Gjest Iril Skrevet 5. april 2011 #1981 Del Skrevet 5. april 2011 Så om man har en trygg baby som ikke synes sprøyten er så vond at det er verdt å skrike for, er man dårlige foreldre altså....? Tror nok de må se på litt mer enn bare de to tingene, men jeg vet de ser på samspillet mellom foreldre og barn, og det står også i informasjonsskrivet man skal få fra helsesøster første gang man er der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 5. april 2011 Forfatter #1982 Del Skrevet 5. april 2011 Så om man har en trygg baby som ikke synes sprøyten er så vond at det er verdt å skrike for, er man dårlige foreldre altså....? Tror nok de må se på litt mer enn bare de to tingene, men jeg vet de ser på samspillet mellom foreldre og barn, og det står også i informasjonsskrivet man skal få fra helsesøster første gang man er der. Ja det er jo klart. Jeg bare nevnte to av tingene jeg kom på i farten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 5. april 2011 Forfatter #1983 Del Skrevet 5. april 2011 Da har jeg vært hos legen og fått satt inn hormonspiral.. Gikk helt fint, var ikke vondt i det hele tatt som jeg hadde sett for meg. Deilig å ha det overstått! Skal på kontroll i juli for å sjekke at den faktisk funker Vært og handlet litt stash på Meny.. Lyst å prøve ut litt nye ting, så denne gangen har jeg handlet en ny sopp jeg aldri har smakt (Portabella), ripsgelé, hvitløks breadsticks, steinbit - og hvitløkskaker (det skal bli lunchen i dag!) og litt annet jeg ikke kommer på i farten.. Er jo ikke veeeldig spennende, men liker å prøve no nytt og sprite opp middagene litt Fått en pakke fra Ebay i posten i dag, gleder meg til å åpne den for å se hva det er! Bestilt 5 ting i det siste, så er nok en baketing tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 5. april 2011 #1984 Del Skrevet 5. april 2011 Så fint at det ikke gjorde vondt da Jeg tør ikke jeg. Men hadde sikkert gjort vondere for meg siden jeg ikke har født. Hadde du med deg Lilletassen? Spennende med nye matvarer da Og gøy med pakke Får en nesten hver dag jeg I går var det kaketing. Og i dag er det rengjøringsmaskin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 5. april 2011 #1985 Del Skrevet 5. april 2011 Mmm Portobello er en nydelig sopp! Den kan du grille/steke og ha som tilbehør til fisken. Og ha en risotto til, evt amadinepoteter. Eller lage vegetarburger med soppen som "kjøtt". Ha litt grillet søtpotet, løk, paprika og rukkola og en god ost på så har du en nydelig middag vil jeg tro. Hm.. ble inspirert til å bake grove hamburgerbrød nå Takk for inspirasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 5. april 2011 Forfatter #1986 Del Skrevet 5. april 2011 Ja, hadde med Lilletassen. Det var veldig rolig der, så hun som satt i resepsjonen trillet han litt. Han hadde problemer med å sove og sov ingenting fra 10:30-13:45, så han var litt urolig der... Men det gikk fint da, så jeg endte opp i butikken lenger enn planlagt også mmm, gleder meg til å prøve ut soppen etterpå! Mannen ville gjerne ha det i spaghettien etterpå, så da prøver vi det først og fremst.Blir sikkert godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 5. april 2011 #1987 Del Skrevet 5. april 2011 Stor og fin gutt du har Har dere 4-mnd-kontroll på deres helsestasjon altså? Her er det ingenting mellom 3 og 5 mnd og det syntes jeg var litt lenge, med tanke på vekt og sånt. Men vi er velkomne til å komme innom og veie når vi vil da. Tulla gråt nesten ikke når hun fikk andre vaksina, men hun har da jammen ikke liggi mye og skriki uten trøst fordet! Men jeg forstår jo at de ser på flere ting da. Har ikke hørt noe fra barnevernet enda iallefall Spennende å prøve ut ny mat, ja. Vi er skikkelig gira nå med nytt kjøkken og nå skal vi lage skikkelig "voksen" søndagsmiddag hver helg. Kos dere med ny sopp til middagen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 5. april 2011 #1988 Del Skrevet 5. april 2011 Vi hadde både 4 og 7 mnd kontroll, mens andre i barselgruppa, med en annen helsesøster, ikke har det Så det er forskjeller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 5. april 2011 Forfatter #1989 Del Skrevet 5. april 2011 De sjekker jo ikke bare om de skriker etter vaksinen så klart, men det var det jeg kom på i farta. Ikke skyt meg fordi jeg nevner kun de tingene jeg husker a Ja, det er 4 månederskontroll her.. Synes det er fint, men vi kan veie hver tirsdag uansett. Synes det er moro å følge med på vekten selv om jeg ikke er nervøs for at han ikke legger på seg. Har lyst å prøve å veie hver 14.dag, for moro skyld, men får se. Det var forresten de sommerfuglutstikkerne jeg fikk istad Mannen bestilte nettopp 6 smekker på lillemille.dk, med personlig tekst. Spennende å få de i posten etterhvert Nå skal vi snart begynne kveldsstellet med Lilletassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 5. april 2011 #1990 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg fikk 4 pakker i dag Sommerfuglutstikkere, bittesmå muffinsformer, 6 silikonformer som lager forskjellige figurer (samme som den babyen du låner av meg) og vaskemaskinen min da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 5. april 2011 Forfatter #1991 Del Skrevet 5. april 2011 Kult Moro å få pakker! Hvilke figurer har du kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 5. april 2011 Forfatter #1992 Del Skrevet 5. april 2011 Har forresten lyst å kjøpe en badedrakt.. Har fått litt strekkmerker på magen og på sidene, så kan være greit å bruke badedrakt frem til jeg føler for å drite i de merkene. Finner det ingen steder jeg har lett (H&M, Lindex, Cubus - de rimelige kjedene), har dere noen tips til hvor jeg kan lete? Orker ikke styre altfor mye rundt i butikker for tiden heller, så kan være greit å vite hvor jeg kan få tak i det på forhånd (Men så kan det være greit å prøve de, for er ikke alle modeller og snitt som passer..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 5. april 2011 Forfatter #1993 Del Skrevet 5. april 2011 Må litt for 100 siders jubileum :gjeiper: Velkommen til fest skal dere være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 5. april 2011 #1994 Del Skrevet 5. april 2011 Himmel, som dere shopper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 5. april 2011 #1995 Del Skrevet 5. april 2011 Blir med på fest! Formene mine er: tre roser/blomster, den grå bamsen fra bokhandelen, babysko og muffins Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 5. april 2011 #1996 Del Skrevet 5. april 2011 Titt på Victoria secret, de har fantastisk badtøy, jeg liker tankini for å skjule magen, er 2 deler men overdelen er en topp... Ellers har dem også fin badedrakter men prisene er ikke de aller billigste men kvaliteten er sååå bra, jeg har bikini fra 5 år siden som ser nye ut! Du hvor er det fra at barn bør ikke sove ute når det er tåke? Aldri hørt om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. april 2011 #1997 Del Skrevet 5. april 2011 Hvordan er størrelsene på VS sine badetøy, Neytiri? Er det slik at man aller helst burde dratt innom en undertøysbutikk og fått målt opp riktig BH størrelse, eller kan man bruke de størrelsene man tror selv at en bruker? Litt kronglete forklart kanskje, men håper du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 6. april 2011 Forfatter #1998 Del Skrevet 6. april 2011 Har lest det på nettet, men synes liksom jeg bør ta det med en klype salt.. Er flere på BV som sier helsesøster sier det er skadelig.. Han sover ute nå, selv om det er tåkete.. Ja, enig med Småkjekset, hvordan er str på VS? Der er det sikkert masse fint, men er litt usikker på størrelsen min, og det er jo ingen VS butikk i Norge.. Tar gjerne i mot tips til størrelse ja ----- I dag skal vi treffe en venninne som bor i utlandet, men har flyttet hjem en liten periode. Hun skal gifte seg neste år og i dag skal vi se henne prøve brudekjoler! Gleder meg!! Skal se om ikke jeg finner en kjole til et bryllup jeg skal i i august.. Floyd har jo mye fint, så mulig jeg kjøper der litt nærmere selve dagen. Er jo ikke så dyrt heller akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. april 2011 #1999 Del Skrevet 6. april 2011 Høres ut som om du har en koselig dag foran deg FLoyd har kjempe mange fine kjoler, så der finner man nok alltid en kjole som måtte passe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 6. april 2011 #2000 Del Skrevet 6. april 2011 Hvordan er størrelsene på VS sine badetøy, Neytiri? Er det slik at man aller helst burde dratt innom en undertøysbutikk og fått målt opp riktig BH størrelse, eller kan man bruke de størrelsene man tror selv at en bruker? Litt kronglete forklart kanskje, men håper du skjønner hva jeg mener Har lest det på nettet, men synes liksom jeg bør ta det med en klype salt.. Er flere på BV som sier helsesøster sier det er skadelig.. Han sover ute nå, selv om det er tåkete.. Ja, enig med Småkjekset, hvordan er str på VS? Der er det sikkert masse fint, men er litt usikker på størrelsen min, og det er jo ingen VS butikk i Norge.. Tar gjerne i mot tips til størrelse ja ----- I dag skal vi treffe en venninne som bor i utlandet, men har flyttet hjem en liten periode. Hun skal gifte seg neste år og i dag skal vi se henne prøve brudekjoler! Gleder meg!! Skal se om ikke jeg finner en kjole til et bryllup jeg skal i i august.. Floyd har jo mye fint, så mulig jeg kjøper der litt nærmere selve dagen. Er jo ikke så dyrt heller akkurat. Dette er størrelsene i amerikanske str. så man må jo finne ut hva man er og så finne samsvarende str i us str. Jeg har jo bodd der borte og brukt VS masse så jeg har jo vist str min.....men faktisk i forfjor kjøpte jeg sånn tankini for å svømme i og da tok jeg sjanse og tok XL siden jeg følte meg større, trente meg ned og måtte 2mnd senere kjøpe L Størrelsene er i inches, så hvis dere har sånt målbånd er det jo lett å finne ut...ellers kan jeg sikkert finne ut hvilken str dere trenger hvis dere sender meg PM Swim Tops Size XS/S XS/S XS/S XS/S M/L M/L M/L M/L XL XS XS S S M M L L XL 0 2 4 6 8 10 12 14 16 Bra Size 32AA 32A 34A 36A 38A 38B 40B 40C 40D 32B 34B 36B 36C 38C 38D 38DD 32C 34C 34D 36D 36DD 32D 32DD 34DD Swim Bottoms Size XS/S XS/S XS/S XS/S M/L M/L M/L M/L XL XS XS S S M M L L XL 0 2 4 6 8 10 12 14 16 Waist (in.) 24 25 26 27 28 29.5 31 32.5 34.5 Hip (in.) 34.5 35.5 36.5 37.5 38.5 40 41.5 43 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå