Dine Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #821 Del Skrevet 26. oktober 2010 Nå har jeg gjort litt ryggøvelser på yogamatten min, med National Bank som work out music Det føles mye bedre i både rygg og skuldre, men jeg ble skikkelig sliten av det.. Håper jeg får det til tre ganger i uken kanskje, var jo bare 15 minutter, men det holdt kjenner jeg. Fått beskjed om at bryllupsboken er klar til avhenting, så vi henter den nok etterpå og jeg krysser fingrene for at den blir sånn som jeg vil ha den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. oktober 2010 #822 Del Skrevet 26. oktober 2010 Håper at dere blir fornøyde med bryllupsboken deres Har bestilt meg fotobok derfra jeg også, så håper at kvaliteten er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #823 Del Skrevet 26. oktober 2010 Var veldig fornøyd med bryllupsboken jeg lagde til foreldre / svigerforeldre i julegave i fjor, men nå har jeg laget en som er dobbelt så mange sider og jeg er så redd de har klippet bildene feil feks. Nå blir det en tidlig middag med mannen straks, og så drar vi avgårde og henter boken. *Krysser fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. oktober 2010 #824 Del Skrevet 26. oktober 2010 Håper at alt er som det skal være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 26. oktober 2010 #825 Del Skrevet 26. oktober 2010 Håper boken ble bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 26. oktober 2010 #826 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hvordan ble boken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #827 Del Skrevet 27. oktober 2010 Boken ble kjempe bra!!!!! Den ble akkurat som jeg hadde håpet og mannen min ble veldig fornøyd også.. I dag har jeg vært på jordmortime. Alt står bra til med meg ift blodprosent og blodtrykk, samt Lilletassens hjerteslag. Han ligger med hodet ned, ryggen mot venstre side og bena opp mot (overraskende...NOT) høyre ribben.. En gunstig stilling for fødsel sa hun, og det kan virke som han har funnet sin favorittstilling. Så siden det er en bra stilling når det kommer til fødsel, så får jeg prøve å ikke klage over at han faktisk ligger den veien og heller være fornøyd med det På veien ble jeg sprutet ned av en bil, så jeg ble søkkvåt! Sjåføren så godt at jeg gikk der og at det var en stor sølepytt i tillegg til at det striregnet, men joda, h*n måtte selvfølgelig kjøre fortere i den pytten så jeg fikk alt over meg og var søkkvåt innen jeg kom frem til jordmoren.. Well done, håper du er fornøyd med deg selv dust! Nei, nå får jeg spise litt brunch og kose meg med en kopp te mens jeg gleder meg til spatime (Mum to Be) neste tirsdag og håpe at det løsner knytninger i rygg og skuldre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 27. oktober 2010 #828 Del Skrevet 27. oktober 2010 Sånne bilister skulle *PIIIIIP* Flott at han har funnet sin stilling, håper han blir liggende slik Kos deg med teen og nyt varmen inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 27. oktober 2010 #829 Del Skrevet 27. oktober 2010 Sånne billister burde sitte på giret på en humpete vei spør du meg!! Fytti katta så irriterende.. jeg får alltid så lyst til å pælme noe etter sånne men alternativet er som oftest telefonen og det er jo ikke så lurt.. Lilletassen din ligger akkurat som min! Og nå kan du glede deg til han blir så lang at han lurer rumpa under ribbeina dine på natta.. :dåne: Men da er det bare å dytte dem litt vekk Jeg fikk også høre at det var optimal posisjon før fødsel. Håper det stemmer. Oh, masasje hørtes utrolig deilig ut!! Du får sikkert sitte i en sånn framoverlent stol med hul til ansiktet.. Jeg vil ha en sånn! Så kan jeg sette den foran tvn mens kjære maserer! Ha en deilig brunsj og en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #830 Del Skrevet 27. oktober 2010 Deilig med te istad, men jeg sovnet fra den og sov halvannen time.... Ja, kjente jeg hadde skikkelig lyst å si noen flotte ord til han der ja, men måtte nevne det for jordmor istedet og hun ble skikkelig sinna Da kan det jo være at Lilletassen holder seg sånn frem til fødsel, det får vi jaggu håpe.. Så det er rumpa man kan kjenne under ribbena når det presser skikkelig..? Kjenner det noen ganger, at det dytter skikkelig under ribbena, men jeg har ikke skjønt hva det er. Føles ikke som en fot heller. Vet du hvor lenge Bolla har ligget sånn? Jordmor sa han godt kan flytte på seg i løpet av tiden mot fødsel, men at han trolig kommer til å falle tilbake til samme stilling som nå fordi det virker som han liker den stillingen best.. Så jippi hvis det er den mest optimale fødselsstillingen! Ja, blir helt sikkert en sånn type stol.. Blir litt rart, men helt sikkert nydelig.. Gleder meg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 27. oktober 2010 #831 Del Skrevet 27. oktober 2010 Bollen her har ligget sånn i alle fall siden uke 28 da vi så han på 3D-UL. Og jeg tror ikke han har flyttet seg nevneverdig i mellomtiden.. Jeg kjenner bevegelsesmønsteret hans har vært likt hele veien. Nå er det i alle fall rumpa (og beina) jeg får opp i ribbeina, for nå er han jo så SVÆR! :dåne: Stakar, når han kommer til verden er den ikke bare bråkete og kald og lys, den er til og med OPP-NED! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #832 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hehe, ja.. Skal ikke være bare-bare for de små.. Stakkars.. Og så er det alle som skal hale og dra i de for å sjekke det ene og det andre, og de som bare har ligget i fred og ro der inne og nytt stillheten.. Skjønner godt at de skriker den første tiden.. "Få meg inn igjen, dette her er jo lyst og kaldt og bare bråkete!" Lilletassen har ligget sånn en stund tror jeg.. Har lenge sagt at jeg tror han ligger på høyre side og sparker oppover, men fikk det bekreftet i uke 28 på 3D vi også. Og nå ligger han sånn forsatt, og jeg blir 31 uker imorgen. Så vi krysser fingrene for at han blir liggende i godstillingen, men uten å presse rompa oppover selvsagt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #833 Del Skrevet 27. oktober 2010 Trenger litt bleiehjelp her.... Mannen og jeg snakker om å kjøpe litt flere bleier siden det er bleiekrig, men vi vet ikke helt hvor mye vi trenger og av hva.. Har forstått det er forskjell mellom Pampers og Libero, men vi tenker vi kjøper litt av hvert egentlig og tester det ut.. Her er det vi har foreløpig, men dette holder bare i en drøy måned i følge "10 bleier døgnet regelen" jeg har lest ett eller annet sted.. * 2 pakker Libero str.2 BabySoft (3-6kg) 46 stk i pakken * 4 pakker Libero str 3 FreeFlex (5-8kg) 33 stk i pakken * 2 pakker Pampers str.3 BabyDry (4-9kg) 66 stk i pakken Har noen gode tips til hva vi kan kjøpe som er smart fremover, så tas det i mot med stor takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 27. oktober 2010 #834 Del Skrevet 27. oktober 2010 Sånne billister burde sitte på giret på en humpete vei spør du meg!! Fytti katta så irriterende.. jeg får alltid så lyst til å pælme noe etter sånne men alternativet er som oftest telefonen og det er jo ikke så lurt.. Sitte på giret på en humpete vei! Jeg har tenkt SÅÅÅ mange ganger at jeg skulle ønske jeg hadde med meg en spikerpistol som jeg kan skyte med på biler som gjør teite ting. Det er vel å videreføre tanken om å kaste noe på bilene litt.. Det er kanskje bittelitt psyko å tenke på, men allikevel syns jeg idéen ikke er så dum... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 27. oktober 2010 #835 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Nå er det jo forskjellig hva man liker av bleier, men her er min erfaring: Libero er veldig tykke, og føles som de tar stor plass mellom bena hans og hindrer bevegelse. Så vi gikk etterhvert over til pampers. Har alltid likt libero best på jobben men... Syns også det er lettere å kjenne om pampers er våt, for de er så tynne, og det blir gele. Libero blir mer enn hard klump, og jeg syns det er vanskelig å kjenne. Nå bruker vi pampers nr 2, og får tapen i kryss. Han er ti uker, og veier ca 5 kg. Har nok aldri brukt 10 bleier i døgnet. Uten at jeg har telt, vil jeg si 6-8. For å hamstre tror jeg at jeg ville kjøpt mest i store str, for de trenger du lenge, og får garantert brukt opp Jeg har kjøpt en med pampers 2, og en med pampers 3 de siste gangene, på Rimi. Nr 2 koster ca 23 kr, og nr 3 koster 40, men du får en gratis, og hvis du legger nr 2 på båndet først, får du begge to til ca 23 kr Det er ca 60 bleier i hver pakke, så da får du ca 120 bleier for ca 23 kr! :dåne: Det er billig det! Libero har færre bleier i pakkene, (er det rundt 40 :klø: ), så på kiwi får du da ca 80 libero-bleier til 23 kr. Endret 27. oktober 2010 av Pupsilure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. oktober 2010 #836 Del Skrevet 27. oktober 2010 Så bra at fotoboken svarte til forventningene Gleder meg til min kommer :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #837 Del Skrevet 28. oktober 2010 Ja, man har jo lyst å gjøre noe med disse bilistene og faktisk kaste noe etter bilen selv om det er litt psyko og man absolutt ikke har noe tilgjengelig som man kan kaste.. Men fy søren hvor irritert jeg ble, det er jo så unødvendig!! Takk for godt tips Pupsilure! Da tror jeg vi skal prøve oss på litt bleier og forsøke oss på Pampers nr.2 og nr.3 og se om ikke vi får pakke 3 til pakke 2 prisen... Smart! Vi får bare handle litt inn fremover, så har vi litt til Lilletassen kommer. Bleier trenger man jo og man kan liksom ikke få helt nok egentlig.. Ja, boken ble kjempe fin - så gled deg masse til din kommer, særlig med tanke på hva som medfølger boken... :rødme: Det blir så bra og masse lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 28. oktober 2010 #838 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg har tenkt SÅÅÅ mange ganger at jeg skulle ønske jeg hadde med meg en spikerpistol som jeg kan skyte med på biler som gjør teite ting. Det er vel å videreføre tanken om å kaste noe på bilene litt.. Det er kanskje bittelitt psyko å tenke på, men allikevel syns jeg idéen ikke er så dum... Spikerpistol!! :dåne: Det er jo GENIALT! (bittelitt psyko.. det er ikke veldig ulikt å være gravid tror jeg.. ) Jeg skal bestille noen tøybleier her tenkte jeg! Prøveprosjekt. Og tror jeg bestemte meg etter en lengre samtale med en venninne ang bæsj oppover ryggen... Tøybleier er vist bedre på det området. Men det blir nok papir for det meste i starten.. Vi har kjøpt Libero (bare to pakker). Mulig jeg skal innhente noen Pampers også..? Det er vel det vi får på sykehuset tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. oktober 2010 #839 Del Skrevet 28. oktober 2010 Ja, boken ble kjempe fin - så gled deg masse til din kommer, særlig med tanke på hva som medfølger boken... :rødme: Det blir så bra og masse lykke til!! Takk for lykkeønskninger Bare to uker igjen nå :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #840 Del Skrevet 28. oktober 2010 Det blir kjempe spennende Småkjekset! Og det kommer garantert til å gå bra!!! Ja, får vel gå til innkjøp av noen bleier.. Kan være greit å eksperimentere med både Libero og Pampers, så ser dere hva dere foretrekker Tror vi skal ut en tur og prøve oss på det Pupsilure tipset om istad.. Sjekke om det blir billigere med str 3 hvis vi legger på str2 først... Så i kveld blir det middag hos mamma. Hun er midt i en stygg skilsmisse, det er rettsak og det hele, så har ikke særlig lyst til å dra egentlig.. Orker nesten ikke høre om det, for det har pågått halvannet år, men det med rettsaken er helt nytt.. Kjenner jeg ikke trenger ekstra stress, samtidig som jeg har lyst å være der for mamma. Vi har ikke et veldig nært forhold og vi kommer ikke alltid veldig godt overens, men så er det noe med det å støtte foreldrene sine uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå