Pupsilure Skrevet 22. oktober 2010 #801 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) 30 uker Ja, tippeliste må du ha! Milla har rett i at du bare skriver det i et innlegg og så redigerer du det etterhvert som folk tipper, og så kan du legge link til innlegget i signaturen din Jeg tror du får litt før termin jeg. Gjetter på 15 desember. Jeg var også veldig redd for å gå over termin, og det gjorde jeg jo også. Men klarte å finne roen og stole på at legene vet hva de gjør, og at de ville satt igang flere fødsler dersom det var så farlig å gå over. Pluss at man hører mest om de det går galt med, når man snakker om slike ting. Tenk alle de tusenvis av barna som går over tiden som det går helt fint med Inkludert Gofflusen min, 9 dager over terminen. Og meg selv faktisk, 9 dager jeg også, og mannen ble født 13 dager over Det er veldig få barn i året som dør pga morkakesvikt (overtid), tror det er ca 10 stk eller noe, av 60 000. Og det er ikke bare bare å bli satt igang heller. Mor og barn har bedre av at det setter igang av seg selv. Prøv å ikke tenke på det, dere Endret 22. oktober 2010 av Pupsilure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 23. oktober 2010 #802 Del Skrevet 23. oktober 2010 Bare en snartur innom for å ønske deg god helg (jeg tipper forresten på..hmmm.. 28.desember ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 23. oktober 2010 #803 Del Skrevet 23. oktober 2010 Tipper 3. januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. oktober 2010 #804 Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg tipper 4. januar! (Og jeg fikk rett på Pupsilure, så nå tror jeg at jeg har at talent for tipping! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 23. oktober 2010 #805 Del Skrevet 23. oktober 2010 Da skal jeg være kjip og tippe julaften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #806 Del Skrevet 25. oktober 2010 Så spennende at dere tipper her inne!!! Kribler litt i magen når jeg ser konkrete datoer, for da blir det mer virkelig liksom... Men hvis jeg lager et innlegg med "tippeliste" overskrift og legger linken til signaturen min, får man opp akkurat det innlegget når man trykker på linken, og ikke bare hele siden? Hvordan vet linken at den skal gå rett til det innlegget liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 25. oktober 2010 #807 Del Skrevet 25. oktober 2010 Du må trykke øverst til høyre på innlegget der det står #807 (på dette innlegget) og da kommer du til en link som tar deg til akkurat det innlegget :jepp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 25. oktober 2010 #808 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg tipper 28 desember! Det føles sikkert lenge til nå, men plutselig sitter du der og stryker tippedatoer.. Reminds me! Snart jul!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #809 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Tippeliste for fødsel Milla 2.januar el 7.januar Pupsilure 15.desember Ny dato: 10.januar Jesse 28.desember Småkjekset 3.januar cypress 4.januar el 2.januar Becky1 24.desember Ny dato: 4.januar Zia 23.desember Dine 9.januar Dinemannen 28.desember Ny dato: 4.januar siebaeo 28.desember Neytiri 31.desember Iril 4.januar Da blir det spennende å se hvem som treffer eller kommer nærmest..... Endret 29. desember 2010 av Dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #810 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Fikk det til Endret 25. oktober 2010 av Dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. oktober 2010 #811 Del Skrevet 25. oktober 2010 Søte avataren :rødme: Spennende med tipping! Håper du slipper unna på juleaften, eller lille juleaften iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. oktober 2010 #812 Del Skrevet 25. oktober 2010 Må føre meg opp på listen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #813 Del Skrevet 25. oktober 2010 Må føre meg opp på listen også SELVFØLGELIG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 25. oktober 2010 #814 Del Skrevet 25. oktober 2010 ååå tipping på gang allerede!! Da må jeg si jeg tror du får et nyttårsaften barn, 31desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 25. oktober 2010 #815 Del Skrevet 25. oktober 2010 Så snille dere er alle dere som tipper hun får før termin. Tipper 4. januar jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #816 Del Skrevet 26. oktober 2010 Så snille dere er alle dere som tipper hun får før termin. Det jeg tenker også - jeg kommer jo til å bli så skuffet når terminen er her uten baby Neida, egentlig så håper jeg han kommer i januar, men 1.jan er fint, han trenger ikke komme særlig mye over det, for i går hadde jeg en skikkelig LEI dag. Jeg hadde vondt i ryggen, vondt i skuldrene pga måten jeg sover på og han presset sånn i høyre ribben at jeg ikke klarte å sitte ordentlig, men heller ikke ligge (da fikk jeg halsbrann). Jeg merker han myyyye mer på høyre side enn på venstre, særlig oppe, men han kan vel ikke bare holde seg på høyre side nå som han begynner å bli såpass stor?? På 3D ultralyden lå han med hodet ned og bena opp og det er sånn jeg tror han ligger enda (ettersom jeg kjenner han presse sånn oppover med det jeg er rimelig sikker på er føtter). Hikkingen kan jeg kjenne utenpå magen på høyre side, ikke venstre. Blir veldig slitsomt dersom han skal holde seg bare på høyre side, for ligger jeg på høyre side gjør det vondt og jeg våkner veldig fort. Men det verste nå er faktisk ryggen - det å ha vondt øverst i ryggen og skuldrene.. Noen øvelser jeg kan gjøre for skuldre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 26. oktober 2010 #817 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg så tilfeldigvis en side på nett med øvelser her om dagen, kanskje du finner noe du kan bruke der? http://www.kiropraktikk.no/ Bare klikk riktig kjønn og kroppsdel på figuren som snurrer, så kommer det opp en del forskjellig. Håper du finner noe som hjelper, det må være pyton å ha så mye vondt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 26. oktober 2010 #818 Del Skrevet 26. oktober 2010 Joda, han kan fint ligge til høyre, det gjør min. Hun sparker i høyre ribbein hele tiden og jeg skulle ønske hun kunne flytte seg, men.. Jeg har lest et eller annet sted at de fleste babyer ligger mer mot ene siden enn den andre. Det med ribbeina er ille, det finnes ingen gode liggestillinger og det er frusterende, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #819 Del Skrevet 26. oktober 2010 Takk for tips Cypress -det skal jeg sjekke ut med én gang! Kanskje jeg finner noe der som kan hjelpe litt ja, det hadde vært himmelsk! :rødme: Ja, da ligger han definitivt mer på høyresiden enn venstre, for jeg kjenner aldri spark i venstre ribben, men jeg kan kjenne bevegelser nederst i magen på venstre side. Særlig når jeg ligger på venstre side og han "faller" litt mer ned mot venstre. Vet også at morkaken ligger på høyre side og han ligger helt oppi den, for på 3D UL så det ut som han nærmest brukte morkaken som pute og koste med den, for ultralydteknikeren fikk ikke ordentlige bilder først pga det.. Da er det øvelser på meg nå forhåpentligvis, så skal vi se om det hjelper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 26. oktober 2010 #820 Del Skrevet 26. oktober 2010 Uff hørtes ikke godt det der. Håper han finner det bedre og vri og vende litt på seg, finnes sikkert flere gode stillinger der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå