Dine Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #2161 Del Skrevet 4. mai 2011 Kjempe bra! Da håper jeg at jeg har fått trent et par ganger hvertfall.. Er så dårlig på å komme i gang, er en skikkelig utsetter på sånne ting... Blir deilig å komme seg bort nå kan jeg tenke meg! Har lyst på en skikkelig husmorferie.. :gjeiper: En ganske dum ting er at jeg kjenner jeg godt kunne hatt noen dager borte fra mannen (men med Lilletassen).. Men jeg har ikke familie andre steder i landet eller noe, så får ikke besøkt noen heller.. Trenger litt space fra han for tiden, uten at noe er galt, men bare føler at han alltid er der liksom.. Vet ikke helt hvordan jeg skal si det uten at han tror jeg vil skille meg omtrent, uff. Nei - ikke lett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 4. mai 2011 #2162 Del Skrevet 4. mai 2011 Dra å besøk Neytiri da vet du :gjeiper: Hun er vel sikkert litt ensom om dagen nå som mannen har dratt. Man trenger litt fri fra dem innimellom Merker at det blir litt mye nå som vi er hjemme begge to Tror det er viktig å komme seg litt ut fra leiligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 4. mai 2011 #2163 Del Skrevet 4. mai 2011 Først må jeg si at et er flott at du og Pupsilure vil trene, men dere er ikke fæle eller feite noen av dere altså!! Dere er flotte mammaer Det er vel lov å kjenne på at man trenger litt tid fra hverandre av og til. Jeg er jo såpass mye alene kvelder og helger pga hans turnus, så jeg kjenner mer på at jeg vil ha tid alene med han. men jeg forstår at det er annerledes for andre med "vanlige" jobber. Forslaget til pupsi var bra da, ta en tur til Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #2164 Del Skrevet 4. mai 2011 Det skulle jeg gjerne gjort, men siden jeg ikke kjører bil selv så blir det litt mye stress.. Stable meg selv og baby på buss + alt man trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 4. mai 2011 #2165 Del Skrevet 4. mai 2011 Hehe jeg skulle akkurat til å si at jeg har ekstra soverom og babyseng...... Men da var det at du ikke kjører.... Kunne ikke tenkt deg togturen til endestasjon og så henter jeg deg? Men da burde du ha med bilsete... Hmm det var litt dumt..... Ellers har jeg masse du ikke hadde trengt å trasse med deg døra er åpen og du er velkommen hvis du ville tatt turen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #2166 Del Skrevet 5. mai 2011 Tusen takk Neytiri Kjempe koselig! Og absolutt noe jeg skal vurdere altså Bare synd jeg ikke har fått ut fingern tidligere og tatt lappen, for da hadde jeg kommet altså! I dag skal jeg bake kake med en venninne. Vi skal lage hver vår kake, men sammen liksom.. hehe Øve meg litt til dåpskaken jeg skal lage.. Blir gulrotkake med smørkrem og MMF - spennende å se hva vi får til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. mai 2011 #2167 Del Skrevet 5. mai 2011 Hvordan har det gått med bakemesterharepus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 5. mai 2011 #2168 Del Skrevet 5. mai 2011 Nå bor ikke jeg så langt unna, så hvis dagsturer hjelper på utflukts-trangen er du hjertelig velkommen hit når du vil Gøy med felles baking da!! Høres ganske morsomt ut med den pyntinga, kanskje jeg må hive meg på trenden jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 5. mai 2011 Forfatter #2169 Del Skrevet 5. mai 2011 Kake i ovnen, melis og marshmellows målt opp.. Altfor sent ute med kaken som bør avkjøles, middagen blir på halv tolv, jeg sliter med flybillettene til Thailand (har jo endret navn og får tydeligvis ikke endret på billetene, så ender trolig opp med å betale halvparten av flybillettprisen i avbestillingsgebyr...) STRESS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 5. mai 2011 #2170 Del Skrevet 5. mai 2011 En anti-stress fra meg Håper det ble litt mindre stress etterhvert! Spent på å høre om hvordan kaka ble Skjønner hva du mener med å komme deg litt bort fra mannen, har hatt noen sånne perioder jeg også.. (akkurat nå er det stikk motsatt da men.. ) Det godt for begge to å være litt borte fra hverandre innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 5. mai 2011 #2171 Del Skrevet 5. mai 2011 Det godt for begge to å være litt borte fra hverandre innimellom Helt enig. Jeg planlegger å sende mannen alene på hytten snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 5. mai 2011 #2172 Del Skrevet 5. mai 2011 Helt enig. Jeg planlegger å sende mannen alene på hytten snart. stakar mannen da Dine, den solskjermen du har på vogna, hva er det den heter og passer den til alle vogner eller? Jeg har jo sånn parasol men den irriterer noe vanvittig da den vipper når jeg går med vogna men i dag gikk jeg uten og Bumba klikka når hun fikk sola i øya og ikke ville ha solbriller på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 6. mai 2011 #2173 Del Skrevet 6. mai 2011 må bare skyte inn med noe!! Dere ser fantastisk flotte ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. mai 2011 #2174 Del Skrevet 7. mai 2011 må bare skyte inn med noe!! Dere ser fantastisk flotte ut! Enig!! Ingen grunn til dårlig selvfølelse!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 7. mai 2011 Forfatter #2175 Del Skrevet 7. mai 2011 Tusen takk dere Neytiri: Solskjermen jeg har passer på alle vogner ja. Det er Aussie Sunshade jeg har. Veldig enkel å montere (du bare knyter på siden der det passer) og kjempe lett å justere også. Jeg har jo en svart en og byttet til sandfarget sommerkalesje på Bugabooen, så da passer den jo ikke like inn liksom, men må jo bruke den fordi den er helt genial for at Lilletassen ikke skal få sol i øynene Anbefales veldig altså! Og ikke minst tar den ingen ekstra plass som en parasoll... Lagde kake ja og var ferdig rundt 23-tiden på kvelden.. Skal legge ut bilder på FB etterhvert, men siden jeg skal lage til dåpen så venter jeg til etter dåpen er overstått, for da får liksom ikke alle sett den før dåpen (familie som kommer). Er noen ting jeg vil gjøre annerledes, som å farge en del av MMFen, ikke sprinkle den med glitter (glemte å farge bokstavene og noe av pynten da jeg bakte, så ble til at jeg brukte blått glitter i stedet. Ikke helt samme effekt liksom..) Har ikke smakt enda, lurer på om jeg kanskje kan fryse den ned..? Er ingen anledning til å spise den egentlig og at kommer mannen og jeg til å spise den helt på egenhånd.. Var i går på SAKS på Majorstuen og brukte Sweetdeal kupongen min. Farget håret, klippet tupper, fikk med produkter til 500 kr (valgte en shampoo og noe silkegreier..) og etterpå gikk jeg og tittet i butikker og satte meg på café mutters alene. DIGG! Fikk omtrent 3.5 time alene mens mannen tok Lilletassen og det var skikkelig digg. Fikk handlet sportsBH på Løplabbet, en cardigan jeg har hatt lyst på på Zara og en jakke/genser til Lilletassen. I morgen skal jeg på lunch med to venninner jeg bodde i Australia med, så da blir det mer egentid da også. Så nå kjenner jeg at jeg ikke trenger like mye tid borte fra mannen, ettersom jeg får litt space Og det er jo bra, hehe. Nå skal vi snart avgårde til kysten for familiefest. Blir nok god mat og godt selskap og været skal være alright, så vi satser på en fin dag God lørdag alle dere som stikker innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 7. mai 2011 #2176 Del Skrevet 7. mai 2011 Har du bilde av vogna di med den ekstrakallesjen? Tror vi må gå til innkjøp av noe sånt vi også. Parasollen er jo ganske dyr, og ikke så veldig fin den heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 7. mai 2011 Forfatter #2177 Del Skrevet 7. mai 2011 Har dessverre ikke det, men kan få tatt et i løpet av de neste dagene og lagt ut Ser ikke helt flott ut nei, men den er veldig effektiv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 7. mai 2011 #2178 Del Skrevet 7. mai 2011 Synes den så mye tjukkere ut på bildet en det den var på vogna de da og kunne tenkt meg en sandfarget da ......er det lett å ta av og på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #2179 Del Skrevet 8. mai 2011 Den er ikke veldig tykk nei, men synes den holder solen borte veldig bra. Den er utrolig lett å få av og på, bare knyting på sidene. Du knyter ettersom hvor det passer på understellet, så den passer på alle vogner. Helt genial, men som sagt, ikke verdens lekreste, hehe. Nå skal jeg snart avgårde for å spise lunch med to venninner jeg ikke har sett på 3 år..! Gleder meg veldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #2180 Del Skrevet 9. mai 2011 I dag har jeg tenkt til å begynne med avokado til Lilletassen.. Hadde egentlig tenkt å begynne med det mye senere etter litt tenkning, men så har han vært så veldig opptatt av maten vår denne helgen. I går satt han og stirret på meg da jeg spiste kebab og han smattet og man skulle nesten tro at det var han som spiste! Så etterpå skal jeg i butikken og få tak i det.. Hvordan går jeg frem egentlig?? Begynner med et par teskjeer i dag bare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå