Gå til innhold

Dines hverdag med to små

Dine

Anbefalte innlegg

Kanskje vi skal prøve å ikke gå inn i det hele tatt om natten... Hmm Vanskelig det med søvn synes jeg! Nå skal han sove hos svigermor fra søndag-mandag, og jeg håper virkelig hun gjør som vi sier, for hvis ikke er det jo ikke noe poeng. Er redd for at én natt ødelegger alt vi har jobbet før..

I natt hylte han skikkelig mange ganger og både mannen og jeg var innom 5 ganger hver. Dagen vår begynte ca 04:30 og nå gråter han på gulvet ved siden av meg og strekker seg etter meg..

Får avslutte.

Men da kan vi godt si 29.? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personlig ville jeg ikke latt han gråte utenom å være der, men man får nå kjenne hva om er best for seg. Når det er sagt så må man høre forskjellen på gråt og klaging. Her kan Bumba våkne 1 time eller to etter hun legger seg, det er i hennes våken periode(noe alle har en gang i timen, er dda vi snur oss osv) og da kan hun klage og lage lyder i 5-10min......men sålenge det er ikke hylgråting går jeg ikke in lenger......hun roer seg bra selv nå. Når vi begynnte med The no cry methoden var jeg mer inne hos henne og gikk gradvis over til å forlate rommet, så det er jo et helt annet opplegg.

Ja 29 er bra for oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å få til 29 jeg også :)

Vi går inn med en gang hvis han hyler om natta! Men om kvelden, hvis han ikke sovner på en stund, så går vi ut, og da får han hyle i max 5 minutter. Da er han gjerne forbanna fordi vi har gått ut av rommet, og ikke står å holder på han. men i løpet av de 5 minuttene skjønner han at det er vi som bestemmer, og legger seg ned for å sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med Neytiri i at man kan høre forskjell på gråt. Hvis tulla hyler, går jeg inn, men jeg hører det om hun har vondt eller om hun bare vil ha meg inn igjen. Heldigvis blir man bedre kjent etterhvert nå som de blir større :)

29. skal gå fint her og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke så mye tid til kg lengre.... Jeg følger med, men ikke alltid tid til å legge igjen ord. Ønsker dere en fin julefeiring! Stor juleklem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig du er innom Milla :klem:

Nå er Lilletassen hos bestemoren sin og jeg skal lese til teoriprøven som jeg skal prøve meg på i morgen.. Han skal overnatte der, så da får jeg sjansen til å ta den. Det kan gå begge veier, for når jeg øver på nettet, så står jeg på halvparten og stryker på halvparten.. Så jeg tror jeg må forberede meg på at jeg kan stryke i morgen. Og så må jeg bli flinkere til å la meg selv faile på ting, så derfor skriver jeg det her. Jeg pleier ikke å dele med folk hvis jeg har eksamen, prøver etc, fordi jeg ikke vil si det hvis jeg stryker eller ikke gjør det noe bra. Men nå har jeg funnet ut at jeg må innrømme "nederlag" når jeg ikke får ting til, fordi det gjør meg faktisk bare menneskelig. Jeg har det for meg at jeg må kunne alt med én gang, og det kan jeg jo ikke.. Så derfor er det like greit at jeg kan si til folk når det ikke har gått bra også. Om dere henger med :fnise:

I kveld skal vi også bare spise middag (kyllinglår med tilbehør og ris) + slappe av og kose oss. Jeg skal kjøpe en ny kvote på teoritentamen nå og ta noen tester selvfølgelig. Ellers har jeg tenkt til, i morgen, å slappe av etter jeg har tatt teorien og bare gå på café, shoppe eller dra hjem. Alt ettersom det passer for meg selv. Lilletassen skal være der til middagstider i morgen, så spiser vi middag hos svigers og så drar vi hjemover. Merker at jeg kommer til å bli skuffet dersom jeg faktisk ikke klarer teorien, men nå er jeg så innstilt på at det kan gå dårlig og at det faktisk ikke er verdens undergang, så da er det liksom litt greit allikevel. Det er nok verre dersom jeg ikke klarer oppkjøring, når den tid kommer.

Ellers går nettene myyyyye bedre nå. I natt tullet han litt, men det er jo lov. Generelt sett er det faktisk stille mellom 24 og 06. :danser: Det er en helt ny verden for oss! Lilletassen er blidere, jeg er blidere og mannen har faktisk lyst å komme hjem :fnise: Fortsetter det sånn er jeg fornøyd ;)

Da sier vi 29. og så håper vi at alle kommer :Nikke: Da er det hos meg, og jeg skal sende dere alle beskrivelse på PM hvordan dere kommer hit. Det er også veldig greit å bruke google map når dere får adressen :Nikke:

Ha en flott søndag alle sammen!!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom en kjapp tur for å ønske deg lykke til med teoriprøven imorgen! Håper det går fint! :) Og det er helt riktig som du sier; det er menneskelig å feile, så jeg syns ikke du skal ta det som noe nederlag hvis du stryker. Bare tenk logisk på oppgavene og følg magefølelsen :klemmer:

Kos dere med en frikveld og ikke minst en hel natts søvn :nigo:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til i morgen! :nigo: Ikke noe nederlag å stryke! :klem: Den er visst blitt ganske mye vanskeligere siden jeg tok den for 8 år siden. Kusinen min som tok den nylig strøyk første gang, men så klarte hun den. Jeg strøyk på oppkjøringen min, og det var litt verre, eller hvertfall dyrere ;) Husk at det du først tenker gjerne er riktig, så det kan være dumt å gå tilbake og endre svaret ;)

Syns forøvrig dere er tøffe som har barnevakt over natten. Det har ikke vi prøvd oss på enda :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stooooooood!! 3 feil :danser:

Nå, som jeg er helt alene og Lilletassen har sovet godt hos bestemoren sin, så skal jeg kose meg med en kaffe, litt sjokoladekjeks og rydde vekk bøker og notater fra pulten :fnise:

Tok 10 prøver i går kveld (bestod alle med glans) og 2 i dag tidlig (fikk kun 1 feil), så hadde en god feeling. Men jeg kjente jo også godt at pulsen steg og magen var litt i ubalanse i dag tidlig.. hehe

Så godt å være ferdig med den hvertfall!! Nå er det kjøretime i morgen, med ny lærer, så da får jeg trent litt på kjøring også. Herlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk alle tre! :nigo: Det er kjempe moro!! Har vært så gira siden jeg klarte det (selvom det verste gjenstår : oppkjøring) at jeg har ryddet skikkelig og pakket inn gaver. Med høøøøøy musikk så klart.. For det kan jeg jo ikke ha når Lilletassen er her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! :hoppe: Gratulerer så mye Dine, så utrolig gøy at du klarte det! Også såå bra da! :nigo: Jeg var akkurat på grensa til å stryke tror jeg da jeg tok den.. :sjenert::ler:

Kos deg med enda litt alene tid, og høy musikk! :nigo: Det er det første jeg gjør når jeg er alene også; skrur på musikk på full guffe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Jesse :klem: Er faktisk ganske så stolt kjenner jeg.. :gjeiper:

Nå er mannen på vei hjem, så skal vi spise litt før vi drar for å hente Lilletassen (som jeg hører rykter om har storkost seg hos bestemor) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til min tass finner volumknappen, hihi.

Tenkte dere kan komme kl.12? Passer det for alle sammen?

Hva om vi alle har med én ting hver - høres det greit ut?

Hvis vi spiser lunch sammen, så kan jeg stå for rundstykker og juice, kaffe og te, så kan dere ta med noe dere har lyst på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...