Dine Skrevet 29. november 2010 Forfatter #1041 Del Skrevet 29. november 2010 Åååå - nå skjønner jeg hvor du mener tror jeg!! hehe Men da misforstod du T senteret.. hehe For det T senteret jeg tenkte på er i motsatt retning.. Men nå tror jeg at jeg forstår ja.. Og M senteret er veldig fint, bare vært der altfor sjeldent (litt vanskelig når jeg ikke kjører bil selv og jeg prøver som regel å få til ting midt på dagen mens mannen er på jobb) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 29. november 2010 #1042 Del Skrevet 29. november 2010 hehe, morsomt at flere plukker det opp Hvor er du fra Jesse? Det kan jo hende jeg bare ser for meg at jeg skjønner det, men passer godt med de tre jeg tenker på Er fra Oslo øst, men bor ganske nærme sentrum nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 29. november 2010 Forfatter #1043 Del Skrevet 29. november 2010 Aha, da skjønner du sikkert hva vi prater om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 29. november 2010 #1044 Del Skrevet 29. november 2010 Den kule senterforkortelsegjengen som holder til her inne altså... Tror jeg vet hvilke sentere dere prater om Selv om vi har CC som nærmeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 29. november 2010 Forfatter #1045 Del Skrevet 29. november 2010 Hehe, morsomt Nå har mannen og jeg gått over Lilletassens klær og funnet frem noe vi har lyst å ha med på sykehuset, men jeg ønsker gjerne litt feedback på hva vi bør ha med, ha mer/mindre av etc Hadde tenkt å legge ut litt linker til noe av det, men så har macen klikka tydeligvis, så får ikke lagt inn linker eller uttrykksikoner jeg ikke husker eller noen ting, så det får bli bare tekst.. * Heklet ullpledd * Tynn balaclava fra Joha str.56-60 (litt liten i str) * Utedress med føtter og "lue" fra Cubus til og fra bilen når vi reiser hjem, str.56 * 1 ullstrømpebukse fra Joha, str 50 * 1 ullbody fra Joha, str 50 * 2 bomullsbodyer (langermet) str 50-56 * 1 sparkebukse i bomull str 50-56 * Hentedress i bomull med føtter str 50-56 Vi trenger helt sikkert mer enn dette, da jeg ikke tror vi får klær på sykehuset, men jeg er litt i villrede med hva vi trenger.. Så kjempe flott med innspill her altså - så skal jeg snart sette igang med vaskingen og pakking av fødselsbagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 29. november 2010 #1046 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg har også vært veldig i tvil med hvor mye vi burde pakke med til lillesnuppa. Men det vi fikk beskjed om på fødekurset var ihvertfall: - 2-3 sparkebukser/strømpebukser - 3-4 bodyer - Teppe, gjerne i ull - Lue - Klær til hjemreisen (altså varme klær) - Sokker (trengs vel i grunnen ikke hvis man har bukser med fot) (nå får vi ikke låne noe klær der i det hele tatt da, er jo litt forskjellig..) Jeg tror nok jeg har pakket ned litt for mye, men det får bare være.. Syns det hørtes ut som at dere har fått med det meste av tøy til han jeg.. Husk votter som han kan ha på hendene når dere reiser hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 29. november 2010 #1047 Del Skrevet 29. november 2010 Husker ikke hvor mye jeg hadde planlagt å ha med, men det spilte liten rolle, for mannen dro jo hjem hver dag, og hadde med det jeg ønsket tilbake neste dag Tenkte ikke over den muligheten på forhånd egentlig. Men bagen ble altfor full, så jeg måtte ta ut litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 29. november 2010 #1048 Del Skrevet 29. november 2010 Tenk du er kommet så langt at du skal begynne å pakke fødebagen Hvordan pakker du.. i en bag eller liten koffert eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 30. november 2010 Forfatter #1049 Del Skrevet 30. november 2010 Tusen takk for tips Jesse og Pupsilure - nå har jeg skrevet det ned, så får mannen og jeg bli enige om akkurat hvilke plagg vi skal ta med. Vil at han skal være med i prosessen i forkant, så han er inkludert, så får jeg heller mase litt på´n når han skal hjem Vi kommer nok til å ha en bag til meg og en litt mindre en til Lilletassen. Mannen vil så gjerne at Lilletassen skal ha sin egen, men det sa jeg at vi kan kjøpe etter han har kommet, som han kan bruke til å ha tingene sine i hvis vi skal på tur fremover.. Mannen gleder seg så masse, så jeg vil liksom ikke ta fra han den gleden.. Har forresten hengt opp julekalenderen hans i dag.. Den henger i vinduet på kjøkkenet, for der har vi ikke gardiner, så da pynter det liksom litt opp. Kan prøve å få tatt et bilde som dere kan se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 30. november 2010 #1050 Del Skrevet 30. november 2010 Åh, vil gjerne se julekalenderen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 30. november 2010 #1051 Del Skrevet 30. november 2010 Så spennende med pakking av sykehusbag Da jeg ble lagt inn på sykehuset natt til mandag, så vi et par (der damen var høygravid) som kom med en bag. Tenk, nå har de nok fått babyen sin :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 30. november 2010 Forfatter #1052 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Her er julekalenderen.. Jeg er ikke særlig kreativ av meg, så synes i grunn det her holdt massevis Om en times tid kommer mannen hjem og jeg gleder meg til han får se den og forhåpentligvis bli overrasket og glede seg til alle dagene fremover Endret 30. november 2010 av Dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 30. november 2010 #1053 Del Skrevet 30. november 2010 Ikke kreativ?! Synes den var kjempefin . Hele vinduet var i grunn veldig fint dekorert. Typisk jenter å si sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 30. november 2010 #1054 Del Skrevet 30. november 2010 Det var superfint! Kjempelurt å henge den opp sånn! Plukker med meg den idèen til neste jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 30. november 2010 #1055 Del Skrevet 30. november 2010 Så fin den ble, kjempekoselige Hva sa mannen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. november 2010 #1056 Del Skrevet 30. november 2010 Kjempeflott Ble mannen overrasket og glad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 30. november 2010 #1057 Del Skrevet 30. november 2010 Så koselig det ble i vinduet, Dine! God idé det der med å henge dem sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #1058 Del Skrevet 1. desember 2010 Tusen takk alle sammen - kjempe koselig med komplimenter Mannen ble veldig overrasket og rørt over at jeg har ordnet med det mens han har vært på jobb - så det ble vellykket I kveld skulle vi egentlig få opp juletreet (vi liker å ha det gjennom hele desember, og særlig koselig blir det for meg fremover som er så mye hjemme denne tiden) og litt julestash, men så har jeg tilbudt meg å passe barnet til bestevenninnen min så de får begynt å pusse opp huset de skal flytte inn i innen 15.desember. Så spørs om vi får opp treet i dag.. Og så har det blitt litt andre ting som kanskje blir forskjøvet, men vi får ta det litt på sparket og se hva vi får til I dag skal jeg på babydate med Pupsilure og Goffel og Siebaeo og nyfødte Bolla Håper Lilletassen hører de små karene og gjør seg klar til å komme ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. desember 2010 #1059 Del Skrevet 1. desember 2010 Kos dere da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. desember 2010 #1060 Del Skrevet 1. desember 2010 Kos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå