Pupsilure Skrevet 7. april 2011 #2021 Del Skrevet 7. april 2011 Irriterende! De var her og kostet for noen dager siden. Allergi ja er kjempesnørrete, men det er nok forkjølelse. Men får problemer med pollen snart tenker jeg Det er noe dritt altså! Har bare hatt allergi i noen få år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 7. april 2011 #2022 Del Skrevet 7. april 2011 Da er vi to som røyter, her er det lange hår overalt Har halvert hårmengden min tror jeg Håper dere får en kjempefin tur til Gøteborg, dere er heldige som får dere en liten ferie Kos dere masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 7. april 2011 Forfatter #2023 Del Skrevet 7. april 2011 Tusen takk Blir deilig å komme seg litt bort og ikke minst se andre steder og ting. Håper på finvær (er spådd det hvertfall) og at Lilletassen koser seg han også, så kan vi alle tre nyte den lille ferien vår Ser for meg oss vandre langs gaten i finværet, stoppe og ta en lunch og en kaffe, Lilletassen som sover godt i vognen sin og koser seg på hotellet og når han får kommet opp. Vi tar med vippestolen, for den trives han så godt i og så prøver vi oss på samme leggerutine der. Det funker veldig greit å legge han mellom 19-20, så da fortsetter vi med det fremover også Nå skal det pakkes litt her og så legger vi oss, for vi drar nok avgårde tidlig i morgen, når tassen skal ta den første luren sin tenker jeg.. Ha en flott helg alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. april 2011 #2024 Del Skrevet 7. april 2011 Ha en strålende helg Dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 7. april 2011 #2025 Del Skrevet 7. april 2011 God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 7. april 2011 #2026 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg begynte røytinga ganske nøyaktig da Murmel var 3 mnd. og har nå fått veldig tynt hår. Hadde jo kjempetykt hår, men når jeg holder det som en hestehale nå, er det ingenting igjen. Må ha hestehale og hårspenner i hele tiden, for jeg orker ikke alle de hårene, synes det er grusomt ekkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 8. april 2011 #2027 Del Skrevet 8. april 2011 Goood tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 8. april 2011 #2028 Del Skrevet 8. april 2011 God tur, her er det 25grader i sola og ikke et sky på himmelen, så flott vær får dere......gøteborg er jo enda varmere som regel! får vinke når du kjører forbi meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 8. april 2011 #2029 Del Skrevet 8. april 2011 God tur!! Kos dere masse Veldig misunnelig kjenner jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. april 2011 #2030 Del Skrevet 8. april 2011 Kos dere på tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. april 2011 #2031 Del Skrevet 8. april 2011 God tur søta, håper dere koser dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 11. april 2011 Forfatter #2032 Del Skrevet 11. april 2011 God mandagsmorgen Da er vi tilbake etter en deilig tur til Gøteborg. Var digg å komme seg litt bort og vi følte virkelig at vi var i utlandet. Dessverre blåste det så fælt og det var helt sinnsykt med mennesker lørdag formiddag (hadde ikke regnet med noe annet egentlig), men det var vanskelig å finne plasser å amme uten å sitte midt i glaninga, så det ble ikke den skikkelig avslappningsturen som jeg hadde ønsket. Vi koste oss veldig for det, men når man har en liten baby som kun sover i vognen når det er frisk luft og våkner så fort vi kommer inn i butikker, måtte vi gå ute og heller titte litt inn i vinduene, hehe. Gjorde forsåvidt ikke noe, men jeg skulle gjerne dratt dit en gang uten baby også. Når det er sagt gikk det veldig fint å opprettholde rutinene der på hotellrommet. Vi gjorde som vanlig, men la han i vognen i stedet for vuggen hans, så tok jeg han opp i 22tiden for drømmemåltid og la han tilbake i vognen. Vognen satt vi bare i gangen mens vi så på tv og så dempet vi lyden på tvn så han ikke skulle bli plaget av det. Når jeg tar han opp om natten for å amme, så lar jeg han ligge i sengen min resten av natten, og det gjorde jeg der også. Så det var absolutt ikke noe problem og det ga blod på tann å reise med Lilletassen, så nå lurer vi på hvor vi kan dra i påsken (uten pass) I dag skal jeg ut og gå igjen (som om 5 1/2 times tur lørdag ikke var nok), først med en fra barselgruppen, så med kusinen min og hunden hennes i ettermiddag. Deilig å komme seg litt ut nå som det er så deilig vær! Fant endelig en badedrakt forresten, på Lindex til 249kr, så da er det i boks. Lyst på ny bikini også, men fått store pupper nå som jeg har melk, så er ikke alt som passer skikkelig lenger.. Må ha god støtte hvertfall! Men de minker nok så fort jeg ikke ammer lenger, så tror VS utgår da.. Mulig jeg prøver i ulike butikker i Norge, finner riktig str og modell, og kjøper i Sverige når vi skal besøke Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 11. april 2011 #2033 Del Skrevet 11. april 2011 Der var du tilbake ja Hyggelig å høre at dere har hatt en fin tur, og at det ikke ble noe kluss med rutinene Reise i påsken allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 11. april 2011 #2034 Del Skrevet 11. april 2011 Skjønner at det er litt stress med amming når det er folk overalt, men det høres jo ut som dere koste dere da. Deilig å skifte litt omgivelser og flott at det gikk greit med rutinene da Påsketur ja, skjønner dere godt jeg Kos deg med trilling i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 11. april 2011 Forfatter #2035 Del Skrevet 11. april 2011 Hehe, ja tur allerede :gjeiper: Men er jo ikke sikkert vi får det til da.. Har ikke lyst å bare være hjemme hvertfall, deilig å få litt nye omgivelser ja! Nå prøver jeg å finne dåpskjole til Lilletassen.. Noen som har forslag til hvor jeg kan finne det? Ønsker ikke at det skal være brukt, for har lyst å starte en ny tradisjon (hadde det vært en familiedåpskjole allerede hadde vi brukt det, men det er det ikke), så har ikke lyst å se på finn liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 11. april 2011 #2036 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Når vi plutselig sto uten dåpskjole, så rakk jeg å finne ut at Junior Barneklær iallefall selger og leier ut. De har butikker flere steder i området. Kjolene på nettsida så ikke så fine ut, men jeg aner ikke hvordan kjoler de faktisk har da. Koselig med ny tradisjon da Når er dåpen? Endret 11. april 2011 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 11. april 2011 #2037 Del Skrevet 11. april 2011 Hei så kos dere fikk kommet litt bort, gøteborg er alltid mye folk! Men her blåste det ikke så ille da. Du har ikke lyst å klippe og sy brudekjolen om til dåpskjole da? Vi gjorde det og angrer ikke, går i arv det siden ingen hadde arvekjole verken i min eller mannens familie. Her er det mye fint å få kjøpt da, så du kan nok finne bikini som passer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 11. april 2011 #2038 Del Skrevet 11. april 2011 Så godt å høre at dere hadde en fin tur Skulle ønske vi også hadde tid til å reise bort noe..jeg gleder meg noe så intenst til mannen er ferdig med eksamener!! Det hørtes veldig fint ut det som Neytiri foreslo med å sy om brudekjolen til dåpskjole. Da blir det jo enda mer personlig også Håper du har en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 12. april 2011 Forfatter #2039 Del Skrevet 12. april 2011 Ja, har faktisk tenkt på det med å sy om brudekjolen til dåpskjole.. Men den kostet jo litt, så kanskje det er litt dumt å få den sydd om til dåpskjole, vurderer også å få sydd om til en selskapskjole til meg.. Hmm.. Og så er det det om man rekker å få den omsydd da, dåpen er 22.mai Fikk forresten servietter til dåpen i går, skreddersydd med navn og dato på fra Ebay. Flotte! Åååå - i går fikk vi vår første virkelige latter!! Han har jo forsøkt å le mange ganger, ofte høres det ut som hosting, men i går hørte vi han le ordentlig to ganger. Det beste av alt var at pappan var hjemme og satt sammen med oss og fikk oppleve det han også. Så det skal føres i babyboken hans Nå sitter han i vippestolen og leker. Har vært litt i tvil om han har begynt å ta etter ting med vilje eller om det bare er tilfeldig, men nå er det definitivt med vilje og det er så moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 12. april 2011 #2040 Del Skrevet 12. april 2011 Du har ikke noen flinke sydamer i familien da?? Hadde jeg ikke allerede tatt meg en jobb å sy om en brudekjole til dåpskjole som skal være klar i juni og de sommerposene jeg har på bestilling hadde jeg gjort det for deg til en rimelig penge Hvor mye hadde dere brukt på en dåpskjole som dere kjøpe i butikk bare?? og hvor mye ville det kostet å sy om brudekjolen? er det ikke sååå stor forskjell ville jeg absolut gjort det, brudekjolen bruker du vel ikke igjen tenker jeg, og den vil bety mye når den går i arv! heldig du er som fikk serviettene med trykk, mine kom en måned etter dåpen fra ebay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå