Gå til innhold

Dines hverdag med to små

Dine

Anbefalte innlegg

Får love deg når du nærmer deg slutten og du går ut i permisjon så betyr det hva sjefene skulle mene om det sååå utrolig lite......det er faktisk sånn at til slutt har man så mye viktigere ting å tenke på en hva en rævva sjef sier eller gjør.

for å være ærlig synes jeg de burde skamme seg over måten de ordlegger seg eller baksnakker som du sa om hun dere som fikk hjerneristelse eller hva det var! :kjefte: Nei sånne sjefer burde får høre det altså, makan for en dust! :slår:

Er mange andre steder man kan dra utenom sentrum vettu :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, du har rett i det.. Nå får jeg se fremover og satse på at jeg ikke trenger treffe de særlig mer enn en gang eller to i verste fall.. Men jeg kan gå andre steder enn sentrum ja :jepp:

Tenkte jeg skulle ta en tur ut og kjøpe bamsemums - nå har jeg hatt lyst på det i flere dager og i natt drømte jeg om det også... Så nå er det kanskje på tide... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: når man begynner å drømme om sjokolade er man da hvertfall sulten for det! Nyt det nå, jeg får en snuppa med magevondt når jeg spiser sjokolade desverre :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmmm, bamsemums. Kald bamsemums er sååå godt. Jeg hadde en periode der jeg drømte en bamsemums en ukes tid før jeg kjøpte det :fnise: Er så mye godtesyk om dagen. Det er sikkert fordi jeg vet at jeg ikke burde spise :dåne: .

Takk for i går! Kjempehyggelig å møte dere alle :jepp: . Vi får gjenta det. Over jul har ihvertfall flere av dere fått babyene deres :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket om bamsemums i flere dager nå, så ikke nok med at jeg kjøpte en pose istad (men jeg spiste bare to stykker da - kan hende det blir flere utover kvelden....), men mannen hadde også kjøpt det med :fnise: Så nå har vi to poser bamsemums og det kan være ganske farlig... Men ja, jeg får prøve å nyte det nå, mens jeg kan ;)

Nå skal jeg lage spaghetti og kjøttdeig til middag - ikke verdens mest spennende mat, men fortsatt mmmm :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamsemums!! :dåne:

Vet en som snart må ut på kiosken en tur her... :lur: Og det er ikke meg! :ler:

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bamsemums har jeg gått og drømt om nå hele den siste uken, så i morgen skal jeg gå til innkjøp av en stor pose :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir som regel sånn at når man har skikkelig lyst på noe. Man trenger bare et par biter, så er lysten slokket. Men så er problemet at man handlet inn FØR man fikk smakt, og godteri kan jo ikke bli liggende lenge i huset :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 30 uker!!! :tommelsmil:

I går møtte jeg en bekjent som nettopp har fått en liten baby. Hun snakket om hvor slitsomt det er (og det tviler jeg ikke på), det er nummer to for de, og så litt snakk løst og fast om det å være gravid og få barn.

Så begynte hun å nevne at jeg ikke burde gå over termin, for en venninne av henne hadde nettopp mistet babyen sin fordi hun gikk over termin.. HALLO??!! Det sier du jo ikke til en som er gravid og særlig for førstegangsgravide... Synes det var ganske teit gjort og at hun, som fødte for bare uker siden, burde skjønne hvor engstelig man kan bli..

Så presterte hun å si at "det blir ikke bedre etter fødsel heller, for da er det krybbedød og alt sånn..." Synes det var ganske dårlig gjort å si, særlig til en som aldri har gjort dette før.

Jeg konstanterte med at hun er ganske stresset over å bli mamma og hver gang jeg ser henne virker det ikke som hun trives med det engang.. Så jeg bare håper at jeg ikke tenker på det når terminen nærmer seg og husker at de fleste går det bra med :)

Noen mennesker altså.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så begynte hun å nevne at jeg ikke burde gå over termin, for en venninne av henne hadde nettopp mistet babyen sin fordi hun gikk over termin..

Hadde det enda vært sånn at man kan velge dette selv.. :murvegg:

Jeg er helt ubeskrivelig livredd for å gå over termin selv, fordi jeg kjenner ei som oppleve det samme som venninnen til din bekjente, men dessverre får man jo ikke bestemme. Jeg har søkt om å bli igangsatt om jeg går til termin, men aner ingenting om hva de som bestemmer sier om det.

Uansett synes jeg det var en helt horribel ting å si til deg, ja. Det får være grenser, man trenger ikke si alt man tenker og mener alltid! :klaske:

Gratulerer med 30 uker! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var det jeg fant ut jeg også....

Jeg jubilerer egentlig torsdager, men tickeren min skifter fredager.. Så ikke vet jeg, men 30 uker er det hvertfall :babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk for en flott nyttårsgave du får da :jepp:

Du kan faktisk være en av de som får første barnet i året....avise barn :fnise: 5 min fame!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk, det har jeg allerede tenkt på... Og jeg trenger ikke 5 minutter of fame rett etter en fødsel altså... :fnise: Da tror jeg at jeg har nok med babyen og meg selv, så tror jeg står over den du... ;)

Men håper han ikke kommer lenge etter termin kjenner jeg, bare han bikker over til 1.januar, så er jeg fornøyd :)

Nå får jeg ha litt fredagskveld med mannen, i kveld blir det noe så kjedelig (men godt!) som fiskepinner, ris og brokkoli.. Buon apetite ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest ~Milla~

Har du begynt med tippeliste da?

Jeg vil gjerne tippe... tipper 2januar... eller.. hmm.. får opp 5også. Får holde meg til første :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste - MORO! Har jeg ikke tenkt på enda nei...

Men hadde vært moro å lage det.. Hvordan gjør jeg det da..? Sånn at jeg kan legge til flere ettersom de tipper? :sjenert:

Spennende det her altså, blir liksom mer virkelig..... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Jeg har bare lagd et innlegg med overskrift tippeliste... også kan man redigere den etterhvert som folk tipper.

Også legge til tippelisten i signaturen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...