Gå til innhold

Dines hverdag med to små

Dine

Anbefalte innlegg

De har noen kjempefine krus på Nille :nigo: Den har mamma fått :jepp: Og så har svigermor fått et fra.... Hmmm... :klø: Den kan ha vært den butikken som ligger vedsiden av Nille på S. Verdens beste bestemor er skriften på begge to, mener jeg å huske.

Leste i boka til Iril: du kan få omvisning på Riksen :jepp: Jeg sendte mail i sommer og spurte, og de sa at jeg bare kunne ringe den dagen jeg ville komme og høre om de hadde tid. Kan aldri tenke meg at du må betale noe for det. Det er de kursene som koster penger. :)

Den pakken med kalkunfilet har jeg kjøpt et par ganger også :fnise: Syns det er godt med poteter, brun saus og waldorfsalat til. Det spiser jeg på nyttårsaften :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg til å lage middag med kalkun istedet for kylling - prøve noe nytt :) Waldorf salat er kjempe godt, mmm. Pleier ofte å putte noe ekstra i vanlig potetsalat, litt druer eller eplebiter eller noe, det gjør det litt friskere.

Takk for tips på både body og krus! Tenkte jeg skulle gi svigermor noe som hun selv kan bruke, og et krus ville vært alright da tenkte jeg. Var innom Nille og butikken ved siden av, på S, men ingen av de hadde det.. :vetikke:

Kanskje de er utsolgt.. Men jeg har jo tittet flere ganger og aldri funnet det, så kanskje det alltid er noen som kjøper det rett foran nesen på meg.. ;)

Så bra, da prater jeg med mannen og så kan vi ringe den dagen vi ønsker omvisningen og høre om de har tid. Kan jo evt sende mail jeg også, så jeg har den å referere til feks. Godt forslag hvertfall, for det hadde vært koselig med en omvisning, men helt galskap å betale 800kr når man ikke føler man vil ta selve kurset..

I dag er det massasje! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg på massasje i dag!! :nigo:

Ja, er nok noen som har kjøpt krusene rett foran nese di, for jeg har sett det flere ganger :jepp::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har sånne kopper på Kremmerhuset og Gavehjørnet (på Bryn og StorO senter tror jeg) mener jeg! Vi kjøpte i hvert fall på StorO da vi skulle fortelle om graviditeten! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da tror jeg at jeg får ta turen innom Nille og Kremmerhuset flere ganger, for jeg har jo ikke funnet en eneste kopp.. :( Men hun har ikke bursdag helt enda, så jeg gir ikke opp jakten ;)

Massasjen var veldig deilig og jeg lå på magen med det ene benet på brettet pute. Skikkelig digg å få benet såpass opp, for det får jeg ikke med den puten jeg bruker hjemme. Kanskje jeg skal prøve ammeputen fra Babydan, selv om isoporkulene kanskje blir litt slitne til Lilletassen kommer...?

Massasjemannen (:fnise:) fant punkter i korsryggen og skuldrene som han brukte litt ekstra tid på og som føles mer myke og ikke så stive lenger. Han sa jeg burde komme tilbake en gang til hvertfall, pga korsryggen, og det forbauser meg heller ikke.. Eneste er dilemmaet om jeg vil bruke 895kr på enda en behandling (denne her fikk jeg jo i gave av svigermor). Evt kan jeg gå et annet sted som er litt rimeligere - forslag?

Etter massasjen var over gikk jeg til et fransk konditori på Majorstuen/Marienlyst og koste meg med en kopp kaffe og et stk fransk bakverk :fnise: Vet ikke helt hva det heter jeg, det jeg spiste altså, men godt var det! Veldig koselig og rolig atmosfære der også.. Bodde på Majorstuen for flere år siden og hadde alltid veldig lyst å gå dit, men fikk meg liksom ikke til å kjøpe kaffe nesten rett utenfor døren min, men i dag benyttet jeg anledningen til å kose meg litt alene :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Hørtes knalldeilig ut med massasje. Kanskje du kan ønske deg en time til jul? Kroppen fortjener absolutt litt ekstra god pleie når man går gravid :jepp:

Det franske konditoriet har utrolig mye lekkert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet - så jeg kjøpte med to porsjonskaker til mannen og meg som vi kan ha til dessert etterpå :) Bringebærmousse til han og sjokoladedrøm til meg... :spise:

Blir fiskeboller til middag, så da er det kanskje litt lov.. Og dessuten holdt jeg meg unna alt søtt i går - så ble veldig stolt av det altså ;)

Kan evt ønske meg det til jul ja.. Er jo alltids en flott gave å få, og gavekortene varer stort sett et år.

By the way, mannen har kjøpt Julepostei fra Mills. Kan jeg spise det eller er det for mye lever i det? (Tror det skal være 33% lever eller noe..) Mener å ha lest at man ikke skal spise all leverpostei.. Har spist en dansk leverpostei gjennom svangerskapet, som jeg forøvrig aldri har sjekket om jeg kan spise... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Det med lever har jeg ikke tenkt på, spiser leverpostei en gang eller tre i mnd jeg :klø:

Sjokoladedrøm.. Mmm liker hva jeg hører :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakene var fantastisk gode!! Fikk smake en liten smak av mannens også og den var veldig frisk og god. Den jeg spiste var veldig mektig, men nyyydelig, så brukte litt tid på å spise den (og jeg ELSKER sjokolade altså!)

I dag hadde mannen skrevet lapp til meg da jeg stod opp.. Der stod det at han synes jeg gjør en fantastisk jobb med Lilletassen i magen og at jeg gjør han til verdens lykkeligste mann med verdens beste kone :rødme:

Helt fantastisk mann jeg har!!! Er så heldig - har virkelig skutt gullfuglen der altså :)

Nå får jeg gjøre meg klar, blir hentet og skal i begravelse.. Er ikke til en i familen, men ekstern familie på en måte, men er det for å støtte familien min som er berørte.

Håper dere får en flott dag alle sammen og særlig Siebaeo som skal ha overtidsdkontroll på ABC idag - :duskedame: Heier frem Bolla som snart bør komme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte mannen :rødme: Du har vært heldig med han ja :Nikke: Kan tenke meg du gleder deg til å se han holde og styre med Lilletassen :) Det syns jeg var/er innmari flott å se på! Mannen er så engasjert i han, og snakker masse babyspråk :ler: Og babyen titter på han med stooore øyne :fnise:

Endret av Pupsilure
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rødme: ååååå så god han er da! ta vare på sånne ting....tenk at det ikke kostet han noe men du blir jo bare såå lykkelig av sånt!

Endret av Neytiri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det gikk greit i begravelsen i dag! Aldri noe hyggelig sånt, selv om man ikke er så nær avdøde.

Søt mann du har!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ord som det er verdt mer enn masse penger, så jeg setter veldig stor pris på det :)

Gleder meg masse til å se han med Lilletassen ja, for jeg tror han kommer til å bli en kjempe flott pappa! :hjerte:

Begravelsen gikk fint. Var en veldig fin stund og den nærmeste familien tror jeg var fornøyde og fikk tatt farvel. Det er aldri noe gøy med sånt, og enda rarere var det å se på kisten og kjenne Lilletassen holde på samtidig. Rart å se liv og død forenes på den måten..

Etter seremonien ble jeg med den ene tanten og kusinen min hjem og spiste god lunch. Er altfor lenge siden vi har gjort det, så det var koselig å få skravlet litt. Var ikke hjemme igjen før nesten 7 timer etter jeg dro på morgenen!

I dag skal jeg en liten tur til legen og ta blodprøver og så skal jeg på middag til noen jeg aldri har hilst på i ettermiddag. Er svigermor som vil ha meg med på middag med damer i familien til mannen hennes, og siden jeg har takket nei hver eneste gang jeg har blitt spurt, tenkte jeg at det var på tide å teste det ut. Kan jo bli hyggelig og i minste fall så er det litt mat og skravling.

Disse dagene har vært veldig busy denne uken, men det er jo litt deilig med sånne uker også :jepp:

Forresten.. Har fått endel råmelk den siste tiden.. Første gang jeg merket det var nesten 10 uker siden tror jeg, men nå, to netter på rad, har jeg lekket råmelk slik at det har blitt våte flekker på lakenet... :sjokkert: Er dettte vanlig eller hvordan skal jeg ta dette liksom..? :forvirret:

Endret av Dine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...