Dine Skrevet 5. november 2010 Forfatter #901 Del Skrevet 5. november 2010 Tusen takk Neytiri Da er det litt tryggere, for jeg synes det var litt mye å lekke 8 uker før termin liksom.. Men hva vet vel jeg, jeg har jo aldri vært 8 uker før termin heller, så... I dag er jeg 32 uker på vei og er skikkelig sliten og trøtt etter en lang og intensiv uke. Mange avtaler og har vært på farten hver eneste dag denne uken, noe jeg ikke har pleid etter jeg ble sykmeldt, men så er det litt godt også, for da går tiden fortere. Mannen har kort dag på jobben i dag og så er det HELG Han hadde kjøpt Sex & the City 2 filmen til meg forrige dagen og pga kvalme og jobb i sommer, så rakk jeg aldri å se den på kino.. Så kanskje jeg skal benke meg foran tven og sette den på.. Håper alle får en flott fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. november 2010 #902 Del Skrevet 5. november 2010 Å, det er en gøyal film! Deilig med litt "hjernedød" underholdning innimellom!! Jeg gleder meg masse til helg selv! Deilig å få sove litt lenge!!! Vi (det vil si, jeg....) hadde planer om å dra på vogn-titting i morgen, men nå tror jeg teite-mannen har lagt andre planer med gutta i stedet. Det syns jeg er ganske irriterende altså... Er det ikke leveringstid på mange av vognene?? Begynner det å haste for oss?? Det er ca 7 uker til permisjonen begynner, 10 uker til termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 5. november 2010 #903 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg lekker melk jeg også, synes det er ekkelt, faktisk. Det er sikkert helt naturlig, men jeg hater å sove med BH, men tror jeg må det for å ha ammeinnlegg i. Bruker innlegg av ull om dagen, og de er veldig gode, varme og myke. Er det ikke leveringstid på mange av vognene?? Emmaljunga har ofte 10 ukers leveringstid (men dere hadde vel vurdert en annen?), så jeg tror kanskje ikke jeg ville ventet så veldig mye lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. november 2010 #904 Del Skrevet 5. november 2010 Kos deg med artig film God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 5. november 2010 Forfatter #905 Del Skrevet 5. november 2010 Da har jeg sett filmen og den var helt ok. Helt grei for den formen jeg er i ny hvertfall, men serien er jo myyye bedre enn filmene. Men søren så lyst man har å reise til Abu Dhabi og bo i luksuriøse omgivelser! Cypress* Ang leveringstid så er det stort sett 8 uker som er maks. Så jeg vil anbefale at dere bestemmer dere ganske raskt og hører der dere kjøper vognen, for mange har den på lager så dere slipper å vente Men dere er ikke sent ute i den forstand, det er mange som kjøper vogn samme uke som termin og forventer at butikkene har de på lager (det synes jeg er litt drøyt, for sånne store ting er stort sett bestillingsvare). Men ta en titt i butikker, mannen din får være med et par timer synes jeg, og så tygger dere på det over helgen så sant ikke en bestemt vogn appellerer til dere med én gang Nå kommer min mann hjem og jeg har akkurat kommet ut av dusjen og har grorudpalme og det hele Jaja, sånn får man tåle når man har en sykmeldt, gravid kone.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 6. november 2010 #906 Del Skrevet 6. november 2010 Fant et krus til deg Det er gratis frakt. Men er jo fortsatt billigere på Nille da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 6. november 2010 #907 Del Skrevet 6. november 2010 Ja her var det bh og ammeinnlegg fra uke20 og til 2mnd etter fødsel på natta.....lekket utrolig mye....men nå som det har regulert seg er det bedre å sove uten...... dere som har tenkt å amme ihvertfall blir vandt til at melk kommer ut av puppene i mange måneder fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 6. november 2010 #908 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg syns det var utrolig ekkelt med melken før han ble født. Likte ikke tanken, og ville ikke ta på det, og vasket hendene godt etterpå :dåne: Nå er det melk overalt Men har ikke smakt på det altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 6. november 2010 #909 Del Skrevet 6. november 2010 Ingen tegn til melk hos meg. Men det kommer vel (men dæven, så vondt det gjør i puppene nå som det begynner å bli ordentlig kaldt ute ) Håper du har en fin helg Dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 7. november 2010 Forfatter #910 Del Skrevet 7. november 2010 Her er det melk ja.. Kanskje jeg bør begynne med ullinnlegg, bare for å holde varmen og ikke bli kald.. Hadde vært deilig - de er jo til for å brukes Tusen takk for tips til krus Pupsilure - men mannen fant et her i går, kjøpt på Pytt i Panne Så da har vi det i boks, endelig! Kostet vel rundt 29,50 eller noe - ikke verst Men det du fant var veldig fint!! I går var mannen og jeg på kino og så Trolljegeren.. Morsom og underholdende den, og Otto Jespersen var veldig flink faktisk og bar filmen synes jeg.. Anbefales for å støtte norsk film Nå tror jeg vi snart skal komme oss avgårde og prøve å få gått litt og så piknik med kakao og god lunch. Blir fort sliten, men heller en time ute enn ingenting Riktig god søndag til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 7. november 2010 #911 Del Skrevet 7. november 2010 Her er det melk ja.. Kanskje jeg bør begynne med ullinnlegg, bare for å holde varmen og ikke bli kald.. Hadde vært deilig - de er jo til for å brukes Anbefaler det altså, jeg får så ubeskrivelig vondt i puppene når de blir kalde nå, har vært sånn hele svangerskapet. Ullinnleggene jeg kjøpte på apoteket er veldig gode, så de bruker jeg om dagen. Har begynt å bruke innlegg fra SparKjøp om natten, de er tynnere og mer avlange i formen, så da dekker de selv om jeg snur på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. november 2010 #912 Del Skrevet 7. november 2010 Hørtes deilig ut med en slik tur ut, nydelig søndagsvær, selvom det er litt kjølig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 7. november 2010 #913 Del Skrevet 7. november 2010 yes, om dere blir kalde på brystene jenter bruk ull innlegg allerede nå Jeg bruker ALLTID ullinnlegg og sålangt ingen brystbetennelse.......og trust me, det er fort gjort at man får altså! Håper du får en fin søndag Dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 8. november 2010 Forfatter #914 Del Skrevet 8. november 2010 Da begynner jeg med ullinnlegg f.o.m. i dag! Deilig å være varm på brystet - er jo ingen grunn til å fryse! Søndagen var fin den. Mannen og jeg gikk en liten tur og vi hadde med oss hjemmelagede bagels og kakao, og satt oss litt i solen ved en dam i nærheten og bare nøt været og hverandre :rødme: Ble ikke ute så veldig lenge, for mannen hadde ikke kledd seg godt nok og jeg har en tendens til å måtte tisse når jeg går.. Lilletassen presser helt sikkert ned mot blæra eller noe sånt, for det gir seg stort sett når jeg setter meg ned. Men vi fikk vært ute en liten stund hvertfall I dag skal jeg prøve meg på min første svømmetrening Blir nok deilig for ryggen (og kroppen generelt) å få vært litt i bevegelse, uten at det belaster for mye her og der. Håper jeg blir sliten og sover godt til natten.. Skal også prøve meg på muffinsene som Pupsilure foreslo, da jeg skal ha noen venninner på middagsbesøk i morgen. Tenker å lage laksewok, med eggnudler og grønnsaker til. Og så muffins til dessert da.. Blir sikkert godt og ikke minst koselig å stelle litt istand for venninner man ikke ser så ofte. Så da får jeg komme meg avgårde til svømmehallen snart og begynne bakingen når mannen kommer hjem med eplene jeg ikke fikk tak i på lørdag.. Ha en flott dag i solskinnet alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 8. november 2010 #915 Del Skrevet 8. november 2010 Begravelsen gikk fint. Var en veldig fin stund og den nærmeste familien tror jeg var fornøyde og fikk tatt farvel. Det er aldri noe gøy med sånt, og enda rarere var det å se på kisten og kjenne Lilletassen holde på samtidig. Rart å se liv og død forenes på den måten.. *Frysninger* Er det dette som kalles fra vugge til grav? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 8. november 2010 #916 Del Skrevet 8. november 2010 Hvordan ble muffinsene da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 8. november 2010 #917 Del Skrevet 8. november 2010 Nå har svigermor sagt at hun vil kjøpe bilsete til oss . Vi hadde egentlig tenkt å kjøpe prio simo (tror jeg det var), siden den var lett og relativt billig. Men har skjønt at den ikke har så mange innstillinger, så nå som vi får kan vi jo ønske oss det som virkelig passer oss. Lurer derfor på om du har noen tips? (hvis du orker da) Det viktigste er selvsagt at den er trygg. Har skjønt at den bør være bakovervendt (?). Den bør og være så lett som mulig. Jeg er nemlig ikke spesielt sterk . Vet du om den fra Stokke er bra? Tror den kan festes på vogna (?). Skjønner hvis du ikke orker å svare. Er vel mange som spør om sånt. Hehe, da mannen min jobbet som lærer en periode sa han at han ikke kunne noe særlig om pc, nettopp for å unngå å bli en sånn som alle spurte . På arbeidsplassen min tar faktisk de dataansvarlige og oppfordrer folk til å gå til noen navngitte datakyndige. Som om de ikke har nok å gjøre . Nei, det lønner seg ikke alltid å si hva man kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 9. november 2010 Forfatter #918 Del Skrevet 9. november 2010 Muffinsene ble helt fantastisk gode!!! Hadde eplebiter og kanel oppi også og jeg gleder meg masse til å servere de som dessert i kveld. Fikk de store og fine som på kafé også, ved å bruke creme brulé former. Ulempen er at jeg ikke får de ut derfra, så må servere de med frostingen og det hele i selve formen, men tror det skal bli deilig Helt i orden å hjelpe Becky Synes det bare er hyggelig å hjelpe, bare å spørre! Jeg synes MaxiCosi (både Pebble og CabrioFix) er veldig gode seter. Dette er fordi de er utrolig lette å bære med seg (som du sier er viktig) og de kan festet på mange ulike vognunderstell. Det setet du nevnte Prio Simo har jeg aldri hørt om, kanskje du mener Brio Primo? Det er også veldig lett, men jeg synes det er lettere å håndtere MaxiCosi setene. Alle disse babysetene går fra 0-13 kg (som blir i overkant av 1 år ca) og er bakovervendte. Det setet som passer på Stokke Xplory er et Besafe sete. Det veier ganske mye og er veldig tungt å bære med seg, men fordelen er blant annet at du kan feste det på Xploryvognen og legge ryggen ganske flat når setet ikke er montert. Vekten er allikevel viktig for min del, så derfor velger jeg dette. Det kan festes på Bugaboo Cameleon som jeg skal ha og det kan være smart hvis du skal ut og inn av butikken og ikke ønsker å ta barnet ut av stolen (hvis h*n sover etc). Pebble er også litt lettere å justere ift beltestroppene enn Cabriofix, så derfor går jeg for det. Nå har jo jeg litt favoritter ift til masse barneutstyr, så det er ikke nødvendigvis at det jeg liker og foretrekker er best, man må liksom finne det som passer en selv best I kveld skal jeg ha noen venninner på middag. Skal gjøre litt rent her hjemme og gjøre det koselig til de kommer. Sånn sett er denne årstiden veldig fin, for når det er mørkt og guffent ute er det deilig at det er varmt og godt inne og masse lys som gir stemning Og HippHurra til Siebaeo som føde lille Bolla i dag tidlig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 9. november 2010 #919 Del Skrevet 9. november 2010 Tuen takk, Dine . Veldig snilt. Mente selvsagt Brio Primo. Huff, jeg surrer så utrolig mye for tiden. Dro en halvtime for tidlig til kiropraktor istad og holdt på å låse meg ute av bilen (midt i byen, uten penger på kortet). Dette er bare noe av det. Jeg er SÅ susete om dagen. Det er akkurat som om hjernen min går på lavgir. Lurer på hvordan den såkalte ammatåka blir jeg Men over til bilseter igjen. Stoler på deg og sier til svigermor at jeg ønsker meg den du liker best I trust you! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 9. november 2010 #920 Del Skrevet 9. november 2010 Brio sitt kommer uansett litt dårlig ut i tester om man har beltebase fordi beltet ikke er låst fast på noen måte så man må huske å etterstramme. Vi vurderte det, men kom frem til at jeg ikke tør å ta sjansen på at vi husker å etterstramme.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå