pusla Skrevet 31. august 2011 #2701 Del Skrevet 31. august 2011 Hvor fant du den wall stickersen? Vi leter etter høydemåler til rommet til tulla Hurra for 1. tann Høres ut som han har sluppet unna særlig mange plager, det er jo kjempebra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 31. august 2011 Forfatter #2702 Del Skrevet 31. august 2011 Ebay :gjeiper: Kan se om jeg finner selgeren Den er kjempe fin synes jeg og BILLIG!! Han har vært veldig sutrete og vanskelig å få til å sove i helgen, uten at vi har skjønt eller tenkt at det kan være en tann. Det falt meg ikke inn engang.. Han var litt sutrete på ettermiddagen i dag og hylte da jeg tok på tannen hans, så kan være den er litt øm igjen. Men store plager kan jeg ikke si det virker som han har nei. Deilig - jeg som gruet meg sånn til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 31. august 2011 Forfatter #2703 Del Skrevet 31. august 2011 Wallsticker med høydemål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 31. august 2011 #2704 Del Skrevet 31. august 2011 ohhh er så morro å begynne på babysvømming, hos oss legger vi teppe på gulvet og har en biteleke eller noe så koser hun seg mens jeg dusjer og kler meg, så kler jeg på henne......ammer henne før jeg dusjer da så hun er fornøyd dykking går så fint det, nå gjøres det litt ulikt men hos oss sa de at man ser an barnet sitt, og føler man ikke for å dykke så gjør man heller ikke det, man kjenner barnet sitt best. Første gang vi dukket var det bare et par ganger.....barna blir VELDIG trøtte av det og blir som regel kjempetrøtte etter svømminga den dagen. I første omgang er jo bare såvidt ansiktet ned i vannet.....etterhvert som man dykker mer, og så hele hodet med kropp......... gleder meg nå for vi kommer til å dra på kurs nr2 om en uke og da begynner vi å lære barna og ville hoppe selv fra kanten(sittende på kanten da).......spennt om Bumba synes det er stas eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 1. september 2011 #2705 Del Skrevet 1. september 2011 Hm, Ebay er ikke helt min greie altså Men den wall-stickersen var veldig søt. men nå har jeg funnet noen andre fine, som siebaeo hadde lenket til, så da slipper jeg kanskje ebay en liten stund til Litt sutring hører gjerne med til tenner ja, men vi har sluppet greit unna vi også. Det sikles veldig mye da, men siklesmekker fikser jo det greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. september 2011 #2706 Del Skrevet 1. september 2011 er det mye sikling ville jeg fått noen til å hekle sykesmekker, de er fantastiske og holder seg tørre lenger(tar mer hvis du skjønner). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. september 2011 #2707 Del Skrevet 2. september 2011 Hm, Ebay er ikke helt min greie altså Men den wall-stickersen var veldig søt. men nå har jeg funnet noen andre fine, som siebaeo hadde lenket til, så da slipper jeg kanskje ebay en liten stund til Litt sutring hører gjerne med til tenner ja, men vi har sluppet greit unna vi også. Det sikles veldig mye da, men siklesmekker fikser jo det greit. Bare å si fra hvis du vil jeg skal bestille noe for deg, hvis du ikke tør eBay selv Det er ikke noe problem altså, så kan jeg ta det med neste gang vi møtes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 2. september 2011 Forfatter #2708 Del Skrevet 2. september 2011 Litt irritert nå, for en venninne jeg skulle være sammen med i dag og som jeg ikke har sett på evigheter, kansellerte rett før og jeg hadde allerede dratt til byn. Så da ble jeg tassendes rundt der alene før jeg møtte mannen og dro hjem sammen. Typisk, for jeg ville så gjerne være med på treffet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 2. september 2011 #2709 Del Skrevet 2. september 2011 Ånei, så dumt Hadde vært veldig hyggelig og hatt dere her, men det nytter ikke å gråte over spilt melk Fortsatt bare 1 tann? Tann nr 2 er nok like om hjørnet Her tok det to dager mellom tennene nede og 1 uke mellom tennene oppe. De ved siden av fortennene tror jeg kom samtidig. Plutselig var de der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 2. september 2011 #2710 Del Skrevet 2. september 2011 Bare å si fra hvis du vil jeg skal bestille noe for deg, hvis du ikke tør eBay selv Det er ikke noe problem altså, så kan jeg ta det med neste gang vi møtes Du er snill du Jeg tror jeg klarer meg foreløpig, jeg tør ikke å se for mye der jeg altså, for jeg er litt sånn shopping-gal Jeg skal si fra om jeg ser noe Så kjedelig at venninna di avlyste da, gikk du glipp av treff med noen KG-damer da? SÅnt er innmari dumt Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. september 2011 #2711 Del Skrevet 2. september 2011 Så kjedelig da, Dine! Vil du og Lilletassen være med på bading i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 5. september 2011 Forfatter #2712 Del Skrevet 5. september 2011 Åh, jeg har ikke sett det med badingen før nå.. Men vi var på farten hele dagen uansett, så vi hadde ikke kunnet. Håper dere hadde det gøy? Vi har vært p åbabysvømming igjen i dag og det gikk veldig fint som vanlig. Lilletassen storkoser seg og nyter vannet. Ikke på ryggen, der går grensen Neste mandag er det dykking og da skal jeg ha med søstern min som skal ta litt bilder for oss så mannen får sett også. Spennende! Jeg gikk både til og fra og selv om selve svømmingen bare tar 30 minutter, så var vi ute og gikk i nesten 5 timer Deilig å bevege seg litt selv om jeg kjenner det godt nå. Skal forresten melde meg inn i Actic til helgen. Må komme i gang igjen, for nå kjenner jeg bukser som jeg har kjøpt etter fødsel, stramme. Og DET finner jeg meg ikke i! Ellers har Lilletassen rukket å bli 8 måneder og fått en tann! Den er nede midt på (har jeg fortalt dette før forresten? ) Den vokser og synes bedre nå hvertfall, utrolig nok Har senket sengen til Lilletassen også.. Nå er han mer og mer aktiv, men skyver seg bare bakover sånn som Tulla gjorde da hun var på besøk hos oss Husker hun var så flink og bevegde seg men kom bare bakover stakkars. Søte Tulla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 5. september 2011 #2713 Del Skrevet 5. september 2011 Ble ikke bading på oss, for jeg fikk mensen Det høres så gøy ut med babysvømming Angrer litt på at vi ikke gjorde det... Trening ja... Jeg har vært på Elixia to ganger i august Men skal dit på onsdag da. Håper du kommer igang med treningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 5. september 2011 Forfatter #2714 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg har hatt mensen noen dager nå jeg også... Gikk greit å bade på babysvømmingen tross det da, men jeg var litt bekymret for at andre skulle oppdage det. Men det gikk bra. Babysvømming er å anbefale ja! Og aldri for sent. Mange kurs for eldre barn også Håper virkelig jeg klarer å gjennomføre treningen fremover.. Første motivasjon er sydenturen i november! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 5. september 2011 #2715 Del Skrevet 5. september 2011 Babysvømming høres så herlig ut, vi fikk ikke gjort det vi Og nå føles det som et ork å skulle starte på noe, men vi får nå se Så flink Lilletassen er som beveger seg! Det er mange som bare går bakover i starten, men det ordner seg som regel ettehvert Tulla raser framover som bare det nå altså Å, jeg gleder meg sånn til å se dere igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 5. september 2011 #2716 Del Skrevet 5. september 2011 Så bra at det går så fint på babysvømmingen Jeg er litt usikker på om jeg tør å gå på det når jeg har mensen jeg.. (Har vært heldig til nå og sluppet unna de gangene det har vært svømming).. Jeg føler det bare lekker.. Jeg regner med at dere også får undervannsbilder etterhvert, det ble skikkelig kule bilder da vi tok ihvertfall Da er det instruktøren som dykker med de, sånn at de får best mulig bilder Veldig gøy å ha! Mulig du har skrevet noe om det tidligere, men har jo hengt litt etter her i det siste, men er dere ferdige med det meste i leiligheten nå eller? Jeg kjenner nå hvor intenst jeg hater å flytte, nå skal det bli leeeenge til neste gang! Ha en fin mandagskveld Dine-mor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 6. september 2011 #2717 Del Skrevet 6. september 2011 til Dine og Lilletassen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. september 2011 #2718 Del Skrevet 6. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 7. september 2011 #2719 Del Skrevet 7. september 2011 Oi, 5 timer er ikke verst. Jeg hadde vært helt kake etterpå. Jeg blir så sliten av babysvømminga og. Liker det egentlig ikke så godt. Synes det kan være ganske stress. Krasjer med sovinga og, så hun er ganske sutrete. Jeg hadde aldri gått med mensen. Der går grensa Jeg håper på at noen kan ta over babysvømminga for meg når permisjonen er ferdig, men svømminga er på mandager og da har både jeg og mamma langdag på jobben. Mannen jobber i Oslo, så får ikke kommet seg hjem så tidlig. Har lyst til at M skal fortsette, men vurderer å lære henne å svømme på vanlig måte. Neste gang skal vi dykke. Da er det 4. gangen vår. Merker at jeg gruer meg og det kommer nok M til å merke. Synes ikke det er ordentlig ro over det. Plutselig helles det bare vann over hodet liksom og M HYLER. Hun som ellers elsker å være i vannet. Når begynte dere å dykke? Tips eller oppmuntrende ord? Fikk alle det til til slutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 7. september 2011 #2720 Del Skrevet 7. september 2011 Var akkurat på fb. Sover ikke Lilletassen, kjære deg? Huff, hørtes slitsomt ut. Vil bare gi deg en Vet hvor slitsomt søvnløse netter er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå