Dine Skrevet 22. november 2011 Forfatter #2861 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg fikk ikke jobben... Leste nettopp mail om at jeg ble nr.2. Så utrolig kjedelig! Hadde skikkelig lyst på denne stillingen, men nå får jeg vel se meg rundt etter en annen. Mannen mener jeg bør vente til etter teorien med å sende søknader, men jeg titter litt fremover tenker jeg. Bare så utrolig nedtur.. Har hørt av flere at glattkjøring er morsomt, så da får jeg glede meg til i morgen da Blir godt å få det overstått også! Så er målet lappen innen utgangen av februar, for da har jeg bursdag. Så innen den dagen Holder dere oppdaterte ift lappen hvertfall De fleste forventer ikke at jeg tar den før til sommeren, så skal klare å overraske de ja *Får notere bak ørene ang reisetid for baby, for det er tidspunkt som er mer ideelle enn andre tydeligvis* Skal signe meg opp på nettet etterhvert og ta spmål relatert til teorien, når det nærmer seg teoriprøven. Kan vel kanskje bare møte opp, eller må jeg ordne dato? Håper vi kan få til et treff om ikke altfor lenge igjen! Hvordan er det med deres planer å komme til Oslo Jesse og Neytiri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 22. november 2011 #2862 Del Skrevet 22. november 2011 Huff, så kjedelig at du ikke fikk jobben MEN, du var nr 2 av alle søkerene, og det i seg selv er jo bra! Så det betyr jo at du er en veldig god kandidat for sånne jobber Håper du finner noe annet spennende snart Når det gjelder teoriprøven, så var det ihvertfall sånn at man bare møtte opp når jeg tok den ihvertfall De hadde et stort rom med datamaskiner, så det var ikke lenge jeg måtte vente for å få plass. (Men det var ikke i Oslo, så vet ikke helt om de har noen andre systemer på det der) Jeg vil VELDIG gjerne bli med på et treff snart! Neste gang jeg skal innover er i romjulen, og da regner jeg med de fleste er opptatt, men jeg kan ta meg en tur innover i januar også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 22. november 2011 Forfatter #2863 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg tror vi kan i romjulen Kan jo bare ta det på sparket evt, og høre med de som kan Håper på å få tatt teoriprøven iløpet av desember hvertfall. Ja, er jo kjempe bra å være nr.2 av nesten 200. Men det er fortsatt like kjipt.. Men det går nok over, fant det jo akkurat ut selv. Men koselig med oppmuntring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 22. november 2011 #2864 Del Skrevet 22. november 2011 Så dumt at du ikke fikk den jobben Vi kan antakelig også i romjula, det skjer ikke så veldig mye her etter 2. juledag og før nyttår egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 22. november 2011 #2865 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg kommer til Oslo 2.juledag og blir til 30.des. Jeg kan nok ihvertfall 28. og 29. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 22. november 2011 #2866 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg kan muligens i romjulen, vi er hos svigers 1juledag og blir ihvertfall et par dager hvis ikke mer kjjipt du ikk fikk jobben snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 22. november 2011 #2867 Del Skrevet 22. november 2011 Så kjipt med jobben! Vi vil også gjerne være med på treff, om det passer seg sånn. Ingen planer i romjulen her heller, vi kommer hjem fra svigersene den 26. tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 23. november 2011 Forfatter #2868 Del Skrevet 23. november 2011 Så bra hvis vi får det til Hadde Sikkerhetskurs på bane i dag og det var supergøy!!! Så alle dere som har sagt det er moro - det ER jo det Nå har jeg veiledningstime i morgen, for trinn 3, så er det langkjøring på fredag. Håper på å få tatt teorien i løpet av desember. Merker at det er dét jeg fokuserer på en liten stund nå, for nå trenger jeg virkelig å bare konse på én ting. (Som om ikke planlegging av julegaver, Lilletassen etc er "ingenting"..) Gleder meg til å kunne kjøre til treffene :gjeiper: Bestilte nettopp 20 julekort på Elkjøps nettsider. Ble 3 bilder på, to av Lilletassen og ett av oss alle tre. Koselig å lage julekort med LIlletassen.. Lyst å lage kalender også, til besteforeldre og sånn.. Fin gave eller klisjé? I kveld blir det sushi - etter vellykket glattkjøring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 23. november 2011 #2869 Del Skrevet 23. november 2011 Så gøy med glattkjøring Det høres ganske morsomt ut ja, jeg får vel erfare det en dag jeg og Vi gir kalender til besteforeldre og min søster til jul; de fikk i fjor og synes det varkjempestas. Så da gir vi i år igjen, tror de kommer til å forvente det hvert år. Det er mest bilder av tulla, men jeg skreddersyr litt sånn at søs får kalender med flest bilder av henne og tulla, mens besteforeldre får litt andre bilder. Håper på romjulstreff!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 23. november 2011 #2870 Del Skrevet 23. november 2011 Er skikkelig morro med julekort synes jeg, i år skal jeg ikke ha så mange da jeg skal mest sannsynlig lage de selv Vi gir jo besteforeldra(våre foreldre) fotobok av Bumba sitt første år Fotogaver synes jeg alltid er koselige untatt tskjorter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 26. november 2011 Forfatter #2871 Del Skrevet 26. november 2011 Så bra Det er så koselig med fotogaver synes jeg. Julekortene kommer nok til uken, så det blir spennende. Gleder meg til å sende de ut I går hadde jeg Sikkerhetskurs på vei til Charlottenberg. Det var veldig alright, men jeg var skikkelig nervøs da jeg kjørte 80 i svingene noen steder.. Kjørelærern kjente at jeg ble nervøs og fikk meg til å holde rattet så jeg lå nærmere motsatt kjørebane, men fy så ekkelt!! Kan jo ikke kjøre ut av veien fordi jeg er redd heller, så er jo god trening. Var bedre på tilbakeveien, så bra blir det nok. Nå håper jeg å få tatt teorien i løpet av noen uker, så bestiller vi oppkjøring Blir i januar en gang og jeg beregner faktisk å stryke første gang fordi jeg sikkert blir så nervøs at jeg gjør mange dumme feil, men men.. Hadde aldri trodd jeg skulle planlegge oppkjøring etter kun 2 måneder med kjøring.. Nå har jeg ikke klart det enda heller da, må jo få lappen før jeg kan skryte av dét liksom Nå skal vi spise taco og i morgen er det familieselskap som alltid, på første søndag i advent. Veldig koselig, for i år er det 2 babyer og kusinen til mannen er gravid i 4.måned. Håper dere alle får en strålende helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. november 2011 #2872 Del Skrevet 28. november 2011 Innom for å legge igjen et spor hos deg Skla si at kjøringen går unna med deg Masse lykke til med lesing til teorien i første omgang, og oppkjøring på nyåret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 29. november 2011 Forfatter #2873 Del Skrevet 29. november 2011 Tusen takk for hyggelig spor i dagboken min, Småkjekset! Står på så godt jeg kan -------- I dag har jeg nesten gått på veggen!! Kjenner det tar skikkelig på det med søvnen og snart må jeg få skikkelig hjelp. Følte ikke helsesøster i går på kontrollen tok det alvorlig nok (ny helsestasjon, som jeg mistrives så utrolig sterkt med, men vet ikke hva jeg kan gjøre...) Har lest bøker, men føler ikke det hjelper særlig. Kanskje jeg ikke er standhaftig nok, men det skyldes igjen pga lite søvn, så da gir jeg heller etter. Problemet er at han våkner mange ganger i løpet av natten, og det er ikke alltid melk og smokk er nok. Noen ganger holder han det gående med å hyle lenge (som i natt) og da var han klar for å stå opp kl.4. Kl.5 tok jeg han inn på rommet vårt, for da stod mannen opp, og da orket vi ikke fly frem og tilbake lenger. Etter det har han sovet kun 1 gang, fra ca 10:50-11:50. Mulig han justerer dagsovingen sin, men samtidig er han veldig klengete og sutrete og gnir seg masse i øynene og gjesper. Ikke lett det her altså!! Det hadde bare vært så mye lettere hvis jeg hadde fått sove natten gjennom, da hadde jeg taklet problemene på dagtid så mye bedre, men når jeg klikker i vinkel omtrent fordi jeg ikke får opp understellet på vognen, da er jeg sliten.. Nå er heldigvis mannen ute og går tur med Lilletassen, slik at jeg kan lese litt teori. Blir godt å få det overstått og at jeg kan legge fra meg lappen og bare konse på jobbsøking. Orker ikke mer av det nå, ikke etter at jeg ikke fikk den jobben jeg hadde så veldig lyst på. Men så blir jeg jo stresset av at jeg nå, neste uke, går inn i ulønnet permisjonstid og ikke får penger før april. Og siden jeg absolutt, definitivt IKKE skal tilbake der jeg er ansatt nå, så må jeg jo finne meg en ny jobb.. Og hva hvis jeg IKKE klarer det...? Dét stresser meg også.. Fysj! Måtte bare få litt uløp her - for det er ikke alltid like greit å ta det ut på de hjemme når de ikke fortjener det. Godt jeg har dere flotte damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 30. november 2011 #2874 Del Skrevet 30. november 2011 Det høres slitsomt ut med sånne netter, Dine Har mannen prøvd å ta han om nettene? Goffel startet med bare en lur (1-1,5 time) rundt den alderen. Men han våknet senere enn Lilletassen, og fikk rundt 12 timer om natten. Jeg har erfart at når dagsøvnen endrer seg så blir det problemer med nattsovingen. Hvor mange lurer pleier han å ha? Jeg syns han er stor nok til at du kan være streng og la han gråte litt, men du må føle på hva du selv syns er ok. Goffel prøver seg innimellom, men vi er strenge, og det funker på han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 30. november 2011 #2875 Del Skrevet 30. november 2011 Her har vi også hatt litt tull med nattsoving, særlig i det siste har hun hatt endel netter med hyling. Det hjelper å være standhaftig og tåle litt leven, jeg tror det er den eneste måten de forstår poenget på. Jeg hater å la henne gråte, så jeg går inn og ut igjen veldig ofte, men jeg har tilslutt forstått at jeg bare må la henne gråte litt. Mannen er tøffere da, så han har tatt et par netter. Er det en mulighet hos dere? Jeg forstår at du er sliten, søvn er utrolig viktig for å takle hvedagen Synes du er utrolig flink med lappen - dette går jo unna!! Inspirerende for meg at det kan gå fort også hvis man bare vil det nok og står på en kort periode (nå har du ikke fått lappen enda da, men jeg har nå tro på deg ) Naturlig å være redd for ikke å få jobb, men jeg tror det går kjempebra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 2. desember 2011 Forfatter #2876 Del Skrevet 2. desember 2011 Tusen takk Pupsilure og Pusla Du har nok rett Pupsilure, det har endret seg både i dag - og nattsovingen, så kanskje de ødelegger hverandre litt.. Det har jo gått så bra i en stund nå, men så plutselig... Nå har mannen tatt han alene hele natten og jeg har fått sove alene i sengen vår, med ørepropper og døren igjen. Så har mannen ligget på sofan med babycallen Fungerer utmerket, for det er 2. natten vi gjør det denne uken. Og mannen synes det fungerer bedre også, for da har han en mer hyggelig kone å komme hjem til Ja, det går faktisk unna med lappen Pusla.. Og nå har jeg ikke fått lappen enda, men jeg har virkelig troen på at det skal gå. Og det er INGEN som forventer at jeg skal klare det i løpet av vinteren (og det er kun mannen og bestevenninnen min som vet at jeg trolig har oppkjøring i januar + dere KG damene da, hihi (så ikke skriv noe på Facebook om det forresten). Kan JEG klare det, så kan DU klare det Og når jeg klarer det, så kan jeg og Lilletassen komme på besøk til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 2. desember 2011 #2877 Del Skrevet 2. desember 2011 Og når jeg klarer det, så kan jeg og Lilletassen komme på besøk til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #2878 Del Skrevet 3. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 3. desember 2011 #2879 Del Skrevet 3. desember 2011 Innom for å ønske deg en god helg Dinemor Godt at dere har funnet en løsning som gjør at du får sovet litt du og Vi har også problemer med soving for tiden, tror det er en litt sånn overgangsfase for vår del, for hun er litt for trøtt til å bare ha èn lur om dagen, samtidig som alt blir kræsj de dagene vi har to lurer.. Så jeg vet ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 7. desember 2011 #2880 Del Skrevet 7. desember 2011 Hvordan går det med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå