Gå til innhold

Dines hverdag med to små

Dine

Anbefalte innlegg

Det er jo litt sant, jeg merker ikke store forskjellen på hverdager og helg. Ikke noe faktisk, bortsett fra at mannen er hjemme i helgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har faktisk fått meg facern nå... ;)

Kan finne deg hos de andre og legge deg til, så kan du se. Lilletassen er selvfølgelig verdens flotteste gutt :hjerte:

Nei, man merker ikke særlig til hvilken dag det er, annet enn at mannen er hjemme i helgen..

For en deilig dag det har vært i dag!!

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alltid så koselig å lese i boka di Dine!

Og jammen endelig fått fb! Du er like nydelig nå som når du gifta deg, misunner dere vakre blondiner, her har jeg been there done that og det så ikke ut :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alltid så koselig å lese i boka di Dine!

Og jammen endelig fått fb! Du er like nydelig nå som når du gifta deg, misunner dere vakre blondiner, her har jeg been there done that og det så ikke ut :lol:

Tuuuuusen takk Neytiri - utrolig koselig sagt!!!! :klem:

Veldig godt å høre, tusen tusen takk! Komplimentet skal tas med videre :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har faktisk fått meg facern nå... ;)

Kan finne deg hos de andre og legge deg til, så kan du se. Lilletassen er selvfølgelig verdens flotteste gutt :hjerte:

Nei, man merker ikke særlig til hvilken dag det er, annet enn at mannen er hjemme i helgen..

For en deilig dag det har vært i dag!!

:sol:

Jeg fant deg og la deg til. Håper jeg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst hipp hurra for Becky som fødte en liten jente i dag tidlig :hjerte: Gratulerer!

Tusen takk :klemmer: 4 uker siden jeg har fått vært her nå. Rekker ikke lese alt jeg har gått glipp av. Håper alt er bra med deg :klemmer: gøy med facebook. Du måtte gi etter for presset ja? :fnise: Fine bryllupsbilder :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, måtte gi etter gitt.. Men skjønner meg ikke på halvparten der da! Utrolig forvirrende..

Får mailer om at jeg har fått kommentarer, meldinger etc. Men når jeg kommer inn på profilen min så er det ingen meldinger eller kommentarer.. Noen som vet hvordan jeg skal finne ut av dette? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal forresten sette i gang med dåpsinvitasjoner som bør gjøres ferdig i løpet av dagen.. Noen tips til fine sider som ikke er så altfor kostbare? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øverst til venstre ved siden av der det står facebook er det et symbol som heter varsler, den er rød hvis du har noen kommentarer eller noe annet, og hvis du trykker der kommer det opp :)

Jeg laget invitasjoner selv. Var veldig enkelt. Printet ut teksten på hvitt ark, og limte inn på litt større blått tykt papir, og så limte jeg på litt silkebånd, og litt forskjellig babystæsj :nigo: Det ble faktisk ganske fint :) Takkekortene brukte vi litt mer penger på, og fikk trykket opp med bilde av han. Tror vi brukte vistaprint. Når skal dåpen være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan forresten skru av den greia som gjør at du får e-post om alt på facebook. Det er ganske slitsomt i lengden. Men rart at du ikke ser noe når du er der inne - kan det være at du ikke har oppe veggen din? Til venstre under bildet ditt har du noen sånne valg hvor du bør velge vegg - da skal hilsenene dine komme fram. Meldingene ser du vel lettest ved å bruke de symbolene helt oppe i sida ved siden av facebook-logoen. Vet ikke om du skjønte dette men :fnise:

Jeg kjøpte dåpsinvitasjoner på bokhandelen jeg, gjorde det veldig enkelt. Men hvis du vil ha med bilde på, så finnes det vel mange sider. Jeg bruker eurofoto på alt som skal ha bilde på, men om de er spesielt billige vet jeg ikke.

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi brukte optimalprint.no, fikk ganske fine invitasjoner. Jeg orker ikke sånn scrappe-greier, for jeg er så dårlig på sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips vedr dåpsinvitasjoner - skal sjekke det ut nå. Den skal være 22.mai, så er jo en stund til, men vi har så mange som skal inviteres (blir bortimot 50stk med nærmeste familie og faddere), så greit å få de ut nå..

Ja, sjekker der det er markert med rødt og så et nummer, feks 3. Da skjønner jeg at jeg har 3 oppdateringer.. Men så får jeg ikke lest hva folk har kommentert og jeg får fortsatt ikke opp friend requests og meldinger.. (som jeg har fått mail om har kommet inn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi brukte optimalprint.no, fikk ganske fine invitasjoner. Jeg orker ikke sånn scrappe-greier, for jeg er så dårlig på sånt.

Vi brukte Optimalprint til bryllupet, og var veldig fornøyde! Sikkert bra til dåpsinvitasjoner og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp laget ferdig hos optimalprint :) Synes det er morsomt å scrappe, men merker jeg ikke har særlig tid til det nå, så får bli bestillingsvare ;)

Nå har tassen sovet i 2 timer i vognen og sover fortsatt. Jeg antar han vil sove en times tid til, så er det mat, litt lek og ny bleie, så off to helsestasjonen for å sjekke hvordan det står til med vekten. Veldig spent, for han hadde jo gått opp nesten 1 kilo på 2 uker sist.. :fnise: Da viste vekten 6000gram blank.

Satser på han sover godt i vognen sin etterpå også, slik at jeg kan gå litt ute og kanskje nyte en kopp kaffe og greier.. Deilig å værei permisjon ja! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...