Dine Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #1721 Del Skrevet 25. februar 2011 Lilletassen rullet nettopp over fra mage til rygg hele 3 ganger!! Han er så flink han tassen min altså og jeg ble så stolt!! Og det beste er også at jeg fikk tatt det opp på video (den 3.gangen) slik at mannen kan se det også! Så moro!! Etterpå får vi besøk av et vennepar som også er gift, men som venter med barn noen år.. Kanskje lilletassen inspirerer litt Åååå, fine gutten min som ruller over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 25. februar 2011 #1722 Del Skrevet 25. februar 2011 OI!! Ruller altså?? Er ikke det veldig tidlig? Så flink han er!! Vi hadde en episode her om dagen da jeg la han på magen, snudde meg å gjorde noe og da jeg så tilbake lå han på rygg. Jeg ble så overrasket! Så jeg prøvde igjen. Men jeg tror han falt over for det meste.. Ha en kjempefin helg Dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 25. februar 2011 #1723 Del Skrevet 25. februar 2011 Flinke lilletassen Det er tidlig å snu seg, iallefall hvis han gjør det bevisst. Og det gjør han nok, når han gjør det 3 ganger etter hverandre. Tulla var vel 12 uker når hun gjorde det bevisst og det var visst også tidlig. Herlig er det iallefall, når de gjør nye ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #1724 Del Skrevet 25. februar 2011 Det er utrolig morsomt!! Mulig han bare faller overende, men jeg prøvde å legge han sånn at han ikke skulle falle overende, og på ryggen kom han Og siden han gjorde det 3 ganger på rad så kan det kanskje være bevisst ja.. Flinke gutten min Har filmet det og mannen er på vei inn døra nå, så skal bli stas å vise det frem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 25. februar 2011 #1725 Del Skrevet 25. februar 2011 Wow, det var tidlig! Veldig imponerende Flinken God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 26. februar 2011 #1726 Del Skrevet 26. februar 2011 Da har jeg lagt ut bilde av de heklede baby bootiesene i dagboken min Ha en super helg, Dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 26. februar 2011 #1727 Del Skrevet 26. februar 2011 Det var tidlig ja!! Flinke gutten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #1728 Del Skrevet 27. februar 2011 Lurer på om lilletassen har hatt økedøgn det siste døgnet.. Han har spist masse om natten også, og to-tre netter på rad nå har han spist 4 ganger.. I tillegg sover han bare to timer i sengen sin ca før han vil ha mer mat og da tar jeg han over til vår seng og ammer der. Så de siste døgnene har vi sovet masse i sengen vår sammen, noe jeg hadde håpet skulle gå mer og mer over. Men det er vel litt opp og ned kanskje.. I tillegg har han hatt to lekkasjer på natten, så nå er begge swaddleteppene til vask og siden vi ikke har tørketrommel er jeg spent på om de tørker til kvelden igjen.. Hvis ikke får vi prøve oss uten og håpe han sover godt for det.... Ps: Kaving ved puppen = rap her også ja. Tusen takk til Pupsilure og Siebaeo som tipset om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. februar 2011 #1729 Del Skrevet 27. februar 2011 Hvilken størrelse bleier bruker dere nå? Lille A bruker fortsatt libero nr 1, for nr 2 bare lekker. De er for vide på lårene for henne. Snart er vel 1erne for små og, da vet jeg ikke helt hva vi gjør.. Vi har jo hamstret Libero.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #1730 Del Skrevet 27. februar 2011 Vi har akkurat gått over til Libero str2.. Og det bruker vi jo hele tiden og stort sett går det helt fint, men nå har det som sagt vært to lekkasjer på natten.. Han veier jo over 5 kilo nå, så str 1 er jo for små.. Har både Libero og Pampers str2, så kanskje vi bør prøve nr2 i natt og se om det er noe forskjell..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 27. februar 2011 #1731 Del Skrevet 27. februar 2011 For en flink gutt du har som har rullet seg rundt allerede!! Er helt imponert! Vi var nødt til å gi opp Libero her, de bare lakk. Både str. 1 og 2. Så selv om vi hadde hadde hamstret Libro var vi nødt til å kjøpe Pampers. Tror rett og slett snuppa sine bein er litt for tynne for libero, har erfart det på jobb også at Pampers passer best på de som er litt smale. Håper du får en fin søndag Dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 27. februar 2011 #1732 Del Skrevet 27. februar 2011 Libero lakk hele tiden her også, selv om Murmel neppe kan kalles slank. Vi hadde heldigvis ikke hamstret. Liker Pampers bedre uansett, de er smalere og tynnere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #1733 Del Skrevet 27. februar 2011 Han er ganske lang og slank ja, så kan være at Libero ikke sitter like godt da.. Jeg tenker at vi kommer til å bruke Pampers til natten og så ser vi Har endel Libero igjen, så kan jo teste de ut på dagtid når jeg har mer oversikt, så slipper han hvertfall å sove i lekkasjen stakkars.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #1734 Del Skrevet 27. februar 2011 (endret) forresten... Hipp Hurra for lille gutten min som er 8 uker i dag Endret 27. februar 2011 av Dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 27. februar 2011 #1735 Del Skrevet 27. februar 2011 Tenk 2mnd, skjønningen Spent på det med bleier. Vi har hamstret mest Libero, men har noe Pampers i mindre størrelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 27. februar 2011 #1736 Del Skrevet 27. februar 2011 Vi har bedre erfaring med pampers, men nå tåler heller ikke Bumba libero(glad vi ikke hamstret mye) for hun får bare bleieutslett! Høres ut som økedøgn om han vil drikke ofte ja......her varierer det veldig, innimellom sånn som nå som Bumba var syk så har hun sovet litt ekstra oppi hos oss.......synes det er bedre en å måtte bysse i 1 time til å roe henne.....men det er nå bare meg hurra for 8 uker, tiden flyr altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 27. februar 2011 #1737 Del Skrevet 27. februar 2011 Libero lakk masse her også, både når tulla var veldig slank og når hun ikke var det lenger pampers var litt bedre, men de lakk de også i tillegg til at jeg syntes de lukta veldig urin. Så nå har vi gått over til Coop sitt billigmerke og er kjempefornøyd med dem. Lekker nesten aldri og sitter godt Tenk at han er 8 uker alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #1738 Del Skrevet 28. februar 2011 Ny lekkasje i natt.. To ganger faktisk, så nå er det over til Pampers! Glemte å ta på Pampers i går istedet for Libero, så han sov med det i natt også. Lurer på om vi kanskje setter på bleien litt løst noen ganger, men vil jo ikke at han skal få vondt heller da.. Må bare få sagt hvor skjønn gutten min er altså I natt var jeg ganske sliten etter mye amming og bleieskift, og lilletassen var skikkelig våken, men jeg prøver bevisst å ikke kommunisere med han for å vise at det er natt, men dette gikk ikke helt etter planen i natt.. Han var så blid og smilte skikkelig og prøvde å le mens han så på meg og jeg bare kjente hvor utrolig glad jeg er i han og måtte bare smile skikkelig tilbake Herlighet at det er mulig å bli så totalt overlykkelig glad i noen som man blir i barna sine.. Det er virkelig en overveldende følelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 28. februar 2011 #1739 Del Skrevet 28. februar 2011 Jeg så forresten sånn posebody som Lilletassen har arvet etter pappan sin på Polarn o. pyret Skikkelig smarte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #1740 Del Skrevet 28. februar 2011 Aha, så det er de som har det altså Den er kjempe praktisk, men nå som vi swaddler bruker vi kun bleie under.. Skulle nok gjerne hatt noen babytruser som vi har pratet om tidligere, for å holde bleia bedre på plass, men finner aldri noen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå