Neytiri Skrevet 19. desember 2011 #2921 Del Skrevet 19. desember 2011 Ohh gratulerer så mye!!! fantastisk å få det overstått snuppa! Her er jo 12 veldig vanskelig for oss, akkurat da Bumba sover og hun sover 1 1/2 time....så vet ikke hvordan jeg skal gjøre det Du får ta deg et glas vin i kveld og skåle at du besto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 19. desember 2011 #2922 Del Skrevet 19. desember 2011 12 går forsåvidt greit, men det kræsjer litt med sovinga til J også, så for min del kan vi gjerne ta det tidligere. Men om det passer best for alle i 12-tiden, så kan jeg bare prøve å flytte litt på sovinga hennes den dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 19. desember 2011 #2923 Del Skrevet 19. desember 2011 Endten passer det tidlig for oss, tenker da 10, eller så må jeg bare komme etter 13:30 engang.......passer det for andre 12 får dere ha det da, men tror ikke det er så godt for oss som har litt kjøring fra svigers...hun blir helt ødelagt...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 19. desember 2011 #2924 Del Skrevet 19. desember 2011 Æsj, den 29. er vi fremdeles på vestlandet. Ellers hadde vi hengt oss på treff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 19. desember 2011 #2925 Del Skrevet 19. desember 2011 Gratulerer så mye med bestått teoriprøve Og kjempebra resultat da!! Ikke mange feil. Imponerende! Goffel sover vanligvis fra 11.30-13, men kan nok klare å snu litt på det, så kl.slettet er ikke så nøye for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 19. desember 2011 #2926 Del Skrevet 19. desember 2011 Her sover tulla i vogna når det skulle være så klokkeslett er ikke viktig for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #2927 Del Skrevet 20. desember 2011 Glemte det vinglasset i går altså.. Feiret med middag hos svigermor da og så danser jeg rundt i stuen da jeg var alene hjemme, så fikk feiret Kan godt ta det litt tidligere, dersom kl.12 krasher med soving. Lilletassen sover stort sett rundt 9 og ikke før 13-13:30 tiden igjen. Men tidligere enn kl.11 får jeg ikke gjort tror jeg.. Passer det 11 da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 20. desember 2011 #2928 Del Skrevet 20. desember 2011 Hvordan er det, kan Bumba sove ute i vogn noe sted hos dere hvis jeg har med vogna? Er utrolig vanskelig for tiden å få henne til å sove noe annen tid en det hun gjør......men kan prøve strekke det hvis hun får sovet der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 20. desember 2011 #2929 Del Skrevet 20. desember 2011 Grattis med bestått teoriprøve og så synd at du ikke fikk jobben. Deilig med bedre netter kan jeg tenke meg. Vet ikke hva jeg skulle gjort hvis M ikke hadde sovet om natta. Har nok blitt litt bortskjemt. Er utrolig vanskelig å fungere om dagen med et stort søvnunderskudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #2930 Del Skrevet 23. desember 2011 Takk Becky. Ja, kjipt med jobben.. Spesielt siden jeg endte på 2.plass og hadde skikkelig lyst på den.. Synes du var flink til å finne noe som passet meg, så bare si fra igjen Du må selvfølgelig gjerne komme til meg neste torsdag, hvis du har mulighet Alle er hjertelig velkomne!! Neytiri* Ja, hun kan gjerne sove ute her. Fint om du får tatt med vognen, for det kan godt være at Lilletassen må sove mens dere er her også. Har stor balkong, så plass ordner vi Vil bare ønske alle sammen en riktig god jul og romjul, hvis jeg ikke får kommet inn og skrevet det senere. I dag skal vi feire jul hos pappa og så er det familien til mannen i morgen. Har mange gaver til Lilletassen fra min side av familien som venter, så gleder meg skikkelig til å se hva han får Håper han får noe gå-greier, for nå bruker han vippestolen til å dytte rundt mens han prøver å reise seg opp.. God jul alle flotte KG damer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 23. desember 2011 #2931 Del Skrevet 23. desember 2011 God jul Dine! Håper dere får en flott julefeiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 23. desember 2011 #2932 Del Skrevet 23. desember 2011 God jul til dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 23. desember 2011 #2933 Del Skrevet 23. desember 2011 God jul fra Neytiri heimen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 23. desember 2011 #2934 Del Skrevet 23. desember 2011 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 23. desember 2011 #2935 Del Skrevet 23. desember 2011 Ønsker deg og dine en hjertelig god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 26. desember 2011 #2936 Del Skrevet 26. desember 2011 Hei Dine! Håper dere har har en fin julefeiring med skjønne Lilletassen Jeg ville bare gi beskjed om at jeg desverre ikke får vært med på treffet på torsdag Morfaren min er blitt ganske dårlig, så har litt lyst til å prioritere å få besøkt han når jeg først er hjemme, og det er så hektisk de andre dagene med familieselskaper og alt mulig.. Dere får kose dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 26. desember 2011 #2937 Del Skrevet 26. desember 2011 Endte vi opp på kl11 torsdag eller? Tenker at jeg prøver å komme og dra før Bumba trenger å sove, kan dra den til 13 eller noe sånt men ikke lenger.........jeg sliter med skulderen at jeg tørr ikke løfte vogna opp og ned av bilen engang HVa kan jeg ta med? IOM vi er hos svigers får jeg ikke til å bake noe desverre..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 26. desember 2011 #2938 Del Skrevet 26. desember 2011 Kl 11 er helt ok for oss. Jeg kan ta med hva det skulle være, tar gjerne med noe pålegg hvis det er ønskelig. Jeg har noen gode småkaker igjen etter juleferinga også som jeg gjerne vil bli kvitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 26. desember 2011 #2939 Del Skrevet 26. desember 2011 Vi kommer kl 11. Kan ta med pålegg f.eks jeg også Eventuelt noe annet, bare si fra. Gleder oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 27. desember 2011 Forfatter #2940 Del Skrevet 27. desember 2011 Å så dumt Jesse Men skjønner deg godt! Håper morfaren din blir fort frisk og at dere koser dere her i byn for det Ja, kl.11 torsdag Så bra dere kommer Neytiri, Pusla og Pupsilure! Kjempe fint hvis dere tar med no pålegg ja Bare ta med noe dere selv synes er godt, så slår vi alt sammen til en stor sullamitt Har en ekstra spisestol (IKEA stol) som en av de små kan låne hvis dere vil, ellers er det fint om dere tar med dersom dere behøver. Evt kan vi sitte på gulvet, men det kan jo være litt hyggelig å sitte ved bordet kanskje? Det ser vi an. Gleder meg til å få besøk Vet ikke om dere kommer hver for dere eller om dere tar følge, men Pupsilure har vært en liten tur før, så du vet jo hvertfall veien Ellers kan jeg PM dere med adressen. Det er gjesteparkering, så ingen parkeringsproblemer Offentlig transport er også veldig greit. Bare gi beskjed, så får dere beskrivelse God romjul alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå