Gå til innhold

Dines hverdag med to små

Dine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oioi, her må jeg bare følge med! Ååååååå, det er så fantastisk følelse, savner allerede når T var "Liten", så bare å glede seg:)

:klemmer::popcorn:

Masse lykke til! Snart er han i armene dine :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt noe mer. Det er 6 timer siden jeg fikk meldingen nå.

Tenker på deg, Dine :hjerte: Dette klarer du så fint, det er jeg helt sikker på. Og snart har du verdens nydeligste baby i armene :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar det som et godt tegn at du ikke har fått ny mld Pupsilure....håper hun har fått lillegutten sin nå :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg endelig fortelle at Lilletassen har kommet til verden :hoppe::danser:

3462 gram, 53 cm og 33 i hodeomkrets. Han ble født klokken 20.53. Han er verdens nydeligste, og hun gleder seg til å vise han frem :rødme: Alt er bra med dem og Dine gleder seg til å sove etter 4 nettet uten søvn.

:strix:

Endret av Pupsilure
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Dine!! :hoppe :hoppe: så fantastisk!! :strix:

Håper fødselen gikk greit, og at du klarer å sove litt nå! :)

Tenk, nå er du mamma :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ohhhhhhhhhhhhhh var første boka jeg var inne hos i dag, var så spennt!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Gratulerer så utrolig mye Dine!!! Endelig har du lillegutt i armene dine, og håper du får sovet noe på sykehuset!

Gleder meg å møte kjekkasen :rødme:

Endret av Neytiri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia!

Gratulerer så masse! Perfekte mål jo:)

Håper du har det bra, og at du får sovet litt på sykehuset:)!

Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for alle koselige hilsener - veldig koselig og rørende å lese, her jg ligger i barselsengen med Lilletassen på brystet og er en meget stolt mamma :)

Skriver mer når jeg har kommet hjem(vi drar hjem onsdag),men måtte innom og oppdatere litt og ikke minst takke kjære Pupsilure for å være sladretante ;)

Lilletassen og jeg er snart klare for kinodate med kompisene sine,bare så snart jeg klarer å sove,sitte ordentlig og karre meg ut;)

Mange klemmer fra oss begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå... nå ble jeg litt misunnelig på deg som har fått bebissen din ut... :rødme: Satser på å følge etter snart! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, hei Dine :goodbye: Rart å tenke på at du ligger på samme sted som jeg var for 4,5 måned siden, og da var du i syden og var så spent på hvordan det gikk med meg :klemmer: Kjempehyggelig å få være sladretante :fnise: Gleder meg veldig til å høre alt, og se det lille vidunderet :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...