Becky1 Skrevet 16. oktober 2010 #741 Skrevet 16. oktober 2010 Så flink du har vært. Å lage fotoalbum er skikkelig jobb, speseilt når man skal skrive under. Vurdrer å ikke gjøre det jeg.. Bare sette inn bildene. Får se. Jeg var så heldig at pappa kom her en dag med ferdig album til oss . Da har jeg ihvertfall den. Skal lage en som er mer detaljert senere har jeg tenkt, men da er det ingen hast igrunn.
Dine Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #742 Skrevet 16. oktober 2010 Så heldige dere er som fikk album! Det er en kjempekoselig gave - kanskje jeg skal lage det til besteforeldrene til Lilletassen neste jul? Tar tid å skrive under ja, man skal liksom finne på en liten bemerkelse som fenger litt.. Ikke det at jeg fikk til det på alle bildene, og jeg skrev ikke på alle bildene heller, men det blir spennende å få resultatet. Deilig at bryllupsalbumet er ferdig, for nå begynner det å bli ganske lenge siden.. Og tiden fremover blir bare mer og mer opptatt av Lilletassen, så da er det godt å ha bryllupsalbum i hus - klappet og klart for fremtiden Nå har vi nettopp gått tur i solskinnet, men merker det er kaldt for ørene, for jeg fikk vondt i øregangene av å gå ute i 1 time. Må ha meg en god lue for vinteren - noen anbefalinger..? Nå skal det sies at jeg ikke går særlig med luer/hatter og er litt selektiv med hva jeg føler jeg ser ok i og ikke.. Men trenger en som er god mot ørene og som ikke ser helt dust ut
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. oktober 2010 #743 Skrevet 16. oktober 2010 Uff luer er jeg ikke noe særlig glad i... føler at jeg ser dum ut i alle typer luer Men bruker det for det altså
Dine Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #744 Skrevet 16. oktober 2010 Ja, enig.. Det er det som er problemet - at jeg ser helt idiot ut i mange luer.. Eller føler meg hvertfall sånn Men må jo bruke det på vinteren ja, vil jo ikke bli kald eller syk heller... Husker da jeg gikk på barne - og ungdomsskolen.. Da pleide jeg å ta av meg luen når jeg nådde svingen på veien, sånn at jeg visste at mamma ikke kunne se meg lenger... Ingen som skulle se meg med lue nei!
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. oktober 2010 #745 Skrevet 16. oktober 2010 Ja, enig.. Det er det som er problemet - at jeg ser helt idiot ut i mange luer.. Eller føler meg hvertfall sånn Men må jo bruke det på vinteren ja, vil jo ikke bli kald eller syk heller... Husker da jeg gikk på barne - og ungdomsskolen.. Da pleide jeg å ta av meg luen når jeg nådde svingen på veien, sånn at jeg visste at mamma ikke kunne se meg lenger... Ingen som skulle se meg med lue nei! Kjenner meg igjen i den ja
Becky1 Skrevet 16. oktober 2010 #747 Skrevet 16. oktober 2010 Jege en sånn som er veldig glad i luer, skjerf, votter og vanter. Ikke minst er jeg veldig glad i jakker. Nå skal det sies at jeg fryser lett og gjerne kan gå med vanter inne Det hender indiaska har noen fine luer vet jeg. Favoritten min har kjøpt på glitter, faktisk. Mannen synes ikke jeg så fin i den da. Menmen. Sist gang jeg lagde album synes jeg det var så stress å finne riktige maler til de forskjellige sidene. Det var bare noen av malene man kunne legge til tekst. Og det var ikke alltid bildene passet inn i de malene. Dessuten måtte jeg ta på "forhåndsvis" hver gang jeg skulle se hva jeg hadde skrevet. Det var så smått. Nå lagde jeg albumet på japanphoto. Vet ikke om de har det ekstra tungvindt eller om jeg bare ikke skjønte greia. Fotoalbum i gave slår alltid til, spesielt når det er av barnebarnet :rødme:
cypress Skrevet 16. oktober 2010 #748 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg lagde også album fra bryllupet på Japanfoto. Jeg kan ikke huske at det var så liten skrift?? :klø: Ikke at det var tull med malene heller.. Jeg ble i hvert fall kjempefornøyd med resultatet!!! Vi endte opp med å trykke opp flere eksemplarer som vi gav til alle foreldrene til jul i fjor. Men tipper barnealbum er enda hakket mer populært!
Dine Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #749 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg synes ikke det var så liten skrift, jeg kunne skifte fonten selv.. Men det var slitsomt å hele tiden lagre og lukke programmet og så sjekke at alt funket om hverandre. Ikke alle layoutene passet med tekst nei, og det var det jeg hele tiden måtte sjekke at gikk. Men nå er jeg ferdig og den skal være ferdig om en ukes tid, så det blir spennende å se om den ble som forventet Da kan jeg jo sjekke ut Indiska og glitter kanskje, ift lue.. Vanter og skjerf har jeg, og det er jeg veldig glad i, men lue... Jaja.. Bedre å se dust ut med lue enn å være sjuk uten
Becky1 Skrevet 17. oktober 2010 #750 Skrevet 17. oktober 2010 Da kan jeg jo sjekke ut Indiska og glitter kanskje, ift lue.. Vanter og skjerf har jeg, og det er jeg veldig glad i, men lue... Jaja.. Bedre å se dust ut med lue enn å være sjuk uten Jeg kan fortelle deg at ørebetennelse IKKE er noe godt :dåne: . Har hatt det litt for mange ganger i det siste. Sikker på at du ikke ser dum ut med lue. Er nok bare du som føler det. Du har bare ikke funnet riktig lue ennå
Småkjekset Skrevet 17. oktober 2010 #751 Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Jeg er heller ikke så begeistret for lue, men jeg går med det akkurat fordi jeg ikke ønsker å få ørebetennelse Har lurt på om jeg skulle prøve meg på å lage et pannebånd denne høsten, eller caliometry som det så fint heter Hver gang jeg tidligere har prøvd på det har jeg ikke fått det til, men kanskje jeg får det til denne gangen? Endret 17. oktober 2010 av Småkjekset
Pupsilure Skrevet 17. oktober 2010 #752 Skrevet 17. oktober 2010 Skal vi prøve å gå tur i morgen hvis det er fint vær? Jeg må uansett ned til ditt område for å kjøpe pampers-bleier
Dine Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #753 Skrevet 18. oktober 2010 Sånn "pannebånd" får jeg aldri til heller, så tror heller jeg går for lue... Har prøvd forskjellige, både for vinter og sommer (litt penere pyntebånd), men jeg får enten håret rart over eller så har jeg problemer med om de skal over enn bak ørene... Så er ikke så lett dette her Å gå tur høres veldig koselig ut Pupsilure, men når jeg titter ut av vinduet i dag, så er det ikke akkurat turvær i dag.... Hadde det vært en liten cafè i nærheten her som jeg kunne gått til, så kunne vi tatt en kaffe feks, men jeg tror ikke det er så masse rundt her.. Vet du om noe?
Pupsilure Skrevet 18. oktober 2010 #754 Skrevet 18. oktober 2010 Ikke akkurat turvær i dag nei :ler: Jeg vet ikke om noe cafe eller noe sånt der bore nei. Vi får heller gå tur en annen dag
Dine Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #755 Skrevet 18. oktober 2010 Vi får ta det igjen Akkurat nå har jeg skikkelig lyst på bamsemums og egentlig lyst å titte i butikker litt, men så er jeg så giddalaus at jeg ikke har fått gjort mye fornuftig foreløpig.. Satt på en klesvask da, så det er jo ikke gærent Og så har jeg prøvd å få tak i NAV i forbindelse med noen spmål til utfylling av skjemaet for foreldrepenger, men de svarer jo aldri.. Aldri på mail og på telefonen får jeg bare summetone og akkurat som noen tar den og så går det flere minutter uten at noen svarer eller sier noe (og tellerskrittene går). Snodig og veldig irriterende!
cypress Skrevet 18. oktober 2010 #756 Skrevet 18. oktober 2010 NAV er håpløse... Jeg tror nesten man bare må møte opp der og nekte å gå før man har fått noe svar noen ganger!
Dine Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #757 Skrevet 18. oktober 2010 Ja virkelig! Hadde det vært fint vær kunne jeg tatt turen, men nå som det regner må jeg isåfall gå med gummistøvler og det er et lite stykke, og jeg får kjempe gnagsår av gummistøvlene mine... Sist jeg gikk bort dit var for 2-3 uker siden og jeg har fortsatt gnagsårarr etter turen.. Dumme regnvær og dumme NAV som aldri svarer...
Dine Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #759 Skrevet 18. oktober 2010 Ja.... Og jeg som kjøpte de en str større for at de ikke skulle være for trange rundt leggene, men så kipper de litt nederst ved foten og lager gnagsår... Herlighet som hormonene styrer denne kroppen for tiden...
Dine Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #760 Skrevet 18. oktober 2010 Vi satte forresten opp sengen (hvit) igår.. Ble fint det, men blir jo enda bedre når vi får madrass og himlingen på og sånn Nå lukter den skikkelig ny, så håper lukten går bort ganske fort, for den står jo rett ved siden av min side av sengen vår...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå