Gå til innhold

Dines hverdag med to små

Dine

Anbefalte innlegg

Så slitsomt at han er så mye våken på natten! Goffel holdt på annenhver time i en periode, men det ble kjempebra da han flyttet inn på eget rom, for da hørte vi han ikke like lett lenger. Nettene ble tusen ganger bedre med en gang :nigo:

Kan hende han ikke trenger like mye søvn på dagtid lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, det er slitsomt når det er sånn altså. Og det er ikke så lett å forstå hvorfor det som har fungert bra, plutselig forandrer seg. Men siden han har sovet så mye på dagtid i dag, så kan det iallefall være greit å passe på at han ikke snur døgnet nå, da.

Det med tenner tør jeg ikke mene noe om lenger :fnise: Her har vi sagt det samme om tulla av og på i tre måneder, men ingen tenner enda. Så nå holder jeg klokelig munn ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt på forsikringsbransjen eller legemiddelindustrien? Du trenger ikke svare på det her, ville bare fortelle at der er det mulgheter. Kjenner folk i begge bransjene og vet at det ansettes folk med mange forskjellige utdannelser.

Regner med du tuller Lilletassen inn i et håndkle rett etter dusjing? Før gråt M om vi ikke var raske nok det med. Nå gråter hun ikke det hele tatt. Neimen, så gøy at det er noe hun ikke gråter av :fnise: Flinke M. Hun elsker forsåvidt å dusje og. Vi begynte med det etter tips fra Pupsilure. Eller, husker jeg leste at de dusja. Mye mer praktisk enn balje som må vaskes etter bruk. Her bytter jeg og mannen på hvem som står ute og tar i mot.

Huff, føler med deg ang våkenetter. Det er ikke bare at han har en periode der han trenger mer nærhet? :klø: Leste i en bok at de etter noen måneder helst vil bli bært hele tiden. Grøss og gru, tenkte jeg da. M vil jo det nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har pengene kommet inn :) Tusen takk :)

Gleder meg til fredag :hoppe: Og gleder meg til å lage bryllupskaken :hjerte: Mannen kjører meg og Goffel ned til deg kl 11, og så kommer han og henter Goffel igjen ca 12.15, og tar han med til L for manuellterapi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig at nettene deres har vært sånn i det siste :klemmer:

Kanskje han, som Pupsilure sier, ikke trenger så mye søvn på dagtid lenger? Her har vi fått skikkelig rutine på dagsovinga også nå føler jeg, hun har 3 lurer på bare mellom en halvtime og en time, og det holder tydeligvis. Klokken 18-19 er hun veldig klar for å ta natta.

Håper det går seg til :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jesse* Ja, kjedelig med de nettene, men nå er vi tilbake med gode netter virker det som.. Og godt er det ;) Han sover ikke like mye om dagen lenger og virker veldig klar for natten når klokken nærmer seg 18:30-19..

Cypress* Sender deg PM :Nikke:

------

Ellers skal jeg ENDELIG få massasjetime i dag!!! Eller, jeg vet jo ikke nøyaktig hva det er, men jeg skal tilbringe ettermiddagen med svigermor hvor vi skal på spa (hva og hvor vet jeg ikke) og så skal vi spise middag etterpå. Gleder meg!! Ryggen skriker etter å bli knadd på, så ser skikkelig frem til det her..

Uff, nå ligger Lilletassen på gulvet og smiler i løse lufta.. Han har gjort det flere ganger, og det kan virke som han ser spøkelser eller noe.. Isj, så skummelt! Veldig koselig at han er blid og fornøyd altså, men litt ekkelt også.. :sjenert:

Og så er det duket for det store bryllup i morgen da! :bryllup: Sånn som TV og media hauser det opp, så må jeg si at jeg nesten har sommerfugler i magen faktisk.. Litt teit, men fint med små gleder også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Vi har de samme smilene og blikkene der lille M ligger og ser rett ut, eller opp i luften og bare ser med stoooore øyne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake fra massasje og middag og det var FANTASTISK!!!

Utrolig deilig med kinesisk massasje ved Vika i Oslo. Husker ikke navnet nå, men kan absolutt anbefales! Føles helt utrolig i ryggen nå og jeg skal absolutt unne meg massasje i ny og ne fremover.. Alle mødre fortjener en pampering nå og da! :Nikke:

Ga mannen to "beger" med melk til 180ml per beger, men Lilletassen ville ikke ha mer enn ca 50ml, så nå står jeg igjen med det siste.. Bør jeg kaste det ettersom jeg hadde fryst det og tok det opp fra fryseren og satt den i kjøleskapet i går kveld? Synes det er så synd å kaste det liksom... :sjenert: Men selvfølgelig vil jeg ikke utsette tassen min for noe ulumskheter ift bakterier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har vært der :nigo: Skikkelig kult innredet, og med rennende vann i lokalet? Husker ikke hva det heter jeg heller :fnise:

Sees i morgen da :klem: Jeg kommer litt før 11 hvis det er greit. Mannen kjører meg, og han skal til L med Goffel kl 11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i dag!! Det var kjempekoselig!! Og veldig god pai du hadde laget!!

Og takk igjen for den flasken!! Vi skal teste å gi litt med den i morgen. Krysser fingrene for at det funker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempe koselig med besøk av Cypress og lille A, Pusla og tulla og Pupsilure og Goffel :nigo: Moro å se bryllupet sånn med flere, selv om det ble litt mer skravling enn titting egentlig..

Test ut flasken ja, det kan jo være det tar litt tid, men prøv det - for den skal være veldig bra og en flaske de "fleste" babyer foretrekker.. Lykke til :kose:

I dag skal vi være sammen med vårt næreste vennepar hele dagen, være ute og grille og kose oss :spise: Jeg kan fortsatt ikke tro at april har vært såpass varm og deilig.. Det er fantastisk å være i permisjon og bare nyte dagene! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt herlig med tidlig sommer. Jeg er allerede blitt kjempebrun, og jeg er jo lysehvit til vanlig, så det er veldig uvant. Folk spør om jeg har vært i syden og sånn. Lurer på om det er noe hormoner man har når man ammer som gjør at man blir fortere brun? :fnise:

Kos dere masse med grilling og venner i finværet! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg har fått mer farge allerede enn totalt i fjor, men så hadde jeg bare 1 ukes ferie i fjor også.. :sjenert: Nå som vi snakker om været ser jeg grå skyer nærme seg, hehe..

Nå er faktisk mannen ute og går tur med Lilletassen og mor i huset sitter med perleansiktsmaske og nyter friheten med høy musikk fra Spotify.. :fnise: Skal bruke skikkelig med tid i dusjen, med hårkur og det hele, og bare nyte at jeg er alene hjemme! De har vært borte over en halvtime allerede og de kommer nok til å komme løpende tilbake hvis det begynner å regne, for han har ikke tatt med regntrekk og vi har ny sommerkalesje som ikke er tett over hele for å skape god ventilasjon.. Men deilig så lenge det varer ;)

I morgen er han 4 måneder og vi skal på ny kontroll :) Herlighet som tiden flyr!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Iril

Er han født nøyaktig en mnd. etter Murmel da. Det har jeg ikke tenkt over før. Vi feirer jo 5 mnd. i morgen. Herlighet, som tiden flyr ja.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for sist :klemmer: Det var kjempekoselig av deg å be oss hjem til deg, vi koste oss masse (nå prater jeg for tulla også, men jeg antar at hun koste seg :fnise:)

Så deilig å ha litt tid for seg selv! Jeg også passer på å stå lenge i dusjen når sambo er hjemme - det er digg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er Lilletassen 4 måneder! :rodmer:

Fy som tiden flyr!! Skal på kontroll i dag også, så blir spennende å se hvordan han ligger han høydemessig.. Veide han jo forrige tirsdag, da var han 7760gr, så er mest spent på høyden kjenner jeg..

Han har brukt sprinkelsengen for første gang, for frem til nå har han ligget i kurven som vi kjøpte hos Bambina, men den er for liten.. Han sov i sprinkelsengen fra 19-23, så tok jeg han over i vår seng. Han var urolig i går kveld, kanskje det kan ha med sengebytte å gjøre..? :klo:

Skal kjøpe dentinox på apoteket etterpå også, for tror kanskje det klør veldig i gommene stakkars..

Men han er stort sett veldig blid den flotte gutten min :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...