Gå til innhold

Dines hverdag med to små

Dine

Anbefalte innlegg

OJ, dette er jo superspennende! :) Men jeg må bare få gi deg en stoor :klemmer:, for jeg kjenner så innmari godt den følelsen av at man føler at man skal gå sånn i mange dager til, og at man bare er lei av å ha vondt.. Jeg følte jeg hadde vært i fødsel i mange dager når snuppa ble født. Men for å være helt ærlig så høres det ut akkurat sånn som jeg hadde det den dagen lille J ble født. Som du vet ble vi jo sendt hjem igjen, men det var jo ihvertfall noe på gang! :jepp:

Siste rest av slimproppen min gikk (+ blod) dagen før lille J ble født så vidt jeg husker.

Jeg har virkelig trua på at det er rett før du får se Lilletassen din jeg! ;) Masse masse lykke til snuppa :klemmer: Følger spent med her inne ;)

(forresten, ny tippedato: 2.januar :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, så spennende dette er, Dine!! a070.gif

Jeg tipper at det skjer noe meget snart! :jepp::hoppe:

Og hurra for termindagen!! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Jeg har glemt å tippe jeg da! Men jeg tipper 2 Januar :gjeiper:

Ha en go natt, så satser vi på at han er rett rundt hjørnet :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er superspennende :popcorn: . Du skal se du nok får ekstra krefter NÅR fødselen er i gang :hoppe: . Håper Pupsilure snart kommer med en hyggelig oppdatering her snart :jepp: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia Dinemor!! :hug:

kanskje det blir et søndagsbarn? :) Det er jeg og anbefaler det gjerne. Tror vi er ekstra harmoniske :fnise:

Tenker på deg! Håper du får sovet litt og snart er i fødsel. Jeg og M venter på kinokompisen vår! :hoppe: Jeg orker ikke tippe, jeg bare håper det skjer snart. :). Snart er du i mål!! :strix: Masse lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler::lol:

:opplyser: Men nå er det alvor her :jepp:

Dine er i fødsel, 4 cm åpning, og innlagt på sykehuset :nigo::hoppe: :hoppe:

Hun ble sendt hjem i går, men vannet gikk i natt, og hun har regelmessige rier. Det er visst mange som føder i dag, så hun har fått et rom for naturlige fødsler og får muligens ikke smertestillende :(

:babygutt: :babygutt: :babygutt: :babygutt: :babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, nå skjer det endelig Dine!! :):hoppe:

Jeg og Lille J heier på deg! :duskedame:

(og om du ikke får smertestillende, så er jeg helt sikker på at du klarer det helt fint! Regner med at du har tilgang på badekar hvis det er rom for naturlig fødsel, og vann er en veldig god smertelindring syntes jeg ihvertfall!)

Nå er det ikke lenge til du har Lilletassen din i armene :rødme:

(Nå ble jeg litt rørt merker jeg, for den følelsen når du får han i armene første gangen er ubeskrivelig :sjenert: )

Takk for oppdatering Pupsilure :klemmer:

Endret av Jesse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: nå ble jeg såååå glad!!!

lykke til Dine, klemmer fra meg og Bumba :klem:

*naturlig fødsel var det jeg ønsket meg, så spennt på dine vegne nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oioioioi!! Her skjer det jo ting!! :strix:

Åh, nå ble jeg rørt jeg og.. :rødme: Er hun på samme sykehus som jeg var? (og Jesse) Jeg tror også du fikser dette kjempegreit uten bedøvelse Dine!! Det var jo som Neytiri det jeg også ønsket meg men ikke fikk ;):klem::hug:

Herlighet så spennende.. Hun er jo faktisk I fødsel nå! :dåne: Krysser fingrene for at det går fort og greit! Tenker på deg Dine!

Åhhhh!! Gleeeder meg til å treffe Lilletassen!! :bolledeig:

Masse heiarop fra M aka Bolla også!! :duskedame::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: Heier på Dine, jeg og Gofflus også :duskedame:

Nei, hun er ikke på samme sykehus som dere, men samme som jeg var på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...