Gå til innhold

Dines hverdag med to små

Dine

Anbefalte innlegg

Æsj, jeg vet ikke helt hva jeg skal tro.. Det er jo nesten 2 døgn til de kommer og sjekker, så vet liksom ikke hva vi får gjort i mellomtiden. Det står på flere nettsider at man ikke skal ta med klær etc til hotell og venner/familie, for da kan man spre det. Men hva skal vi gjøre om vi reiser til svigers da?? Kan ikke gå nakne heller akkurat..

Du vasker alle klærne på 60 grader før du pakker det ned :jepp: Også sjekker du over bagen/kofferten du pakker det i at det ikke er noe dyr oppi der :)

Men altså, igjen; det er absolutt ikke sikkert at det er det dere har altså, fikk litt dårlig samvittighet her for at jeg hadde fått deg på den tanken.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synd det ikke er skikkelig kaldt lenger, da kunne dere lagt alt av dyner, puter og madrasser ut for å fryse hva det nå er i hjel. Håper dere finner ut av dette, for det hørtes ikke så koselig ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går fint Jesse - ekkelt er det uansett, men synes det ble litt eklere når jeg så bildene av veggedyr.. Æsj!

Nå skal vi altså til svigermor og bo der til onsdag hvertfall. Så får vi se hva skadedyrsfolka sier onsdag formiddag.. Uansett skal disse sofaene ut og vi kommer til å vaske over leiligheten grundig når han har vært her.

Vet ikke om jeg har tilgang på nett der, men uansett oppdaterer jeg så fort jeg får til.

Nå skal det bli godt å komme seg ut av leiligheten her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så ekkelt å vite at det er noe, men ikke ane hva eller hvor det kommer fra! Skjønenr godt at du ville ut derifra ja, særlig med en liten baby og. Håpere dere får det fint hos svigers og at de finner ut av det på onsdagen!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen - endelig tilbake på nett!

Jo takk Milla, vi har det bra vettu :klem:

Nå har vi vært hos svigers hele uken og vi hadde nettopp inspeksjon i leiligheten. Skadedyrsmannen fra Rentokil (?) fant ikke spor etter veggedyr eller noen andre insekter i sengen eller andre steder i leiligheten. Vi kastet sofaen i desperasjon her for et par dager siden, så nå er vi uten sofa til neste torsdag..

Vi kommer til å la Lilletassen være hos svigermor noen timer i dag og i morgen for at vi skal kunne vaske alle tekstiler, flater og støvsuge hele leiligheten, for det vil jeg ikke gjøre mens han er her. Vi har jo ingen steder å la han ligge heller, ettersom sengene er tekstil (surprisingly..) og jeg vil ikke la han ligge i babygymen uten at den er vasket. Så akkurat nå ligger han på stellematten på spisebordet mens mor får oppdatert dagboken sin og far er ute og handler søpleposer. Så skal vi tilbake til svigers med baby og jeg skal pumpe, så tilbake til leil og vaske + styre, så tilbake til svigers for å sove og sånn er det nok i morgen igjen også.. Stakkars mannen er jo så sliten etter all jobbing og nå dette..

Telte stikkene på kroppen og jeg har foreløpig 20 stikk! :kjefte: Virker ikke som lilletassen har fått noen stikk og det er godt.

Fikk forresten to sprutgulper igjen igår.. Den første var som forrige gang, ekkelt nok, men nummer 2 var skikkelig guffen. Ringte hs og hun sa at jeg må regne med det skjer et par ganger til, men at de vokser det av seg. Så godt er det.

Har prøvd badekar med han også og det virket som han synes det var skikkelig stas når vi gjorde det sammen :)

Skal oppdatere meg i dere dagbøker når jeg får flyttet hjem igjen (forhåpentligvis til helgen) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 stikk ja :overrasket: Enda godt Lilletassen ikke har noen! Får håpe det hjelper å vaske alt da... Litt av en jobb :klemmer: Godt dere har svigermoren din som kan hjelpe dere da :) Høres ut som noen hektiske dager :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæ, det hørtes skikkelig slitsomt ut! Men godt de ikke fant noe da, så da var det kanskje i sofaen det bodde noe?

Håper dere kommer dere tilbake til normalen snart :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kjapt innom for å oppdatere.

Vi bor fortsatt hos svigermor, men flytter hjem igjen i morgen.. Så fort jeg hadde postet her torsdagen, fant vi flere hoppende svarte saker i håndkleet i vinduskarmen på soverommet, så da var det ikke aktuelt å flytte hjem igjen. Vi leverte dyret til Rentokil som skal se på det til uken og gi tilbakemelding på hva det er, men ganske sikkert på det er noen lopper av no slag..

Nå har mannen og jeg vasket, skrubbet og støvsugd hele leiligheten og tassen vår har vært alene med bestemoren sin i fem timer snart (rekord for meg!) og nå er vi på vei ut døren for å reise tilbake dit og overnatte en siste natt.

Føles helt greit her nå, men håper jeg ikke freaker ut imorgen og synes det er skikkelig ekkelt igjen.. Må jo tilbringe de neste dagene i sengen for sofaen kommer ikke før til torsdag kveld og vi har jo ikke no annet i stuen å sitte på (evt spisestolene da, men det er jo ikke akkurat komfy..)

Håper alt er bra med dere alle - så gleder jeg meg til å oppdatere meg her igjen til uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uffameg så mye styr dere måtte igjennom :(

merkelig, trodde lopper var sommerdyr jeg da :klo:

Dere kommer til å sette stor pris på nye sofaen kan jeg tenke meg :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at det ikke dukker opp noe mer slik at dere kan flytte hjem igjen i morgen.

God helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endelig hjemme igjen!

Eller... Endelig og endelig.. Vi har ingen sofa, så vet ikke hvor vi skal oppholde oss de neste dagene og det ser ut som en byggeplass her i stuen synes jeg.. Ikke no hyggelig, så skal bli digg å få sofaen.

Det er klart det er deilig å være hjemme med tingene sine, men det skal bli godt å få sofaen, for det er ikke no koselig her nå.

I kveld skal jeg på mørkekjøring, for jeg skal endelig begynne å ta lappen.. Alltid vært så redd for å kjøre, men har slitt så fælt med vogn og snø, så det er ikke aktuelt til neste baby! Så sånn sett skal jeg jo ikke være her i kveld, men det skal mannen og lilletassen. Blir første gang for mannen å passe lilletassen alene, uten å kjøre med han i bilen (da er han stort sett alltid rolig og det er ganske lett å passe han), så det er jeg veldig spent på..

Han har vært ekstremt urolig de siste nettene og i går kveld skrek han skikkelig av tydelig magevondt. Han gulpet (luktet som oppkast og var forholdsvis mye), så lurer på om han kanskje var kvalm..?

Føles forresten også som jeg har mistet melken min, for puppene føles så tomme... Må pumpe etterpå også, fordi jeg skal være borte nesten 4 timer ikveld, skjønner ikke helt hvordan det skal gå egentlig..

Gleder meg til jeg føler at dette er hjemmet mitt igjen, for akkurat nå trives jeg ikke og vil være minst mulig hjemme.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at du skal ta lappen! Helt sikkert mer praktisk for deg ja!! :) håper det går bra da, så du får den fort!

Godt å være tilbake i leiligheten sikkert, selv om det ikke er så koselig der nå. Bra at det er såpass fint vær i dag da, så går det an å være ute litt i stedet!

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har nok tenkt meg ut en tur etterpå ja..

Tror nok det tar meg litt tid til jeg kan kjøre opp, for jeg har ikke sitti bak rattet på 6 år og totalt sett har jeg kjørt bittelitt 5 ganger. Så det tar nok litt, særlig siden det begrenser seg med når og hvor ofte jeg får tatt kjøretimer. Men har jeg den innen jeg er 30 (jeg er 26 nå) så er jeg fornøyd :nigo:

Da gir jeg meg selv god slingringsmonn og blir heller positivt overrasket for at jeg får den før :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Her er også planen å ta lappen.... men det har bare ikke blitt prioritert, selvom det hadde vært mest praktisk :jepp:

Samboern har lappen da heldigvis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...