Dine Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #1181 Del Skrevet 17. desember 2010 Hehe, ja - var det som fikk meg til å våkne tror jeg, for det hørtes jo veldig snodig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 17. desember 2010 #1182 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) stengt på lørdager ja......er veldig spent for det kan i teorien skje når som helst!! håper du har en fin fredag Endret 17. desember 2010 av Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 17. desember 2010 #1183 Del Skrevet 17. desember 2010 Sånn var det før der tanten min fødte i USA. Alle babyene ble lagt på et eget rom (sånn man ser på film) og moren måtte hvile. Mannen til tanten min fikk ikke se ungen sin før den var 3 dager gammel, fordi det var stengt på lørdager og søndager. Heldigvis er det ikke sånn her i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 17. desember 2010 #1184 Del Skrevet 17. desember 2010 Sånn var det før der tanten min fødte i USA. Alle babyene ble lagt på et eget rom (sånn man ser på film) og moren måtte hvile. Mannen til tanten min fikk ikke se ungen sin før den var 3 dager gammel, fordi det var stengt på lørdager og søndager. Heldigvis er det ikke sånn her i hvert fall. wtf sier jeg nå bare!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #1185 Del Skrevet 17. desember 2010 Oi - det visste jeg ikke at var mulig faktisk.. Kanskje jeg drømte at jeg fødte borte i USA da.. Krysser fingrene for at jeg ikke er sanndrømt, for det vil være litt upraktisk.. Men tror ikke det er særlig fare for det gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. desember 2010 #1186 Del Skrevet 17. desember 2010 Guri, godt du ikke er sanndrømt med tanke på å ikke få se den lille etter fødselen. Håper du slipper unna med føding på selveste julaften eller nyttårsaften, må være spesielt, akkurat de to dagene iåret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 17. desember 2010 #1187 Del Skrevet 17. desember 2010 Morsom drøm Hvordan går det med håret?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #1188 Del Skrevet 17. desember 2010 Fortsatt blått... Forhører meg med Neytiri nå ang hvordan jeg kan få vekk blåskjæret... Buhu - dumme håret som forandrer seg i svangerskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. desember 2010 #1189 Del Skrevet 17. desember 2010 Nå trenger jeg litt veiledning fra en proff igjen.. Hva slags stelleveske anbefaler du?? Den må nødvendigvis kunne henges på Bugabooen. Og trenger jeg sånne kroker som jeg ser folk snakker om? :klø: Jeg er så grønn på dette altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #1190 Del Skrevet 18. desember 2010 2 uker til termin i dag og jeg er nå 38+2 Helt utrolig at jeg kan sitte med en baby i armene når som helst nå, samtidig som jeg er ganske klar føler jeg og blir nesten helt deppa av å tenke på at det kan være en hel måned før han kommer. Pluss / minus 2 uker ift termin begynner jeg å bli ganske så lei av, men what can you do? Så her sitter jeg da, men blåskjær i håret for de som har fått med seg det, etter en mislykket hjemmefarging (merk! håret reagerer heeelt mongo under svangerskap, hvertfall mitt hår..) og håper virkelig at jeg ikke må på Føden med blått hår. Nei, vi får satse på at han kommer på nyåret og at fargen da har gått ut. Hvis ikke får jeg krype tilbake til frisøren og be om et mirakel som kan fikse det. Legger med bilde av magen som ble tatt torsdag 16.des, akkurat på uke 38. Legen regner det sånn hvertfall, ved termin er man 40+2. Hipp Hurra for 2 uker igjen til termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #1191 Del Skrevet 18. desember 2010 Her er forresten bilder av stelleveskene vi har valgt. Dere ser sikkert hvilken jeg skal bruke og hvilken mannen skal bruke Er litt usikker på den brune stellevesken, om det går med svart vogn? Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 18. desember 2010 #1192 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) for to uker igjen til termin! Tenk at han er her innen 4 uker da Fantastisk! Og flott mage. Du kommer nok til å savne den etterhvert Du får ta på deg nisselue i morgen da, hvis håret fortsatt er blått Endret 18. desember 2010 av Pupsilure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #1193 Del Skrevet 18. desember 2010 Ja, får nok det Legger også ved et bilde av kjeksene jeg lagde for noen dager siden, som skal legges i cellophan poser og bli julegaver til tanter, onkler og besteforeldre. De ble kjempe gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. desember 2010 #1194 Del Skrevet 18. desember 2010 Kjempeflott mage :rødme: Og flotte stellevesker dere har Håper du slipper å være blåhåret så veldig lenge. De gangene jeg har hatt blåskjær i håret, frivillig vel å merke , har jeg merket at det slipper taket ganske tidlig og at det blander seg inn i det andre håret slik at det ikke blir så tydelig og fremtredende. Etter en del fargekatastrofer har jeg de siste gangene bare brukt slik casting fra Loreal, og da er det lettere å prøve ut mange farger for å finne ut hvilken jeg liker best uten å måtte vente så altfor lenge mellom hver gang jeg farger det Så i år går jeg fra å være mørk/rødhåret/blond til å ha sjokoladefarget hår hvis det fungerer so mdet skal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. desember 2010 #1195 Del Skrevet 18. desember 2010 Stilige stellevesker og deilig kjeks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #1196 Del Skrevet 18. desember 2010 Håper virkelig det går fort ut ja.. Må nok vaske det noen ganger igjen i morgen, for i dag hadde det ikke antydning til å forsvinne engang synes jeg... Krysser fingrene for en god natt, men har fått så vondt i ryggen, så er redd det blir nok en lang natt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 19. desember 2010 #1197 Del Skrevet 19. desember 2010 Se på den fine kula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 19. desember 2010 #1198 Del Skrevet 19. desember 2010 Så fin du er! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. desember 2010 #1199 Del Skrevet 19. desember 2010 Kjempefin!!! Gleder meg til å se innholdet imagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #1200 Del Skrevet 19. desember 2010 tusen takk dere, veldig koselig sagt :rødme: Oppdaget etter dusjen i går at jeg har fått strekkmerker under puppene De har jo vokst siden jeg ble gravid, og heldigvis er det et sted bare mannen ser uansett, så skal ikke klage på det i grunn. Men nå er de der og ingenting å gjøre med Den siste tiden har jeg sovet dårlig og drømt masse om Lilletassen. Hver eneste natt, når jeg endelig får sove, så drømmer jeg at han har kommet og han er så fiiin Er helt forelsket i han og er skikkelig spent på hvordan det kommer til å bli når han faktisk kommer ut. I drømmene klarer jeg ikke la være å holde på han og kose med han og merker skikkelig morsinstinktet dukker opp. Blir spennende å se i virkeligheten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå