Gå til innhold

Dines hverdag med to små

Dine

Anbefalte innlegg

Jeg er helt enig Marmot! Bugaboo er en veldig god vogn og jeg er skikkelig spent på å bytte over til sportsdelen. Hvor gammel var Murmel da du byttet? Jeg kunne gjerne prøvd og testet ut, men vil jeg bytte tilbake til bagdelen er det litt mer komplisert siden det er samme ramme. Så det er litt kjipt, ellers skulle jeg testet ut for en liten stund :) Men da kan jeg glede meg en måned til :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Marmot

Han var bare 4,5 mnd. han. Kjøpte den da, og har aldri brukt bagen. Han er så vant med å bli båret og dermed se alt han vil, at han ble helt hysterisk sint i bagen på slutten. Og han sover aldri i vogn når den trilles, så da måtte jeg enten slutte å trille eller bytte. Angrer ikke på at jeg byttet, selv om man egentlig ikke skal gjøre det før 6 mnd. Man må bruke litt skjønn, tenker jeg. I begynnelsen trillet jeg aldri med ham sittende, men nå triller jeg med ham sittende på "mellomhakket".

Jeg synes ikke det var så veldig stress å bytte mellom bag og sportsdel egentlig, det tok meg seks minutter første gangen jeg prøvde.. Måtte jo ta tiden, siden folk sa det var sååååå vanskelig, men det synes jeg absolutt ikke det var.

Hvis dere kommer på treff hos siebaeo, kan dere jo teste vogna mi, selv om det er nesten en mnd. til da. Hvis ikke får du komme på IKEA på onsdag og prøve der.. :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, sittetest på IKEA :fnise:

Vi kommer til Siebaeo ja, så kjempe flott om vi får prøve :Nikke: Det er jo bare moro det. Men ja, det er nok ikke så ille å bytte om, det er mer det om man skal bytte mellom hele tiden. Koselig dere kommer dit dere også! :) Noe spennende dere skal ha på IKEA eller?

Kjøpte nettopp en liten boks som ikke hadde skruer som skulle følge med, så må dit og bytte etterhvert :kjefte:

Nå har jeg nettopp sovet en times tid mens mannen og Lilletassen har spilt fotballspill på PS3 ;) Så blirdet nachos til middag og mannen tok med seg tassen til butikken så jeg fikk våknet litt i all forsiktighet :nigo:

Vi skal se film i kveld også er planen, men så vet jeg ikke helt hva jeg vil se. Det er så mange filmer som har så mange unødvendige scener og sånn at jeg har blitt litt skeptisk til filmer generelt. Men så dukker det opp noen bra i ny og ne, så man kan jo ikke ta alle under én kam. Tror jeg har litt lyst til å se thriller eller noe sånt. Jason Bourne filmene er jo veldig spennende, men de så vi for et par uker siden. Tips i samme sjanger, evt litt skumlere? Jason Bourne er jo mest spennende, ikke så skummelt akkurat :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips dere :kose: Vi endte opp med å se på opptak fra Canal Digital dekoderen vår siden vi ikke fant ut av film. Hadde skrudd av datan og glemte helt at jeg kunne sjekke her på tlf.

Shutter Island er faktisk en av favorittfilmene mine - den er utrolig spennende! Så den har vi kjøpt ;)

Har ikke sett den komedien eller Varg Veum filmene nei, men nå står de på listen over hva vi kan se hvertfall :)

Natten har vært fantastisk!!! Natten nå har vært sånn som tidligere forsåvidt: La seg kl.19, sovnet 19:15. Hørte ikke et pip frem til drømmemåltid kl. 22:30. Sov så til 3, fikk smokk og sov videre til 4. Fikk mat og kom opp i sengen til meg, sovnet (!!!) og sov til 6 :nigo: Da var det helt greit å stå opp, for da fikk han mer mat og bæsja, så fikk han ny bleie før vi lå og koste i sengen til klokken ble 6:45. Heeeerlig om det kan fortsette sånn!!!

Nå skal vi gjøre oss klare for shopping. Siden vi droppet hotellovernatting kan vi heller shoppe litt og så drar vi litt ut av Oslo for å få en forandring. Tror dette skal bli en flott dag, for nå har jeg opparbeidet litt mer energi siden jeg har fått sove og mannen er hjemme fra jobb og Lilletassen er i godt humør etter å ha sovet masse. Kan det bli bedre?! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har vi nettopp hatt en kjempe fin dag sammen :hjerte: Vi dro på et kjøpesenter og fikk byttet noe greier på TilBords som vi fikk til dåpen og fikk kjøpt et sausenebb og skål med litt tillegg selv :) Det har vi sett etter lenge så det var fint å endelig få tak i det :)

Så fikk vi handlet et par småting til Lilletassen på Babyshop, KappAhl og Hennes, samt et flott bestikksett til et bryllup vi skal på i sommer som var satt ned fra 2300kr til 690kr - også på TilBords. Deilig å gjøre sånne kupp!! :nigo:

Lilletassen skulle sove litt og da spiste mannen og jeg deilig lunch på Jordbærpikene. Hvitløkspanini med kylling og to kopper kaffe hver :fnise: Det anbefales forresten! Nå har jeg spist det to forskjellige steder og det er like godt begge steder (begge sentrene altså). Koselig å snakke litt sammen ute også, mens Lilletassen fikk sove og vi kunne kose oss litt utenfor hjemmet også. Tassen har forresten vært i strålende humør hele dagen. Titter og skravler på alt rundt og det er så deilig å kunne gjøre sånne ting uten at han blir helt grinete fordi han ikke ser noen ting og det er kjedelig i vognen. Vi tar da ned kalesjen helt og så har han litt leker oppi, så går det kjempe bra. Mat og ny bleie fikk han der også, så da var det jo ingen sak ;)

Fikk forresten kjøpt et par putetrekk fra Kremmerhuset og fant en liten sparkebukse til bestevenninnen min sin gutt (som forøvrig ikke kommer før i oktober), men som jeg bare MÅTTE kjøpe til de :sjenert:

Nå sover Lilletassen i vognen sin på balkongen og når han våkner skal vi avgårde for å se på Cybex Callisto som jeg sikler litt på.. Har bestemt at vi skal ha reisetrille med håndtak over hele, ikke paraplytrille, for da kan man trille med én hånd + den er lettere å slå sammen og blir formet som en paraplytrille. Spennende å se om vi ender opp med noe.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om dere var på det store senteret jeg var på i går :jepp:

Hva skal du med en reisetrille? Når tenker du å bruke den? (Er det noe jeg trenger også?? ;) )

Høres veldig koselig ut, shoppingturen deres! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har tilbud på barbequesausen på menyen din nå :jepp: Kjøpte to flasker for 29,90 hver. :hoppe: Skal spise den nå :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var på senter J, et stykke unna.. Var det der du var?

Vi tenker på reisetrille til Thailand feks. Om vi får reist da, vi har sånn problemer med navnendringer på billettene og Seat24 som skal ha 4000kr for å endre navn.. Så vi styrer frem og tilbake og nå har vi holdt på snart 2 måneder med det!! Så spørs.. Men til sånt forbruk tenker jeg da.. Er digg å ha den på shopping også feks, for plutselig blir Bugaboo stor i forhold :fnise: Men jeg innser at det ikke er totalt nødvendig da, hehe. Får se hva det blir til ;)

Da blir det Sverigetur på oss i morgen med et vennepar :) Tar turen for moro skyld egentlig, men blir forhåpentligvis litt mer i handlekurven denne gangen enn forrige gang da vi dro med Pupsilure og Goffel - det var jo bare kaos! Men koselig absolutt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var der jeg også :Nikke: Brukte en evighet i "butikken din", for svigermoren til venninnen min driver den, vet du.

Har tenkt litt på sånne små triller jeg også, men jeg elsker jo stokkevogna mi, og den er jo super til shopping :jepp: Stor bil har jeg også, så får god plass til både vogn og handleposer. Så blir vel ikke noen trille på meg da.

Kos dere i sverige i morgen :hoppe: Koselig med vennetur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og oppdaterer meg litt :goodbye:

Hørtes ut som at dere har hatt en veldig koselig dag sammen :hjerte:

Kom plutselig på at jeg glemte å svare deg ang. babysvømminga som du spurte om her tidligere, men vi går på svømming på A, på eldresenteret der. :) VELDIG fornøyde, instruktøren er helt topp!! Hvor skal dere begynne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, det er dit vi skal også :) Vi får instruktør P og begynner i august. Gleder meg!

I kveld fikk han drømmemåltid 40 min tidligere enn vanlig.. Vet ikke helt hvorfor han våknet og var sulten tidligere, men det betyr at jeg må tidligere i seng.. Så god natt alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...