~lillefot~ Skrevet 18. februar 2011 #1661 Del Skrevet 18. februar 2011 Hei Dine Tror ikke jeg har skrevet her inne hos deg før, men ville så gjerne få lov til å si GRATULERER med dagen Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 18. februar 2011 #1662 Del Skrevet 18. februar 2011 Hurra for Thailandtur og gratulerer så mye med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. februar 2011 #1663 Del Skrevet 18. februar 2011 Gratulerer med dagen kjære Dine!!! Hørtes ut som en vellykket kveld igår. Forresten... Har du fått noe fint? (bortsett fra skjønne lillegutt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 18. februar 2011 #1664 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Søvn avler Søvn fant vi ut når Bumba var så små, og om du er redd han skal våkne når dere legger dere så ville jeg bare gitt han et drømmemåltid, da risikerer du ikke å bli vekket etter 30 min Gratulerer med dagen og grattis med bestillt tur *missunnelig* Barnevakt ja, flink du var å hoppe i det, her hadde jeg det i går for først gang Endret 18. februar 2011 av Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 18. februar 2011 #1665 Del Skrevet 18. februar 2011 :blåse: Gratulerer med dagen!! Høres ut som en koselig kveld igår, deilig å ha litt tid sammen ja Og ha en nydelig helg med den lille familien din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #1666 Del Skrevet 18. februar 2011 Tusen takk alle sammen Utrolig koselig med hilsener! Nå har vi nettopp vært ute og testet ut GPSen vår.. Og den funker fint den Fikk det i julegave, så endelig fikk vi prøvd den. Lilletassen gråt så mye her hjemme og var tydelig skikkelig trøtt, så heldigvis fikk han sove en times tid i bilen. Det eneste som er problemet med drømmemåltid her hos oss er at han våkner når jeg tar han opp for å gi han mat. Har prøvd drømmemåltid tidligere og det har ikke helt fungert.. Men er det noe som kanskje blir bedre og bedre eller hvordan har dere gjort det? Nå er det snart sushi - digg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 18. februar 2011 #1667 Del Skrevet 18. februar 2011 Hurra for deg 27 år? Så herlig med Thailand-tur. Åh, nå drømmer jeg meg bort her og blir helt salig. Å glede seg er forresten halve moroa. Se på bilder og drømme. Speseilt om vinteren. Jeg har allerede avtalt barnevakt ganske tidlig. Jeg og mannen skal på top gear-show i slutten av mars. Nå er jeg så tøff og tror at det skal gå sååå bra. Kan ha noe med at jeg ikke har noe forhold til barnet ennå. Altså, ikke sånn som jeg kommer til å få. Vet jo ikke hvem det er og kjenner det ikke. Du skal ikke se bort ifra at det nok blir noen tårer her og. Man må bare hive seg ut i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 18. februar 2011 #1668 Del Skrevet 18. februar 2011 Gratulerer så masse med dagen!! Hørtes digg ut med sushi! (hmm..kanskje jeg skal teste sushien imårra, på det stedet dere kjøpte det sist. Vi bor hos mamma og de i helga, så vi er rett ved ) Ha en strålende helg med din lille perfekte familie, Dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 18. februar 2011 #1669 Del Skrevet 18. februar 2011 Det eneste som er problemet med drømmemåltid her hos oss er at han våkner når jeg tar han opp for å gi han mat. Har prøvd drømmemåltid tidligere og det har ikke helt fungert.. Men er det noe som kanskje blir bedre og bedre eller hvordan har dere gjort det? Ser den ja, men når han da får mer melk sovner han da ikke igjen??? Her de første 3mnd la jeg meg samtidig som Bumba, hun tok natta sånn 21-21:30, så jeg måtte ikke gi drømmemåltid da jeg var opplagt dagen etter, men etter 3mnd ville jeg også ha litt tid for meg selv på kvelden, og siden hun begynnte å ta natta 19-20tiden.....så når jeg da la meg rundt 23-24 så fikk hun drømmemåltid....hun våkner alltid litt men med engang hun får brystet så er hun i lala melkeland og så drikker begge bryst og sover da videre til 06 ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #1670 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Først og fremst hipp hurra for Becky som fødte en liten jente i dag tidlig Gratulerer! Og hurra for Lilletassen som er 7 uker i dag Ser den ja, men når han da får mer melk sovner han da ikke igjen?? Nei, han gjør ofte ikke det altså.. Kan jo prøve en kveld kanskje, bare for å sjekke igjen om det funker.. Men så er jeg så redd for å ødelegge de gode rutinene vi har på natten nå, men samtidig kan det jo evt føre til lenger søvn for oss begge dersom han får drømmemåltid.. Hmm Eller hvertfall at mannen og jeg kan ha en kveld sammen i ny og ne, det hadde vært deilig Nå ligger han i vognen på soverommet med det ene vinduet åpent. Det var så kaldt da vi la han der inne, - 17, så ville ikke ha begge åpne. Mannen og jeg har fått spise frokost sammen i fred og ro og vasket og ryddet leiligheten. Digg å få skrubbe dusj og do, det føles så godt Riktig god søndag alle sammen Endret 20. februar 2011 av Dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 20. februar 2011 #1671 Del Skrevet 20. februar 2011 Litt sent ute, men Gratulerer så mye med dagen som var!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #1672 Del Skrevet 20. februar 2011 tusen takk cypress I dag har tassen min sovet mange timer i vognen sin! Første gang sov han i 3 timer fra 10:45 til 13:45 og så fra 16:05 til 19:15. Deilig! Han sover så mye bedre og lenger med frisk luft, så fremover (når det blir varmere ute) skal vi ha vinduet åpent og heller ha en tynn lue tenker vi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 20. februar 2011 #1673 Del Skrevet 20. februar 2011 Så bra!! Babyene sover ofte bedre ute ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #1674 Del Skrevet 20. februar 2011 Skjønner jo godt det, jeg sover jo godt i frisk luft selv I stad trodde jeg at vi hadde mistet alle bildene fra fødsel, barsel og absolutt alle bildene av tassen vår.. Jeg måtte installere cden til macen på nytt pga noe passordgreier og så stod det et sted at vi måtte installere iphoto igjen.. Det tok 45 minutter før jeg fikk vite om vi hadde bildene eller ikke og thank goodness for at de fortsatt var der! Så nå har vi overført bilder på playstation og brenner på CD, så vi er sikre på at vi har backuper. Forsøkte harddisc istad, men gikk visst ikke sa mannen.. Nå er det jeg som er datahodet i familien (ikke at det sier så altfor mye... ), så jeg tror jeg får ta en titt i morgen Lilletassen er selvfølgelig lys våken, etter å ha badet, ny bleie, swaddling og mat.. Spennende å se når han faller til ro igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 20. februar 2011 #1675 Del Skrevet 20. februar 2011 Å, så bra at de ikke forsvant!!! Jeg hadde fått hjertet i halsen ved tanken på å miste alle bildene vi har tatt til nå!! Syns du fortsatt swaddling fungerer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. februar 2011 #1676 Del Skrevet 21. februar 2011 Oj Da hadde jeg blitt redd ja! Vi har en harddisk der vi har sikkerhetskopier av alle bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #1677 Del Skrevet 21. februar 2011 Ja, ble helt på gråten og hadde skikkelig klump i halsen, men heldigvis gikk det bra. Så nå prøver jeg å finne ut hvordan overføre bilder til harddisken, for det går visstnok ikke an via iphoto.. Vanskelig å si ang den swaddlinga egentlig.. Det virker som det fungerer siden han sover i flere timer i strekk når vi legger han (stort sett 4 timer første økt om natten) og han roer seg i den. Men når han våkner om natten og skal ha mat er han ofte ganske klam (han ligger bare i bleien inni den) og da tar jeg han ut. Står at man ikke skal bruke noe annet inni, så da blir det bare bleia da.. De andre øktene om natten sover han stort sett ikke mer enn 2 timer maks før neste matrunde.. Nå sover han i vognen igjen - krysser fingrene for at han sover 3 timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 21. februar 2011 #1678 Del Skrevet 21. februar 2011 Du åpner iPhoto, tar tak i bildet og drar det bare ut i den mappen du vil ha det i. Kan forresten anbefale Dropbox.com, jeg legger alle bildene jeg er redd for å miste der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #1679 Del Skrevet 21. februar 2011 Det var det jeg trodde også, men det går absolutt ikke.. Har prøvd alt og de vil ikke overføres til den eksterne harddisken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 21. februar 2011 #1680 Del Skrevet 21. februar 2011 Finner du ikke bildene i Finder da..? Sånn at du kan dra dem derfra? Mulig iPhoto har en egen mappe ett eller annet sted.. Evt prøv copy+paste. Jeg har ikke iPhoto nå men har hatt det. Mente det var en mappe for bildene og en mappe for album..? Evt om det er mulighet for Arkiver som i en av nedtrekksmenyene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå