Neytiri Skrevet 8. august 2011 #2641 Del Skrevet 8. august 2011 pssst Siebaeo: De kan få karri bare så du vet det Husk at de barna som ammes allerede smaker krydder gjennom MM, her bruker jeg til og med cajenn og chilipepper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 9. august 2011 #2642 Del Skrevet 9. august 2011 Ja, jeg vet! Men jeg har jo en kresen liten fyr her så jeg begynner litt forsiktig.. Er så oppgitt jeg Jeg som hadde SÅ store ambisjoner om at han skulle digge alt Men det kan han jo fortsatt gjøre.. Jeg får bare gi han litt tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 9. august 2011 #2643 Del Skrevet 9. august 2011 Ja, jeg vet! Men jeg har jo en kresen liten fyr her så jeg begynner litt forsiktig.. Er så oppgitt jeg Jeg som hadde SÅ store ambisjoner om at han skulle digge alt Men det kan han jo fortsatt gjøre.. Jeg får bare gi han litt tid. er ikke det rart at det blir sjeldent akkurat som man tenkte seg........jeg har gjort enkelte ting ikke akkurar fordi jeg ville men fordi jenta mi trengte det(tenker da spes mat) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 11. august 2011 Forfatter #2644 Del Skrevet 11. august 2011 I dag krydret jeg middagen hans (laks, søtpotet og gulrot) med litt koreander og curry - suksess! Morsomt at han likte det, så takk for tipset! Og ikke minst takk for at dere holder liv i boka mi når jeg ikke har mulighet Mannen har ferie nå og neste uke reiser vi bort på ferie for å besøke slektninger på vestlandet. Skal bli godt å komme bort litt, for selv om jeg ikke får vært på kvinneguiden, så er det omtrent bare styring i leiligheten vi holder på med.. I morgen skal jeg på lunch med kusinen min + bruke massasjetime til oss begge fra Groupon, så det skal bli godt. Vi skal i bryllup på lørdag og da skal Lilletassen være borte over natten. Både gruer og gleder meg, men det går nok bra. Lager kake til bryllupet også, men ikke med MMF, det har jeg ikke tid til.. Blir nok god den andre her også Fortsatt god sommer (eller skal jeg si høst...) til alle som er innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 11. august 2011 #2645 Del Skrevet 11. august 2011 Så hyggelig med mye planer Håper du koser deg glugg ihjel på massasjetime i morgen. Det fortjener du! Det minner meg på, jeg har jo et gavekort på massasje jeg fikk fra mannen på 10-årsdagen vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 11. august 2011 Forfatter #2646 Del Skrevet 11. august 2011 Massasjetime skal bli godt Kjenner det så utrolig i ryggen for tiden.. Og så har jeg såååå lyst på iskaffe for tiden, så må ha det til lunch i morgen hvertfall :gjeiper: Nå skal jeg til sengs, men først blir det drømmemåltid og tannpuss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 11. august 2011 #2647 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Kos deg imorgen Håper dere får en flott helg, og at det går bra med lillegutt som skal sove borte Endret 11. august 2011 av ~Milla~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 12. august 2011 #2648 Del Skrevet 12. august 2011 Det blir sikkert fint med barnevakt i helga, kos dere masse i bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. august 2011 #2649 Del Skrevet 12. august 2011 Ha en hyggelig helg Dine!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 12. august 2011 #2650 Del Skrevet 12. august 2011 Kos deg med massasje Krysser fingrene for at det går bra med Lilletassen når dere er i bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 12. august 2011 Forfatter #2651 Del Skrevet 12. august 2011 Tusen takk dere Håper det var koselig på treff? Vi koste oss med massasje og lunch, samt litt småshopping etterpå Handlet et fint kubbelys, dyr og deilig balsamico (flaske) og kaffe til de som skal passe Lilletassen. Vet de ikke forventer noe, men det er jo litt koselig å få en oppmerksomhet når man passer et barn sånn. Det er jo tross alt et døgn, så synes det er på sin plass Ellers må jeg nå ordne litt mat til Lilletassen (koke poteter og fryse ned så vi har klare middager fremover) + stryke smokingskjorten til mannen + lage middag + pakke til oss alle tre. Tror det var det.. Jo! Og pakke inn gaven til barnevaktene.. Og vaske håret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 12. august 2011 #2652 Del Skrevet 12. august 2011 Så hyggelig med gave til barnevakten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 14. august 2011 #2653 Del Skrevet 14. august 2011 Hvordan var det i bryllup*? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 15. august 2011 #2654 Del Skrevet 15. august 2011 Det var jo en koseli gest til barnevakten Håper det gikk bra i helga da og at dere klarte å kose dere i bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. august 2011 #2655 Del Skrevet 17. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. august 2011 #2656 Del Skrevet 21. august 2011 Endelig oppdaterer du din egen bok også ser at du skriver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. august 2011 Forfatter #2657 Del Skrevet 21. august 2011 Kjapp oppdatering: Bryllupet var utrolig flott og vi storkoste oss Lilletassen storkoste seg borte og sov hele natten fra 20:15 til 04 uten mat... Første gang selvfølgelig (og eneste siden..) så fikk han MM på flaske og sov videre til 6:30 Så det er godt at det gikk smertefritt. Siden den gang har vi vært på vakre vestlandet (nyyyyydelig natur som jeg gleder meg til å oppleve igjen) og Lilletassen har stort sett bestemt at dagen begynner 4 om natta.. Så det med soving er ganske slitsomt egentlig.. Han ammes veldig lite på dagtid og får mer og mer MME, men jeg prøver å pumpe så han får i seg MM i løpet av dagen også. Har dessverre ikke altfor mye melk igjen, men så er han jo snart 8 måneder også da.. Vi har blitt forkjølt hele gjengen, så vi pøser på med masse vann, fribol og nesespray. Nå har vi bestemt oss for å ta en liten weekendtur et sted i September, fordi vi ikke får reist noe særlig nå i ferien. Det er for mye som skjer + sykdom, så da unner vi oss det. Sikler på Italia jeg da, men har ikke lyst å bytte fly når det er første gang vi reiser med fly og Lilletassen. Aldri vært i Italia og vet at Siebaeo er ganske dreven, så kanskje du har noen tips..? Ellers lurer vi på Lisboa faktisk.. Er så billig der har jeg hørt.. Vi tenker å reise tors ettermiddag til mandag, for mannen kan ikke ta seg fri (ulønnet) mer enn et par dager mest sannsynlig. Tar i mot alle tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. august 2011 Forfatter #2658 Del Skrevet 21. august 2011 Endelig oppdaterer du din egen bok også ser at du skriver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. august 2011 #2659 Del Skrevet 21. august 2011 Ellers lurer vi på Lisboa faktisk.. Er så billig der har jeg hørt.. Vi tenker å reise tors ettermiddag til mandag, for mannen kan ikke ta seg fri (ulønnet) mer enn et par dager mest sannsynlig. Tar i mot alle tips Lisboa kan veldig godt anbefales Hver gang vi er der og er ute og spiser på restaurant koser vi oss når regningen kommer Er noe helt annet enn det å spise her hjemme Vi har bodd på flere hotell de gangene vi har vært der, og anbefaler helst .numberOfAdults=2&roomno=1&validate=false&previousDateful=false&reviewOrder=date_newest_first#description]Tivoli Jardim, et 4-stjernes hotell som ligger ca midt på Avenida de Liberdade, som er hovedgaten man følger for å komme seg til sentrum. Bor man her trenger man ikke ta taxi, annet enn hvis en skal i områdene rundt byen og ikke gidder å ta undergrunnen Nabohotellet, Tivoli Lisboa er et 5-stjernes hotell, og ligger litt mer frem mot Avenidaen. Ønsker en å benytte seg av bassenget som ligger rett bak hotellet så er det det samme hvilket av hotellene man bor på, da de deler fasiliteter Det er mye man kan se og oppleve i og rundt Lisboa, og for Lilletassen sin del hadde et besøk i Oceanário sikkert vært optimalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 21. august 2011 #2660 Del Skrevet 21. august 2011 Så hyggelig å se et innlegg av deg i boka di igjen Lisboa har jeg hørt flere skryte av, er jo et fint mål for en langhelg. Vi elsker Tallinn, men der er det jo ikke noe særlig varmere vær enn her da. Starte dagen kl 4 ja, når skal Lilletassen forstå at det er natta da? Hørtes slitsomt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå