Becky1 Skrevet 2. januar 2011 #1281 Del Skrevet 2. januar 2011 *frysninger* Så fantastisk! Dagen er endelig her . Dette klarer du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 2. januar 2011 #1282 Del Skrevet 2. januar 2011 Oioi, her må jeg bare følge med! Ååååååå, det er så fantastisk følelse, savner allerede når T var "Liten", så bare å glede seg:) Masse lykke til! Snart er han i armene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 2. januar 2011 #1283 Del Skrevet 2. januar 2011 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. januar 2011 #1284 Del Skrevet 2. januar 2011 Så spennende Håper du har Lilletassen hos deg om ikke lenge :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. januar 2011 #1285 Del Skrevet 2. januar 2011 Har ikke hørt noe mer. Det er 6 timer siden jeg fikk meldingen nå. Tenker på deg, Dine Dette klarer du så fint, det er jeg helt sikker på. Og snart har du verdens nydeligste baby i armene :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. januar 2011 #1286 Del Skrevet 2. januar 2011 Så flott lesing, endelig er dagen her Håper lillegutt er kommet til verden nå :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 2. januar 2011 #1287 Del Skrevet 2. januar 2011 Her inne var det spennende:) Endelig er dagen her - dette går fint:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 2. januar 2011 #1288 Del Skrevet 2. januar 2011 Tar det som et godt tegn at du ikke har fått ny mld Pupsilure....håper hun har fått lillegutten sin nå :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 3. januar 2011 #1289 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Da kan jeg endelig fortelle at Lilletassen har kommet til verden 3462 gram, 53 cm og 33 i hodeomkrets. Han ble født klokken 20.53. Han er verdens nydeligste, og hun gleder seg til å vise han frem :rødme: Alt er bra med dem og Dine gleder seg til å sove etter 4 nettet uten søvn. Endret 3. januar 2011 av Pupsilure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 3. januar 2011 #1290 Del Skrevet 3. januar 2011 Gratulerer så mye med å endelig ha Lillegutten hos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 3. januar 2011 #1291 Del Skrevet 3. januar 2011 Gratulerer så masse Dine!! :hoppe så fantastisk!! Håper fødselen gikk greit, og at du klarer å sove litt nå! Tenk, nå er du mamma :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 3. januar 2011 #1292 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) ohhhhhhhhhhhhhh var første boka jeg var inne hos i dag, var så spennt!!! :hoppe: Gratulerer så utrolig mye Dine!!! Endelig har du lillegutt i armene dine, og håper du får sovet noe på sykehuset! Gleder meg å møte kjekkasen :rødme: Endret 3. januar 2011 av Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 3. januar 2011 #1293 Del Skrevet 3. januar 2011 Gratulerer så mye, Dine Tenk, nå er du mamma :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 3. januar 2011 #1294 Del Skrevet 3. januar 2011 Heia! Gratulerer så masse! Perfekte mål jo:) Håper du har det bra, og at du får sovet litt på sykehuset:)! Stor klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. januar 2011 #1295 Del Skrevet 3. januar 2011 Gratulerer med Lilletassen!!!! :strix: Gleder meg til å lese fødehistorien!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 3. januar 2011 #1296 Del Skrevet 3. januar 2011 gratulerer så mye!!!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. januar 2011 #1297 Del Skrevet 3. januar 2011 Gratulerer så mye Dine! Endelig er lillegutt kommet :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #1298 Del Skrevet 3. januar 2011 Tusen takk for alle koselige hilsener - veldig koselig og rørende å lese, her jg ligger i barselsengen med Lilletassen på brystet og er en meget stolt mamma Skriver mer når jeg har kommet hjem(vi drar hjem onsdag),men måtte innom og oppdatere litt og ikke minst takke kjære Pupsilure for å være sladretante Lilletassen og jeg er snart klare for kinodate med kompisene sine,bare så snart jeg klarer å sove,sitte ordentlig og karre meg ut;) Mange klemmer fra oss begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. januar 2011 #1299 Del Skrevet 3. januar 2011 Åååå... nå ble jeg litt misunnelig på deg som har fått bebissen din ut... :rødme: Satser på å følge etter snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 3. januar 2011 #1300 Del Skrevet 3. januar 2011 Ååå, hei Dine Rart å tenke på at du ligger på samme sted som jeg var for 4,5 måned siden, og da var du i syden og var så spent på hvordan det gikk med meg Kjempehyggelig å få være sladretante Gleder meg veldig til å høre alt, og se det lille vidunderet :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå