Gjest Iril Skrevet 7. oktober 2010 #681 Del Skrevet 7. oktober 2010 Skjønner deg godt jeg. Det er derfor vi dropper 3D, jeg er redd for å føle at jeg kaster bort masse penger. Har mer enn nok annet å bruke 1200,- kr på, og hadde blitt så utrolig skuffa om vi ikke fikk sett noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #682 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ja, måtte gråte en skvett i går kveld.. Stakkars mannen skjønte ikke helt hvorfor og mente vi var heldige som kunne se at han var der og se noen særtrekk.. Selvfølgelig er vi det, men man kan ikke noe for at man blir skuffet. I dag skal jeg prøve å legge det vekk og bare glede meg til han kommer :rødme: Pupsilure, det du gjorde med filmene var jo kjempe lurt - men hvordan gjør man det..? Er jo helt grønn på denne macen, så håper jeg får til å lagre et redigert bilde - vet du det Iril? (Bruker iPhoto) Men det med filmen høres ut som en god idè, så skal prøve å få det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 8. oktober 2010 #683 Del Skrevet 8. oktober 2010 I iPhoto, blir det ikke lagret av seg selv når du trykker på Ferdig etter å ha redigert det? Jeg bruker ikke iPhoto, men før pleide jeg bare å dra bildet ut på skrivebordet om jeg skulle bruke det til noe annet. Synes iPhoto er teit, det var bedre før.. Håper du får ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #684 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Her er Lilletassen vår.. :rødme: edit: bilde fjernet Endret 11. oktober 2010 av Dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 8. oktober 2010 #685 Del Skrevet 8. oktober 2010 Han var virkelig kjempesøt!! Syns det var et fint bilde jeg. Våre var ikke noe særlig bedre enn det der Jeg stoppet filmen på et fint bilde, klippet det ut (uten personinfo øverst ) og limte det inn i Irfanwiev, og lagret som jpeg. Tror jeg! :klø: Jeg er ikke så god på data, men mannen fortalte hva jeg skulle gjøre, og der og da husket jeg det, og larget mange bilder, men nå har jeg glemt det litt Kan spørre mannen hvis du vil! Tenk at han ser sånn ut! Han har store, fine lepper, ser det ut som Syns han er veldig søt klarte liksom ikke å tro at babyen min faktisk så slik ut som på ul, men det gjør han!! Kan se at det er Gofflus både på ul i uke 19, og 3D! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #686 Del Skrevet 8. oktober 2010 Tusen takk, det er koselig å høre Håper han er like nydelig når han kommer ut Jeg skjønner ikke helt hvor de leppene isåfall kommer fra, for ingen av oss har store, fyldige lepper Men på det andre bildet vi har synes vi begge det ser ut som han har munnpartiet mitt, for da ser de ikke like fyldige ut Men han er nydelig ja, det er klart vi synes Jeg prøvde meg i stad med å få inn filmen i iMovie, men klarte det ikke... Får kanskje spørre noen andre om hjelp, for mannen er ikke særlig god på data.. Prøver å google til meg hjelp også, men synes det er så vanskelig. Men jeg skal nok få det til før jul tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 8. oktober 2010 #687 Del Skrevet 8. oktober 2010 På mac1.no er det et forum der du kan spørre i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 8. oktober 2010 #688 Del Skrevet 8. oktober 2010 Han ser veldig skjønn ut :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #689 Del Skrevet 8. oktober 2010 Tusen takk for komplimenet Jesse :rødme: Skal sjekke ut nettsiden med én gang Iril - takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. oktober 2010 #690 Del Skrevet 8. oktober 2010 Fiiiiine lille gutten :rødme: Får helt gåsehud jeg, sitter igjen fra UL'en idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #691 Del Skrevet 8. oktober 2010 Han er jo kjeeeempe flott Mammas lille skatt allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #692 Del Skrevet 11. oktober 2010 God mandags formiddag alle sammen!! Håper dere alle hadde en flott helg? Denne helgen har vært forholdsvis busy. Fredag kveld spiste vi middag hos mamma og fant frem babybilder fra da jeg var liten og sammenlignet med 3D bildet av Lilletassen. Det er virkelig ikke lett å se likheter/forskjeller, men det var moro å se hvertfall. Lørdag var vi ute og handlet litt, bla Pampers bleier på Rimi (to pakker til 39,50 totalt, tror det var 4-9kg). Så nå har vi både Libero og Pampers, så blir spennende å se hva vi foretrekker Jeg lagde boller helt fra scratch (veldig imponert, i og med at jeg har brukt ferdigposen helt siden den kom..) og hjemmelagde hamburgere etter tips fra kjære Pupsilure. Nam nam, kjempe godt begge deler! Søndag var vi på dagstur for å besøke svigerfar og vise han bilder og mage og alt. Er nesten 1 år siden vi så han sist, siden han bor i en helt annen del av landet, men han var litt nærmere oss nå, så da benyttet vi sjansen. Veldig koselig og det virker som han synes det er kjempe stas å skulle bli farfar. En deilig helg med masse hendelser - litt annerledes fra min hverdag som innebefinner mye TV og datatid ettersom ryggen har kapitulert og jeg ikke har lappen, så jeg kan ta bilen hit og dit.. Nå orker jeg å dra på et senter alene f.eks, men det er så mye styr med buss, bane etc, så jeg har liksom ikke gjort det.. Nei, nå får jeg fortsette på bryllupsboken. Skal lage CEWE bok på Elkjøp sine sider, så nå, etter mye redigering og leting gjennom de fleste bryllupsbildene vi har, så er selve bildene klare hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #693 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Legger ved et magebilde som ble tatt på 28 ukers dagen, torsdag 7.oktober Glemte å laste opp bildet... Endret 11. oktober 2010 av Dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 11. oktober 2010 #694 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Kjempefint magebilde Ser du har fjerna det andre, men må være utrolig gøy med 3D. Tror vi skal gjøre det selv om det koster. Man får virkelig sett hvordan de kommer til å se ut :rødme: . Jeg og mannen har begge store lepper, så kanskje vi får et barn med små (siden deres får store) Nå er du i mine innlegg, så da får jeg fulgt med i boka di igjen. Du var jo en av de første jeg fulgte med på her, før du tok en pause. Håper du får en strålende dag Endret 11. oktober 2010 av Becky1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 11. oktober 2010 #695 Del Skrevet 11. oktober 2010 Flotte magen :rødme: Litt an en bussy helg dere har hatt ja.. vi har fått gjort litt av hvert selv også. Boden er ryddet (tok totalt 5timer :dåne: ), pappa har feiret bursdag osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #696 Del Skrevet 11. oktober 2010 Var veldig moro med 3D, selv om jeg var litt skuffet rett etterpå.. Men det er vel hormonene som regjerer virker det som og nå kan jeg se på han og syns han er kjempe flott (det har jeg gjort hele tiden altså) og at bildene ble forholdsvis bra Leste i boken din i stad Milla, virket som du også hadde hatt en busy helg ja.. Det er deilig noen ganger det, at det skjer litt. Nå skal jeg styre litt rundt i leiligheten - det er liksom litt lettere på kvelden og ettermiddagen synes jeg.. Rart det der kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 11. oktober 2010 #697 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg våkner liksom best til på ettermiddag og kveld.. er iallefall da jeg får gjort mest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #698 Del Skrevet 11. oktober 2010 Ja, samme her Det er nå jeg har fått gjort littegrann.. Skal skrive middagsliste for uken (trenger inspirasjon!!) og har skrevet julegaveliste over gaver vi skal/har kjøpt inn til diverse venner/familie. Har også gått gjennom litt permisjonsprat med mannen.. Det vi er veldig usikre på, som kanskje noen her inne vet, er om man må oppgi pappaperm perioden på skjemaet man sender inn (søknad om foreldrepenger) eller om man kan gi beskjed om dette senere? Vi vet jo ikke hvordan det blir med barnehageplass bl.a og Lilletassen er jo ikke garantert plass før august 2012, da er han 20 måneder. Så uten plass er jeg nødt til å ta ulønnet perm og da er vi nødt til å bruke deler av pappapermen i denne perioden. Får vi barnehageplass, så er det beste om han tar ut permen samtidig med meg, men dette vet vi jo ikke... Hmmm. Vanskelig dette her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 11. oktober 2010 #699 Del Skrevet 11. oktober 2010 Fine magen :rødme: Du har større mage enn meg, enda jeg er litt lengre på vei. Morro å se forskjellene (Også har jeg begynt å få strekkmerker, det ser det ut til at du slipper foreløpig) I permisjonssøknaden vår skrev vi at tidspunktet for pappapermisjonen blir fastsatt senere. (i det feltet hvor man kan føre på tilleggsopplysninger), mailet mye med NAV på forhånd fordi det var så mye jeg lurte på fordi vi ikke aner når det passer best at han tar permisjon, pga ny jobb til høsten. Og det var visst helt greit å skrive det Men dere kan ikke ta permisjon samtidig, du vet det? (eller du mente kanskje at du skulle ta ulønnet permisjon mens han har permisjon, i den siste setningen du skrev?) Merker at det er fryktelig vanskelig å skulle planlegge alt med permisjon, ferie og evnt. ulønnet perm så lang tid i forveien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 11. oktober 2010 #700 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg har og blitt litt skuffet etter jordmorbesøk o.l. Tror man forventer veldig mye. Man forventer at alt som har med babyen å gjøre skal være såååå koselig. Så det har blitt litt antiklimaks noen ganger. Kan ikke så mye om permisjon. Burde vel sette meg inn i det snart. Hvordan vet du at gutten din ikke er garantert plass før aug 2012? Tenkte jenta mi skulle negynne i barnehagen i januar (selv om det føles litt tidlig). Vi sliter om hun ikke får plass. Vi som vurderer å bygge hus og alt. Har det noen med hvor man bor å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå