Dine Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #1501 Del Skrevet 31. januar 2011 Veide forresten Lilletassen også og sist vi veide han var 18.jan mener jeg å huske og det var 3700gram da. Og i dag veide han 4360gram Så han får i seg det han skal hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 31. januar 2011 #1502 Del Skrevet 31. januar 2011 Det var fin vektøking I starten går de raskt opp i vekt! Men det blir ikke like mye hver gang når de blir litt større, heldigvis kjenner til det med å ikke få spist sammen, sånn har det vært her lenge her også, men mye bedre nå Bra at han roet seg etterhvert da, selv om det ble en lang biltur på dere Det er skikkelig slitsomt med skrikebaby. All ære til deg som gjør en kjempejobb! Jeg lover deg at det blir bedre, bare hold ut og ta en dag av gangen. Om noen måneder kommer du muligens til å savne Liten Baby. Det gjør jeg nemlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 31. januar 2011 #1503 Del Skrevet 31. januar 2011 Den siste måneden har mannen og jeg fått spise middag samtidig kanskje 5 ganger og det kommer fordi han ikke vil ligge alene eller så har han selvfølgelig alltid våknet akkurat i måltidet.. Typisk! Tripp Trapp med newborn set. Koster vel ca 2500,- men om dere har råd, er det antagelig verdt det. Vi hadde det på samme vis, og med den stolen kan Murmel sitte ved matbordet med oss, og vi koser oss alle sammen. Hender jeg setter ham i den så han får se på når jeg lager mat også, om jeg ikke gidder å knyte på meg sjalet for så kort tid. Den er virkelig super, uten tvil det beste kjøpet vi har gjort. Håper dere får en fin natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 31. januar 2011 #1504 Del Skrevet 31. januar 2011 Så flott vektøkning Skulle gjerne sett bilde av lille skjønningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 31. januar 2011 #1505 Del Skrevet 31. januar 2011 Du skal vel ikke bekymre deg for noe lite melk i puppene hvertfall Kyyyyyra anyone! Så bra vektoppgang Vi pleier å ha vippstolen oppå spisebordet da vi......da sitter hun i høyde med oss og har en leke å titte på mens vi spiser. Hadde jeg valgt å kjøpe trypp trapp for senere bruk hadde jeg absolut kjøpt den tidlig og kjøpt newborn setet, men her ønsket jeg ikke tripp trapp så da ville det bli litt dyr investering for vår del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #1506 Del Skrevet 1. februar 2011 Vet dere - i dag har jeg faktisk fått spist frokost og drukket en kopp ammete + dusjet og vasket håret og satt på en klesvask - alt mens Lilletassen har liggi/sitti i Babybjørn vippestolen sin Sist vi prøvde var for noen uker siden og da funket det ikke særlig, men i dag virket det som han synes det var skikkelig spennende! Og det er godt for meg, for da får jeg gjort disse tingene uten at jeg må vente til han sover. Genialt! Så jeg får se om vi trenger det newborn settet til tripptrappen (vi har selve stolen og bøylesett), for i dag kan vi prøve å sette han i denne stolen og se om det funker så vi kan spise mat samtidig I dag så smilte han til meg også Han har forsøkt tidligere, og jeg har lurt på om det er smil eller ikke, men denne gangen vet jeg det var smil - så det var veldig gøy. Ekstra stas når han viser at han kjenner meg igjen og viser på sin måte at han er glad i meg, for da kan jeg prøve å tenke på det de gangene han skriker og jeg holder på å bli gal Gleder oss masse til treff på torsdag, håper bare han oppfører seg og at det går fint med amming, reise til byn og det hele.. Er jo første gang, så er litt spent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. februar 2011 #1507 Del Skrevet 1. februar 2011 ohhh så koselig å høre Dine, husker første gangen jeg kunne sette Bumba i stolen sin mens jeg dusja eller spiste, den er GULLverdt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #1508 Del Skrevet 1. februar 2011 JA! Han sitter der igjen nå, men har litt problemer med å sove på egenhånd.. Han sovner på meg etter amming, men så prøver jeg å legge han i kurven sin etterhvert og da våkner han etter noen minutter og vil opp.. Og så er det det med rapingen da.. Tror jeg må få vist litt triks av dere på torsdag, for den skrurapinga til Siebaeo vet jeg ikke helt om jeg forstår.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. februar 2011 #1509 Del Skrevet 1. februar 2011 Den skrurapinga forsto jeg aldri heller altså.......gleder meg skikelig til å få se dere da! hehe kjenner det problemet med å ikke kunne legge barnet ned ja......derfor var sjalet reddningen min, kunne til og med støvsuge og hun våknet ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #1510 Del Skrevet 1. februar 2011 Gjett hvem som sover i meitaien på brystet mitt a! Han begynte å sutre igjen og jeg nekter å gi pupp igjen når jeg vet det er fordi han er trøtt, så da tok jeg han i meitaien og gikk litt rundt med han mens jeg snakket til han og sang. Etter noen minutter roet han seg og jeg fikk til og med tatt av sengetøyet på sengen vår mens han var oppi og rolig, og så plutselig sovnet han. Deilig å kunne gjøre litt ting uten å løpe frem og tilbake fordi han våkner, skal ha mat eller ny bleie! Hvis dette er hverdagen fremover (og kveldene blir fri for skriking), så skal jeg absolutt ikke klage!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. februar 2011 #1511 Del Skrevet 1. februar 2011 Skruraping.. det hørtes fancy ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 1. februar 2011 #1512 Del Skrevet 1. februar 2011 Skrurapingen skal presenteres på torsdag. Vi trenger ikke det lenger for nå er det stort sett nok å sette han opp og klappe han litt på ryggen eller i rumpa. er det en gjenstridig rap legger jeg han på skuldra og så kommer det som oftest. Det BLIR lettere når de blir større! Og du, Dine, håper du ikke blir stressa på våre vegne på treffet. Det gjelder oss alle egentlig. For vi er alle i samme båt og synes det er kjipt om småen blir urolig i selskap med andre! Så vi har nok alle stor forståelse for det, uansett hvem det er som er urolig Jeg håper Bolla viser seg fra den siden han stort sett er.. For jeg merker at jeg blir litt stressa om han sutrer når vi er på besøk. Så glad for at du skal være med på treff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #1513 Del Skrevet 1. februar 2011 Flott med presentasjon - satser på at det funker og at Lilletassen blir skikkelig harmonisk fremover Han er ikke blant de verste altså, men kveldene kan være skikkelig kjipe når han hyler på det verste. Merker at jeg ikke har lyst å vekke han for å gi mat nå (selv om helsesøster anbefalte det for å fylle han opp med mat til natten, så vi kanskje får lettere netter). Nå er jeg alene hjemme også fordi mannen hjelper bestefaren sin med noen greier. Skal vekke han, skal ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. februar 2011 #1514 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg ville vekket, for de våkner ikke skikkelig når de blir vekket for mat mest sannsynlig sovner han igjen med en gang eller sover underveis. Sees i morgen kl 11 da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #1515 Del Skrevet 1. februar 2011 Da får jeg kanskje vekke han.. Han pleier å bli skikkelig grinete hvis vi vekker han, men det får vel være.. Litt deilig at han sover og ikke hyler Skal gi han ren fennikelte nå også for første gang, har bare forsøkt ammete, men lest et sted at ren fennikelte skal være bedre å gi direkte.. Sees i morgen kl.11 ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. februar 2011 #1516 Del Skrevet 1. februar 2011 Legg deg klar med puppen fremme i senga, og løft han forsiktig opp og bort til deg. Det funker her hvertfall, og han våkner ikke i det hele tatt, får bare påfyll Men kjenner til det å ikke ville vekke en baby som endelig sover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. februar 2011 #1517 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg ville tatt han opp og ammet liggendes på soverommet, som regel sov hun bare videre da, da kan man få lettere netter altså. Gleder meg å se dere torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #1518 Del Skrevet 1. februar 2011 Tok han opp og han våknet så klart.. Aldri klart å ikke vekke han når han sover, for å amme.. Men det gikk fint. Litt skriking, men ikke på langt nær som tidligere Nå støvsuger mannen litt og Lilletassen ble helt rolig - virker som han liker den lyden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. februar 2011 #1519 Del Skrevet 1. februar 2011 Ganske vanlig at de liker støvsugerlyd Vet at mange står under kjøkkenviften med babyene også. Du skulle hatt den bamsen som jeg har, med hjertelyd, bølger white noise osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. februar 2011 #1520 Del Skrevet 1. februar 2011 Støvsugeren ble brukt endel når vi hadde prøvd alt og hun ikke ville sove.....slukna nesten på en blunk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå