 2012 Forfatter #3717 Del Skrevet 16. november 2012 Takk for tips Pusla Troll koster litt det også, så da tror jeg vi kanskje går for Reima Tec. Hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 16. november 2012 #3718 Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Hvor stor er han? Jeg har en coop friends dress som Goffel akkurat har vokst ut av, som han kan låne, hvis den passer. Mamma fant den på salg til 99 kr Men den har jo vunnet flere tester. Jeg mener det er 86 eller 92. Kanskje litt for liten? I fjor og nå, etter at friendsdressen ble for liten, (jeg kjøpte to ) bruker han den jeg linker til lenger ned (får ikke til fine linker mer ) Den har fått masse skryt på forumer rundt omkring, og bhg er veldig fornøyd! (Nå fikk jeg faktisk lyst til å kjøpe en til i neste str http://www.plagg.no/...ØR-399-92-(2-år)/200451 Endret 16. november 2012 av Pupsilure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 16. november 2012 #3719 Del Skrevet 16. november 2012 Linken funket ikke helt, men søk på parkdress. Den koster 199 nå, før 399. Finnes i blå og grønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 16. november 2012 #3720 Del Skrevet 16. november 2012 Den fra plagg.no har vi også hatt, den var helt ok den også! Jeg betalte en hundrings for den. Den ellosdressen har de ikke i så små størrelser lenger, så jeg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå