Gjest Marmot Skrevet 26. mai 2011 #2261 Del Skrevet 26. mai 2011 Husk at det går over! Alle unger jeg vet om har vært gjennom en sånn periode, men det går over. Mager trøst nå kanskje, men det er lett å føle at dette skal vare for evig og bli helt fortvilet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 26. mai 2011 #2262 Del Skrevet 26. mai 2011 Det er forskjellig fra helsestasjon til helsestasjon, vi hadde også 4. Mnd kontroll. har vært gjennom det samme i perioder med søvn, så du har full sympati. Tror eneste trøsten må være at det går over på et eller annet tidspunkt. Goffel ser ut til å ha fått et nytt mønster nå; legge seg 18 og sove til 6 uten oppvåkning. Og du vet hvor mye problemer vi har hatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 26. mai 2011 #2263 Del Skrevet 26. mai 2011 Det hjelper jo ikke der og da, men det er greit å vite at de små går gjennom faser, ja. Så Tassen vil nok sove fint etterhvert han også, men jeg vet veldig godt at akkurat nå er det frytkelig slitsomt Hørt om mange som har 4mnd-kontroll, så tror ikke du skal tenke særlig på at det var noe spesielt med deres. Det varierer veldig hvor mange kontroller de har, som Pupsilure sier. Håper mannen din er flink til å avlaste deg når han er hjemme, så d får tatt deg noen lurer? Det er viktig så du ikke går rett i veggen snart! Her hadde vi vognbagen på soverommet ved siden av meg i flere måneder. Da sov tulla godt, følte seg trygg. Men det er kanskje den friske lufta som Tassen trenger når han vil ligge på verandaen. Håper virkelig det blir bedre snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #2264 Del Skrevet 26. mai 2011 Godt å høre at flere har hatt 4 mnd kontroll, for jeg ble litt engstelig for at hs mener det kanskje er noe "galt" i familien vår. Kommer til å spørre henne neste gang uansett. Ja, det føles jo ut som at det skal være sånn med sovingen resten av livet. Men det går nok over. Kom forresten på at det kanskje kan være utviklingssprang - for nå har han begynt å snu seg fra rygg til mage. Så kanskje det kan ha noe med saken å gjøre? Kan prøve å sette vognen på soverommet og sette opp vinduet, for tror det er noe med den friske luften ja.. Prøvde å sette vognbagen oppi sengen og vugge litt, men det funket ikke. Mannen avlaster ja, men jeg får ikke sove på dagtid.. Så den tiden jeg har fått alene har jeg brukt på trening i det siste og det er jo digg det. Men får se hvordan det går fremover. Er nok også det med dåpen og alt også, for vi har begge vært litt stresset pga mye ordning og familieproblemer, som Lilletassen helt sikkert har merket. Vi samsover fra rundt 3 når jeg tar han opp for nattmat og da ligger vi sammen til vi står opp. Veldig koselig og så regner jeg med det går over når han ikke våkner om natten lenger. Så da får jeg nyte det nå mens jeg kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #2265 Del Skrevet 26. mai 2011 uffameg, nå hyler Lilletassen skikkelig.. Han har ny bleie og fått mat, men nå hyler han skikkelig. Han blir stort sett stille når vi tar han opp og holder han, men legger vi han fra oss blir han helt krakilsk.. Lenge siden det har vært sånn her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 26. mai 2011 #2266 Del Skrevet 26. mai 2011 Stakkars liten Kanskje han er overtrøtt? Må igjen skryte av rådet til Neytiri om å legge han tidligere Nå er det natta her kl 18. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 26. mai 2011 #2267 Del Skrevet 26. mai 2011 Offda De kan få tilbakefall av og til, men hva med å legge henne på magen litt? Kanskje det bare er luft?? Lykke til da ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 26. mai 2011 #2268 Del Skrevet 26. mai 2011 Du skal ikke se bort ifra at det kan være utviklingssprang ja..Snuppa har vært veldig urolig i de periodene hvor det har skjedd mye i utviklingen! Håper det går seg til snart, jeg skjønner veldig godt at du er sliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #2269 Del Skrevet 26. mai 2011 Puh - vi fikk heldigvis ut litt luft og satte på uroen over sengen og VIPS så sovnet han Håper han holder til drømmemåltidet 22:30 og ikke minst at han starter dagen litt senere enn 4 i morgen også.. Nå har vi bestemt oss for å reise på overnattingstur til helgen, fra lør -søn, nærmere bestemt Tønsberg eller Tjøme Hva stemmer dere for? Vi er åpne for begge deler og mannen har lagt det i mine hender å booke hotell, så nå titter jeg da.. Trenger å komme oss litt bort og se andre ting. Skal bli godt! Pupsilure!! Glemte helt å svare deg på sms i stad, for jeg gikk til og fra senter S med en venninne. Veldig deilig, men fy jeg ble sliten.. Godt det da Har veldig lyst på besøk en dag og så kanskje du har lyst til å være med å treffe Pusla når hun kommer neste uke? Kanskje vi rett og slett må begynne kvelden litt tidligere.. Sånn som nettene er nå skader det ikke veldig å prøve. Jeg ser an ut uken om det blir bedre (for er det utviklignssprang bør det vel roe seg ned på nettene ganske snart??) Kan jeg gå rett fra leggetid kl.19 til kl.18 uten å trappe ned..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 26. mai 2011 #2270 Del Skrevet 26. mai 2011 Hei igjen! Så bra da, deilig når de får ut litt luft, da blir de så mye gladere Jeg kjenner godt til Tønsberg, men har aldri vært på Tjøme, men det spørs litt hva dere vil med turen. Ville nok valgt Tjøme, er nok mer romantisk og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #2271 Del Skrevet 26. mai 2011 Ja, det er jo det.. Romantisk altså Og det er forsåvidt det vi går for også tenker jeg Men så vil vi gjerne se litt liv og røre, men da kan man alltids dra inn til Tønsberg. Har vært på Tjøme tidligere, noen somre på rad med en eks, men da var vi ikke så mye rundt for det var i ungdomstiden.. Så det blir på en måte å oppdage det på nytt med familien nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 26. mai 2011 #2272 Del Skrevet 26. mai 2011 Det går bra Dine, jeg gikk ned til kusinen min istedenfor, hun har visst fri på torsdager. Hadde vært veldig koselig å møte deg og pusla, men da må det i så fall bli onsdag i 10-11 tiden, det er det eneste jeg kan pga jobb Har dagvakt tirsdag, torsdag og fredag. Kveldsvakt onsdag, men da er det personalmøte fra 13 Så koselig med en liten tur da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #2273 Del Skrevet 26. mai 2011 Ååå, du begynner jo å jobbe ja.. Bu for oss andre! Begynner du på mandag? Jeg kan på onsdag jeg, men vet ikke om Pusla er der da? Hun snakket om å besøke søstern sin mandag til tirsdag tror jeg.. Veldig koselig med tur ja Babyen hennes er 2 uker eldre enn tassen og de så på hverandre så masse istad og prøvde å holde hender og greier.. så herlig Vurderer Tjøme nå altså.. Vil bare finne ut temperaturen på bassenget der, for det hadde vært koselig å prøve det med tassen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 26. mai 2011 #2274 Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg begynner på tirsdag, men på mandag skal jeg møte barselgruppen kl 11, og manuellterapi kl 14, og så snakket vi om å trene kl 15? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #2275 Del Skrevet 26. mai 2011 Ja, det kan vi veldig godt gjøre Det er om mannen rekker hjem til 15 da, men det skal nok gå bra.. Han slutter stort sett kl.14 så det skal nok gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #2276 Del Skrevet 26. mai 2011 Hvor mange grader pleier sånne hotellbasseng å ligge på tro...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 26. mai 2011 #2277 Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg føler at Tønsberg er mer festby, sikkert fordi det var omtrent det jeg gjorde der..en stund tilbake da Tjøme...jeg tenker svaberg, frisk sjøluft, en liten picnic.., tror det blir romantisk jeg Jeg bruker den Visit Norway App'en, den er flott du, test det ut davel ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #2278 Del Skrevet 26. mai 2011 Visit Norway ja.. Nå har jeg ikke iphone da, så får nok ikke brukt den appen tenker jeg. Men kan jo sjekke the old fashioned way - nemlig internetten Noen som vet ang bassengtemperatur på hotell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. mai 2011 #2279 Del Skrevet 26. mai 2011 Nå har vi bestemt oss for å reise på overnattingstur til helgen, fra lør -søn, nærmere bestemt Tønsberg eller Tjøme Hva stemmer dere for? Vi er åpne for begge deler og mannen har lagt det i mine hender å booke hotell, så nå titter jeg da.. Trenger å komme oss litt bort og se andre ting. Skal bli godt! Dere kommer ihvertfall på et flott tidspunkt, for det har vært skikkelig flott vær her i området i det siste Tjøme er jo veldig flott og idyllisk, så det hadde nok sikkert passet kjempeflott Og så er det jo ikke så langt inn til TØnsberg om dere vil litt mer til byen Håper dere får en strålende tur uansett hvor dere ender opp Edit: Så nå at det bare er medlt 11-13 grader i helgen begge steder, men det blir nok bra uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 26. mai 2011 #2280 Del Skrevet 26. mai 2011 Visit Norway ja.. Nå har jeg ikke iphone da, så får nok ikke brukt den appen tenker jeg. Men kan jo sjekke the old fashioned way - nemlig internetten Noen som vet ang bassengtemperatur på hotell? Ååå, nå fikk jeg og lysst til å dra! Ja, du kan gå via internett søke:) Ring hotellet å spør davel:)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå