Gå til innhold

Dines hverdag med to små

Dine

Anbefalte innlegg

Det finnes en sånn slags tykk skinn-bit ( :fnise: ) som du kan feste inni skoen, bak på hælkappa, så kipper den ikke så mye :jepp: Koster ca 30 kr i skobutikk.

Fin seng! Gøy å få på plass ting :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje jeg bør sjekke ut det ja.. Godt tips ;)

Skal høre med de neste gang jeg er i en skobutikk.

Ja, deilig å få ting i orden. Nå skal vi kanskje hente diverse ting snart, men pga litt rare omstendigheter som du nå har lest om, så prøver jeg å unngå at visse folk arbeider.. Så blir litt mye styr, men sånn er det..

Nå skal jeg kose meg med litt havregrøt og filmen Sophie´s Choice med Meryl Streep. Håper den er bra og at det blir god fornøyelse som de sier... :fnise:

Lilletassen ligger og trykker oppover mot høyre ribbein, blir vel ikke særlig mindre fornøyd når jeg nå skal spise en bolle med havregrøt heller... Jaja, han vil jo bli med på moroa! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: God morgen :kaffekopp:

Fortsatt litt guffent vær i dag... Men i dag skal mannen og jeg bestille indisk, for i kveld skal vi ha date og se Shutter Island. Har sett den tidligere, men den er så bra, at vi bestilte den på play.com.

I går kom han hjem fra jobb og etter å ha pratet med en kollega som venter barn nummer 2 kun èn dag etter oss, og fortalte at han ville ta ferie to uker etter to uker permisjon når fødselen setter igang. Dette er for å avlaste meg, for kollegaen hans hadde sagt det kommer til å bli skikkelig slitsomt for meg og da ville han heller hjelpe meg i starten :rødme:

Han er så snill og selvfølgelig skal han få lov til det! Jeg synes det virker som en kjempe fin mulighet for han og Lilletassen å bonde litt også og det er sikkert fint for de begge å få litt tid sammen den første tiden også, ikke bare senere. Så da skal mannen ordne slik at han får først og fremst to uker perm fra fødselen starter og etter de to ukene er endt, så går han rett i to uker ferie.

Snille mannen min :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det skal bli deilig ja - å ha han hjemme som kanskje kan overta litt når det står på som verst..

Tenkte jeg skulle lage en liten liste over litt store ting vi har kjøpt/kommer til å kjøpe og hvor vi har fått tak i det :)

MaxiCosi Pebble Babyshop

Beltebase Babyshop

Hvit Brio Cot Two seng Babyshop

Vugge fra nettbutikken Bambina

Ammepute fra BabyDan Babyshop

Sengehimmel fra BabyDan kjøpt på Babyshop

Stellekommode fra IKEA

Kleskommode fra IKEA

DryKid madrass kjøpt på Babyshop

Termofocus Termometer Babyshop

Bugaboo Cameleon Babyshop

Vippestol fra BabyBjørn Babyshop

Badebalje Babyshop

Dette er hva jeg kommer på i øyeblikket og vi har ikke kjøpt inn alt enda, men dette er noe av de største tingene hvertfall... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Milla~

Masse fine babyting :hoppe:

Det er så koselig å gå rundt i babybutikkene og se på alt det fine. Vi hadde en runde igår, og det blir nok en runde til etter UL på torsdag.. nå har den lille å vise seg frem altså :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :danse: Vi er veldig fornøyde så langt hvertfall, så blir det deilig å få alt i hus og på plass. Masse andre småting vi har kjøpt også, men ser ikke helt poenget med å lage linker til gulpekluter, diverse vaskestash og klærne, det tar jo altfor lang tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan vi godt gjøre :) Hadde egentlig planer om å ta bussen, for den stopper nærmere Peppes.

Kan evt sende deg mld med hvilken buss det er, men bussen går fra meg her og da slipper jeg bli så nervøs ift det med jobben vettu... :sjenert: Prøver å unngå Karl Johan mest mulig..

Men det er du som har med en liten baby, så du får bestemme :) Min Lilletass har ikke stemmerett enda han :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ohh så mye fint dere har i hus da!!!

Gud synes det nærmer seg med stormskritt for deg......må si jeg likte termindatoen :lur:

Ses etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk Neytiri :)

Vi er ganske fornøyde selv..

Og ja, termindatoen er ikke verst den altså.. ;) Jordmor fikk opp nyttårsaften på datan du hun målte han opp, og det samme fikk ultralydteknikeren på 3D ultralyden, men jordmor satt opp 01.01.11 fordi hun fikk det på den manuelle dreieskiven.. Så jeg vet ikke jeg, men han kommer når han kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har avtalt å møte Becky på nationaltheateret, så da er det kanskje best at vi møtes ved peppes? Tror det er litt mer klønete med vogn på buss enn bane :sjenert: Men skjønner godt at du vil ta bussen for å unngå å møte noen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når skal dere møtes? Sjekker ift buss og bane.. Kanskje jeg er litt tøffere hvis jeg går med dere begge.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sant :) Vet at sjefen går den veien hele tiden, men det er omtrent en time senere.. Så kanskje jeg skal joine banen da.. Avtale banetid på PM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

koselig å møte deg i dag Dine....og du, ikke noe dårig samvittighet for sykemelding :nei: DE burde skjerpe seg på jobben altså.....du får tenke det beste for deg lillemann ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempehyggelig å møte deg i dag! :klem:

Kanskje på tide å debutere i dagboka di også.. :sjenert:

Og jeg må si meg enig med Neytiri: ikke ha dårlig samvittighet! Blir så eitrende av sånne som sjefen din... :kjefte: HELT utrolig..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere :) Veldig koselig å treffe alle dere også!!

Ja, etter jeg pratet med dere i går, så føler jeg kanskje at jeg bør legge det litt til side det med sjefen og bare slappe av og kose meg fremover. Jeg skjønner at jeg absolutt ikke har gjort noe galt og at de burde vært mer forståelsesfulle. Så jeg skal bli litt tøffere - selv om jeg ikke kommer til å henge i sentrum med det første :fnise: (Er jo litt pysete for det da..) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...